Salihli Devlet Hastanesine yeni anestezi uzmanı atandı
Manisa'nın Salihli ilçesi Devlet Hastanesi'ne yeni anestezi uzmanı atandı. Anestezi uzmanı Doktor Sümeyra Özcan’ın atanıp, göreve başlamasıyla birlikte hastanedeki anestezi uzmanı sayısı da 4’e çıkmış oldu.
Salihli Devlet Hastanesine yeni anestezi uzmanı atandı
07 Mart 2018 -

Salihli Devlet Hastanesi Başhekimi Doktor Gökhan Gürsoy, yeni anestezi uzmanı ile birlikte hastanede bir çok işlemin artık daha kısa sürede yapılabileceğini söyledi. Gürsoy, “Vatandaşımıza en iyi hizmeti vermek için çalışmalarımız devam ediyor. Geçmişte muayene için saat 14.00’ü bekleyen hastalarımız şimdi mesai içerisindeki her saatte elindeki sonuçlarla muayene olup sonuç alabilecekler. Eksik bir şey olduğunda gün kaybı olmadan aynı gün içerisinde işlemlerini yaptırabilecekler. Yeni göreve başlayan anestezi uzmanımıza hoş geldiniz diyerek görevinde başarılar diliyorum” dedi. 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
8
1) Emre arpaz (Anestezi uzmanı)
12.03.2018 12:57:55
Ben de nazilli devlet hastanesinde 8.anestezistim ilginç değil mi bence medimagazin olarak haber yapabilirsiniz çok önemli bir insanınm çünkü
People
7
2) Dr Ahmet (Dr)
08.03.2018 19:35:47
Ben de ÖSS de Cerrahpaşa'yı kazanmıştım beni de haber yapsanıza
People
10
3) İRFAN ÖZEL (UZMAN DOKTOR)
08.03.2018 14:35:59
TÜRKİYE'DE 81 İL VE 957 İLÇE VAR. BURALARA DA YAPILAN DOKTOR ATAMALARINI HABER OLARAK BEKLİYORUZ.
People
8
4) aydin sinal (hekim)
08.03.2018 10:39:44
Ciddi olarak tebrik eder basarilar dilerim,bir tayin ile gazete sayfalarinda yer almak büyük basari.haber degeri:benim düsüncem,hastahaneye anestesi ve yan dal estetik uzmani olarak tayin edilmisler zannederim,yalniz sayin meslektasimin resimdeki soy ismi Coban olarak okunuyor ,genclik resmi olacak herhalde.
zamaninda "matbuat kamilen meddah oldu"demis bir büyügümüz.medya tamamen magazin oldu diyecegim amma,TV-saglik programlarini seyredince tip tamamen orta oyunu,hekimler meddah oldu demek daha dogru olur.
People
8
5) murat (op dr)
08.03.2018 09:48:56
Merhaba arkadaşlar
Haberi okuyunca sanki Yüksekova devlet hastanesine atanmış gibi anladım, tekrar okudum, Salihli olduğunu ve 4. olarak göreve atandığını okuyunca çok haber değeri olmadığı anlaşıyor...
People
12
6) Mehmet gümer (Doktor)
08.03.2018 01:29:36
Meslektaşımıza başarılar dilerim...
Sıradaki haber: akçakale devlet hastanesine genel cerrahi uzmanı atandı...... ya da karayazı hastanesine genel cerrahi uzmanı atandı atandı şeklinde mi olacak. Bencede bunun Haber değeri nedir.
Iyi calismalar
People
12
7) Papatya (Dr)
07.03.2018 18:50:59
Burada haber ne anlamadım ama doktor hanımın tarzı sağlık çalışanı giyim kuşamına aykırılığı açısından haber değeri taşır. .Samimi olarak söylüyorum, kimse söylemeyecektir çünkü, kirpilerdeki rimel, gözaltı cami yeşili kalem , kabartılmış saç, koca koca küpeler bu kadar mı abartı durur? Doktor sade ve zarif bir şıklık içinde olur. İngilteredeki kuralları söylüyorum: ojesiz kısa tırnaklar, sadece çok küçük, sallanmayan pırıltılı tek bir taş veya inci küpe, dirsekten aşağısı isterse koyu dindar müslüman olsun kesinlikle çıplak( ne kumaş, ne saat, ne de bileklik var. Yalnızca alyansa izin var. Yanında tek taş, beştaş vs yasak) Ayakkabılar spor veya crocs vs olmayacak , rahat normal ayakkabı olacak. Saçlar her daim toplu; örgülü veya topuz veya bağlı. Herkesin eline yüzüne piercing dövme yaptırdığı Birleşik Krallıkta bu böyle. Neden dersiniz?
People
75
8) MURATUYAN (DOC)
07.03.2018 15:28:01