Somali veya Kenya'ya gönüllü gitmek ister misiniz?
Yeryüzü Doktorları, Somali ve Kenya’daki hastane ve sağlık merkezlerinde gönüllü olarak çalışacak sağlık çalışanlarını işbirliğine davet etti.
Somali veya Kenya'ya gönüllü gitmek ister misiniz?
23 Ağustos 2011 -

Sağlık programı için; hekimler, sağlık personeli, eczacılar, sağlık kurumu yöneticileri, biyomedikal mühendisler ve teknisyenler gönüllü olabilecek. Sağlık Bakanlığı ve Yeryüzü Doktorları’nın işlettiği hastanelerde hizmetler 6 ile 18 ay arasında planlandı.

    ÜCRET VE FİZİKİ ŞARTLAR
    Başbakanlık ve Sağlık Bakanlığı ile varılan mutabakat çerçevesinde Bakanlığa bağlı çalışan hekim ve sağlık personelinin maaşlarından ve döner sermayelerinden yurtdışında görevli oldukları süre boyunca herhangi bir kesinti yapılmayacak. Ayrıca resmi görevlendirme ile izinlerine dokunulmadan çalışabileceklerdir. Yardım bölgesine gidiş dönüş uçak bileti, vize, kalacak yer ve yemek masrafları Yeryüzü Doktorları tarafından karşılanacak. Gönüllülerin görevlendirme süresinde bir sınırlama yapılmayacak.

 

Adaylar ; Yeryüzü Doktorları gönüllüsü Damla Demirel ile 0212 586 12 12 telefon numarası üzerinden görüşüp detaylı bilgi sahibi olabilir.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Seher güler (Öğrenci)
21.07.2019 10:03:11
Öğrenciyim paramedik okuycam sağlık meslek lisesi mezunuyum bende yardım etmek istiyorum
People
0
2) Abdullah baykal (Amaliyathane oda teknisyeni )
29.03.2019 21:21:16
Bende amaliyathane personeliyim böyle bir projede yer almak isterim
People
22
3) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
13.09.2017 17:52:47
Değerli Kardeşlerim : 80 Milyonluk kendi Ülkemizde Çevrenizde Yardıma ihtiyacı olan Müslüman / Gayrı Müslüm vatandaşımız ya da yakın Akrabalarınız , Komşunuz yok mu ??
Önce onlardan başlasanız daha uygun olmaz mı ?

Ayrıca o Bölgelerdeki ülkelerdeki Şartlar çok değişti...
2011 ' deki ve Öncesindeki Şartlar yok..
Acaba oralardaki Radikal Örgütler Sizleri Müslüman olarak kabul ediyor mu , edecek mi ?
Ne yazık ki , Yanlış , Etraflıca Düşünülmeden , İstişaresiz , Gizli kapaklı politikalar Sonucunda , Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları bu Örgütlerin neredeyse ilk Hedefi haline geldi...

Mutlaka çok iyi düşünün , daha fazla okuyun ve araştırın...
Yakın zamanlarda gidenlerden de ( varsa ) Mutlaka bilgi alın.
Parasına Puluna kanmayın...
anlık Duygularla da hareket etmeyin..
Son pişmanlık Fayda etmez...
People
4
4) Şevval durak (Tıbbi labaratuvar teknisyeni)
13.09.2017 15:26:45
Ben sağlık meslek çıkışlı bit tıbbi labaratuvar teknisyeniyim,gönüllülüğün esas oldugu bu organizasyona katılmak isterim.süre sıkıntım usa yoktur. Yardıma muhtaçlara yardım edebilmek tek gayedir.
People
6
5) Sevda kocan (Spor eğitim uzmanı)
14.08.2017 01:09:01
Gönüllü olmak istiyorum Müslüman kardeşlerime
People
2
6) şeref turgay (kadrolu memur meb orman fak orman müh b öğrenci)
08.06.2017 15:23:38
gönüllü olarak çaluşmak isterim Bize atalarımızdan kalan bu görevi yerine getirmekten onur duyarim5320504077
People
8
7) ayşe efendioğlu (hemşire)
21.01.2017 23:44:47
ben sağlık meslek çıkışlı hemşire diplomasına sahibim henüz atanmadım çalışmıyorum ama bende gönüllü olarak gelmek oradaki insanlara bir yardımımın dokunmasını elimden gelen yardımı yapmak çok ama çok istiyorum tel:05422034245
People
5
8) Murat ergin (Sağlık memuru )
06.01.2017 21:35:04
Ben sağlık memuru murat ergin kenyaya veya Somali ye hiç farketmez gidip oradaki insanların derdine derman olmaya yardım etmeye seve seve hazırım hizmet vermek isterim. Ailemden ve çocuklarım dan uzak kalmaya razıyım yetrki bi faydamız olsun.hayırlısı olsun .Allaha emanet olun.tlfn 05452030410
People
14
9) Pepe (Dr)
14.12.2016 16:48:20

Ülkemiz doktor için Somalinin ta kendisi olmuştur. Bakan gitsin,sağlıkta dönüşüm yapsın. Sonra mutlu olunca başka bir somali bulsun, sonra yeniden dönüşüm yapsın, sonra yeniden sonra yeniden...
People
3
10) Omer taş (Acil tip teknisyeni)
14.12.2016 12:26:25
Meslegimde 8.5 yillik tecrubem var insanlari yardimci ve faydali ola bilmek icin elimden geleni yaparim adim Ömer TAŞ cep numaram:05327123251
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA