THY'den Sağlık çalışanlarına büyük jest! Sağlık çalışanlarının yapacakları uçuşlar yüzde 40 indirimli olacak!
Türk Hava Yolları, sağlık çalışanlarına özel bir kampanya başlattı. Pandemi sürecinde fedakarca mücadele eden sağlık çalışanları, THY'nın düzenlediği seferlerde yüzde 40 indirimli uçacak.
THY'den Sağlık çalışanlarına büyük jest! Sağlık çalışanlarının yapacakları uçuşlar yüzde 40 indirimli olacak!
08 Haziran 2020 12:29 - MEDİMAGAZİN

Türk Hava Yolları, sağlık çalışanlarının yapacakları uçuşların yüzde 40 indirimli olacağını duyurdu.

THY'den yapılan açıklama şu şekilde:

Bizler için her zaman ve her koşulda canla başla mücadele eden sağlık çalışanlarına ne kadar teşekkür etsek az. Fedakar sağlık çalışanlarımızın sevdikleriyle birlikte yapacakları uçuşlar şimdi %40 indirimli! Miles&Smiles üyelik numaranız ile kayıt olarak tüm Economy ya da Business Class uçuşlarımızda kullanabileceğiniz %40 indirim sağlayan promosyon kodunuza sahip olabilirsiniz.

Kampanyanın detayları için tıklayınız:

https://www.turkishairlines.com/tr-tr/kampanyalar/saglik-calisanlarina-yuzde-kirk-indirim/

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
12
1) ömer hayyam (op.dr.)
10.06.2020 12:52:00
sayın meslektaşım '' dertli hekim '' sizin dertlerinize ben cevap vereyim, kimse vermez....

dert 1: güzellik merkezleri,diyetisyenlik ve psikoloji ...hepsini sağlık müdürlüğüne şikayet et, sağlık müdürü görevini yapmazsa cumhuriyet sacvıcısına olayı intikal ettir...ben öyle yapıyorum... bu sürecin hepsi online,..korkma, çatır çatır kurumları devreye sok

dert 2: Eczanelerde reçetesiz ilaç satışı normalde zaten yasak....cezasıda var...şikayet et... sağlık müdürü görevini yapmazsa cumhuriyet sacvıcısına olayı intikal ettir...ben öyle yapıyorum... bu sürecin hepsi online, korkma, çatır çatır kurumları devreye sok

dert 3: medikal estetik izin durumuna-sertifikası durumuna gerek yok...mevcut 1219 sayılı kanuna göre zaten botoks ve saç ekimini her tabip yapabilir, çünkü bunlar cerrahi sağiredir...bu hakkın var...nokta.

dert 4: Tabipler kendi muaynehanelerinde kendi reçete edebildiği ilaçların tüm formlarını satabilmelidir ve bulundurabilmelidir. kesinlikle haklısın ve candan - ciğerden destekliyorum...zaten eczacılar kutu satıyor, ilacı raftan alıp, poşete koyup, hastanın eline veriyor, bunu bizde yapararız...
People
15
2) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
09.06.2020 16:55:33
Habere bakıyorum, yorumlara bakıyorum, sonra diyorum ki :
Doktor milleti dolmuş, taşmış, sel olup akıyor ama dinleyen kim. Ülkemde ÜRETİM problemi yok, PAYLAŞIM problemi var. Doktor milletine de ağalar bu kadar uygun görmüş ve grev-isyan olayının olamayacağını da yine paylaşımı düzenleyenler kanunlaştırmış. Oğlum 3 yıl inşaat mühendisliği okuyup da boş yere hukuğa geçmedi.
People
0
3) bir vatandaş (bakkal)
09.06.2020 16:40:44
dertli doktor arkadaşım. doktorlar ilaç yanısıra temel bazı gıda maddelerini de satsınlar. ne bileyim çay, şeker, ekmek, domates, biber filan.
People
4
4) dertli hekim (Tıp Doktoru)'na katılıyorum (uzman dr)
09.06.2020 12:59:36
dertli hekim rumuzlu meslektaşım size aynen katılıyorum. İki gün önce beraber çalıştığım meslektaşımız ankarada bir saç ekim merkezini aradı. saç ekimini yapacak kişi hekim değil ve kendini trikolog olarak tanıtıyor ama biz hekim olmamıza rağmen yanına yanaşamıyoruz. yaşadığım şehir zonguldakta geleneksel tıp uygulamaları yapan maden işçisi bile var. bunlar hemen aklıma gelenler.
People
2
5) Merdane mercan (Uzm dr)
09.06.2020 12:49:28
20 küsür yıllık dr olarak sgknın bizden (sağlık çalışanlarından) muayene, reçete, katkı payı vs almasına hayret ediyorum. Her yapılan sözde destekler artık fazla sırıtıyor.
People
2
6) Anlayan Sezer (HKM)
09.06.2020 11:54:04
dertli hekimler, yeminli hekimler, sorunlu hekimler. yaktılar kafaları tıp okurken. kızgın hocalar-asistanlar...sosyopat-psikopat "hekim"!? ler mezun oldu. dertli insan hekimlerde var. tek tük. Para olunca, paranın mutlaklaştırıcı gücüne teslim olunca insanlar, "aşcısından uşağa-patronundan- sonra hepsi uşağa"..."doktorun sadece alnı mı terliyo.." diye ayak altına alındı alın teri. "tıp doktorlarının artık kendine gelmesi lazım" kafalarına vurula vurula yontuldu ve sosyopat oldular-çok zor gelmeleri.
People
42
7) dertli hekim (Tıp Doktoru)
08.06.2020 19:07:54
Tıp Doktorlarının artık kendine gelmesi lazım. Türk Tabipler Birliğine siyaset yapacak değil tıp fakültesi mezunu tabip ve uzman tabiplerin hakları için çalışacak kişileri seçmesi lazım.Tüm tabip ve uzman tabiplerin 4 konuda özellikle haklarını araması lazım.
1.Tıp Fakültesinden mezun tabip olmadığı halde tıp hekimlerinin yetkisinde olan işlemlerin yapıldığı güzellik merkezleri,diyetisyenlik ve psikoloji ofisleri bulunmakta açıkca internette ilanları bile mevcut buralara denetim yapılması ve tabip yetkisinde olan işlemleri yapmaları engellenmesi lazım.
2.Eczanelerde reçetesiz ilaç satışı yapılmaktadır.Bu durum tabiplerin meslek hakkının gaspıdır..Kesinlikle reçetesiz her türlü ilaç ve bitkisel tıbbi ürünün satışının yasaklanması lazım.Bu konuda denetimlerin ve cezaların artırılması lazım.Bu konu tabiplerin meslek hakkına yapılan en büyük gasptır.
3.Medikal Estetik hekimliği uygulaması ve sertifikası geri getirimelidir.Zira saç ekimi ve botoks basit tıbbi uygulamadır.Dermatoloji ve PREC ise saç ekimi ve botoksu kapsayan daha ileri düzey estetik uygulamaları içeren ve cilt sağlığında en üst düzeyde bulunan son sözü söyleyen ihtisas alanlarıdır.Yani botoks ve saç ekimini gibi basit işlemleri her tabip yapabilmelidir.
4.Tabipler kendi muaynehanelerinde kendi reçete edebildiği ilaçların tüm formlarını satabilmelidir ve bulundurabilmelidir.Tabiki sadece kendi reçete ettiklerini satabilmelidir.Zira Veteriner Hekimler kendi muaynehanelerinde kendi reçete edebildiği ilaçları satabiliyorlar.Bu hak tıp tabiplerine de verilmelidir.
Son bir örnek ile yazımı bitireyim.Özel muaynehanlere direkt ecza depolarından aşı temin edilmesiyle ilgili bir yönetmelik çıkmış zamanında tabiki hemen Eczacı Odaları karşı çıkmış ve iptal ettirmiş.Demişler ki aşı eczanede satılır aşıyı ancak eczacı saklayabilir.(ASM'lerde en az 3 aşı dolabı var hiçbirinde eczacı yok bu arada)bir de muaynehanede satılırsa tabip ticaret yapar (Tabip taş kemirecek galiba)demişler.Fakat aynı Eczacı odası Bakanlığa eczanelerde enjeksiyon yapılır mı yapılamaz mı diye, halk talep ediyor aşı falan yapabilelim mi diye sormuşlar.(Biliyorlar aslında mesleki yetkilerinin olmadığını ama kendi işlerine gelince bilmezlikten geliyorlar)Demek istediğim adamlar tabip haklarını gasp ediyor tüm yetkilerimiz bizden başka herkes tarafından kullanılıyor ve dünyalar kadar para kazanıyorlar.Bizler ise tabipler olarak mutsuz çaresiz hayatlar sürüyoruz.
People
26
8) doktor (doktor)
08.06.2020 17:32:40
Sisteme yüzde 40 ucuz uçalım diye üye olalım da sonra her uçuşumuzda acil bir durumda hastaya bakmak durumunda kalıp medikolegal sorumluluk alalım. hangi akıllının fikriyse bravo...
People
28
9) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
08.06.2020 14:54:35
BBC ye bakıyorum THY reklamı, hatta belgesel sponsorluğu. Al Jazeera 'ye bakıyorum yine THY reklamı, hatta Afrika'da adını bile hatırlayamadığım ülkedeki bisiklet yarışçılarının formalarında THY yazısı amblemi . Küresel bir firmamızın olması kişisel olarak beni gururlandırdı. Darısı diğer firmalarımızın başına. Sakınılan göze çöp batmaması dileğiyle.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)