Serbest bırakıldılar! Maske uyarısı yapan doktoru önce bıçakla tehdit etti, sonra darp etti
İzmir'de bir hasta yakını, maske uyarısı yapan doktoru darp etti.
Serbest bırakıldılar! Maske uyarısı yapan doktoru önce bıçakla tehdit etti, sonra darp etti
11 Ekim 2020 13:31 -

 İzmir'de acil serviste yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle maske takmaları gerektiğini söyleyen doktoru darbedip bıçakla tehdit ettiği iddia edilen biri kadın iki kişi serbest bırakıldı.

Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesinin acil servisine kalp rahatsızlığı nedeniyle gelen G.B'nin tedavisinin ardından doktor M.B, maske uyarısında bulundu.

Uyarı nedeniyle hasta yakını Ö.Ş. ile doktor M.B. arasında tartışma çıktı.

Tartışmanın büyümesi üzerine hastane polisi olaya müdahale etti. M.B, Ö.Ş'nin kendisini darbedip bıçak çektiği iddiasıyla şikayetçi oldu.

Hastaneye gelen ekipler, G.B. ve Ö.Ş'yi gözaltına aldı. 

Şüpheliler, işlemlerin ardından savcılık kararıyla serbest bırakıldı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
8
1) DRSURGEON (uzman dr)
13.10.2020 09:50:44
YAPILABİLİRLİĞİ KALMADI BU MESLEĞİN ELHAMDÜLİLLAH....
People
20
2) dr ceyar dallas (nrş uzmanı)
12.10.2020 12:37:24
hasta=hasım...

hayaldi gerçek oldu!
People
18
3) acilde (dr)
12.10.2020 10:58:22
ACİLLER PERİŞAN HALDE.SALDIRILARDAN BIKTIK.SAĞLIKTA ŞİDDET HER GÜN ARTIYOR.
People
52
4) can küçük (genel cerrahi uzmanı)
12.10.2020 10:26:04
Benim merak ettiğim konu, bu saldırganları serbest bırakan sayın savcı acaba bu saldırganlar adliyede bir hakim veya savcıyı darp edip bıçak çekmiş olsalardı yine tahliye kararı verecek miydi?
People
41
5) Mirzabey (Hekimo-eskimo)
12.10.2020 10:12:54
Keşke o savcı veya hakime de bıçak çekseydi acaba yine de serbest bırakırlarmıydı, demekki bıçak çekmek darbetmek Türkiye de suç değil ,kim ne yapıyorsa yanına kar kalıyor malesef...
People
48
6) sağlıkta (şiddet)
12.10.2020 09:11:20
Pes artık, bi de serbest bırakılmışlar. Yazıklar olsun...
Pandemi bile çözemedi bu işi, alkışa hiç inanmamıştım zaten.
Ahval-ü- şerait icabı yeni bir sağlıkta şiddet yasası hikaye.
İtiş kakış devam edicez görünen o. Yakında sağlıkçı da karşılık verir kendini korumak için.
People
33
7) Ersin (Dr)
12.10.2020 07:37:58
Nasıl ve hangi gerekçeyle serbest.kanun uygulayıcılar yasal olarak artık tutuklanması gereken bu şahışları sosyal medyada infial oluşmadan neden tutuklamamaktadırlar.Aynı hareket bir hakim yada savcıya uygulanınca da bu şahıslar serbestmi kalıyor.Gerçekten ayıp
People
254
8) Prof. (Ogretim uyesi)
11.10.2020 16:02:20
Serbest birakilacaklar. Sonra olay tv ye yansiyinca apar topar tutuklanio 1 ay sonraki ilk mahkemede serbest kalacaklar. 3 yil surecek 10 mahkemeye dr.surekli isinden izin alip alip gidecek. Bu hayvan kiravat papyon tatigi icin hakim sevecek onu ceza verip erteliyecek onu da . Bos yere sikayetci olma dr sen yorulursun.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)