Tedavi gören hasta hayatını kaybetti... Hasta yakınları hastaneyi talan etti
Elazığ Fırat Üniversitesi Hastanesi'nde tedavi gören bir kadın hasta yaşamını yitirince, yakınları hastane çalışanları ile tartışıp, malzemelere zarar verdi
Tedavi gören hasta hayatını kaybetti... Hasta yakınları hastaneyi talan etti
17 Ekim 2018 - İHA

Olay, Fırat Üniversitesi Hastanesinde meydana geldi. Edinilen ilgiye göre, Plastik Cerrahi Servisinde yatan kadın bir hasta, durumunun kötüleşmesi üzerine yoğun bakıma alındı. Fakat hasta yoğun bakımda yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Ölüm haberini alan hasta yakınları Plastik Cerrahi servisi çalışanları ve Dahili Yoğun Bakım Ünitesi çalışanları ile tartışmaya başladı. Hasta yakınları daha sonra serviste bulunan fotokopi makinesi, yazıcıyı ve bilgisayarları yere atarak parçaladı.

Olayla ilgili soruşturma başlatılırken, Fırat Üniversitesi Hastanesi Yönetimi şahıslar hakkında şikayetçi oldu.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
27
1) Dr (Dr)
18.10.2018 18:44:41
Çok şükür ki bir doktor daha öldürülmemiş. Yakında pompalı tüfekle gitmeyi düşünüyorum polikliniğe. Canımı sokakta bulmadım.
People
52
2) ahmet (dr)
18.10.2018 08:48:29
Bunlar bilmezmi ki canını veren Allah, alan Allah !!!! .Bütün dünya bir araya toplansa can veremezsiniz.Bu isyanınız kime ? Caka satmanız kime ?
People
66
3) dr (tbb)
18.10.2018 06:12:16
sağlıkta şiddeti kim ve niçin teşvik etmektedir.sağlık terörü her geçen gün artmaktadı.hasta hakları ve hasta memnuniyeti adı altında sağlıkçı ezilmektedir.
People
46
4) Erkan Taner Karagöz (Uzman Dr)
17.10.2018 19:00:15
Herkes bağırıp çağırarak işini halletmeye çalışıyor
People
175
5) Hekim (Hekim)
17.10.2018 18:31:23
Urfada l hastanede 2 ay yoğun bakımda yatip anası ı 1 gün ziyarete gelmeyen oglu, anasının öldügü gün hastane camlarini kirarak ne kadar hayirli bir evlat oldugunu gostermisti.
People
89
6) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
17.10.2018 16:39:58
Bir eksikliğimiz var, bulunmaz ne bankada ne de mutfakta.
Kime söylesek herkes lafta molla ama icraat işte ortada.
Göğsünü sıkıştırmıyor mu şu yapılanlar halkın malına
Bağırası geliyor insanın, SABIR İMANIN YARISIYSA yaptığınız ne alaka.


People
68
7) bozeren (nş uz dr)
17.10.2018 15:29:41
ne talanı?! duman etmişler, duman!! Allah'tan korkmaz kuldan utanmazlar!
People
78
8) Ahmet Taha (Uzman Hekim)
17.10.2018 15:02:28
Fırat Üniversitesinde daha önce de yoğun bakımın kapısını kırıp içerdekilere saldırmışlardı. Ceza aldılar mı? Kırılan kapı kimin parası ile onarıldı? Ceza eğer caydırıcı değilse ancak teşvik edicidir.
People
43
9) se (uzm dr)
17.10.2018 14:53:17
Hasta yakınlarının katlara çıkmasına sınırlama getirilmeli ya da katlarda güvenlikçi sayısı arttırılmalı. Kabul edelim ki sağlık işinde şiddet hayatımızın bir parçası oldu!
People
63
10) Uzm Dr (Uzm Dr)
17.10.2018 14:44:53
Ölene Allah rahmet eylesin. Ölüp bu vahşi yakınlarından kurtulmuş.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori