Ünlü sunucu sağlık ücretini eleştirdi: 'Neredeydi acilden bedava giriş'
Sunucu Seda Akgül, 3 kaburgasını kırarak hastanelik oldu. Özel hastaneye acilden giren ve 2,500 TL ödeme çıkartılan sunucu, sosyal medyadan sitem etti
Ünlü sunucu sağlık ücretini eleştirdi: 'Neredeydi acilden bedava giriş'
10 Ağustos 2018 - CNN Türk

Derya Tuna, Eylül Öztürk ve Hande Ataizi ile Kanal D ekranlarında program yapacak olan ünlü sunucu Seda Akgül'ün 3 kaburgası kırıldı. Hastaneye acilden giriş yaparak tedavi olmak isteyen sunucu, 2,500 TL ödeme çıkartıldığını öğrenince sinirlerine hakim olamadı.

"Acilden giriş yaptım, ayıptır be"

Gittiği özel hastanenin yıllarca sunuculuğunu yaptığını söyleyen Seda Akgül, Instagram hesabının hikaye bölümünden şu sözlerle sitem etti: "Muhtemelen kaburgalarım kırık, acil girişi vereceğim para 2,500 TL. Yıllardır buranın sunuculuğunu yaptım, ayıptır be. Neredeydi acil kapısından girerek bedava olması."

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) aydin sinal (hekim)
13.08.2018 20:15:37
yeni neslin test sorulari gibi soralim
a-bu hanim 3 kaburgasini nasil kirmis?Joe frezer den sol krosemi ,malum freizer sol krose ile muhammet alinin kaburga kemigini kirmisti.
b-muhtemelen kaburgalarim kirik diyor,kirik oldugunu nereden biliyor?evde rontgenmi cekmis?
c-özel hastalik sigortasi yoksa özel hastahaneye ücret ödeyecegini bilmiyormuydu?
d-yukardaki sorularin hepsi dogrudur,reklam kokusu var
e-yukardaki sorularin hepsi yanlistir,gecmis olsun.insallah en kisa zamanda sihhatine kavusur.
People
16
2) MURAT UYAN (ÜROLOG)
13.08.2018 14:41:38
"Yorum yapanlara bakıyorum da" diye söze başlayan sayın mühendis arkadaş! o yorum yapanlara birdaha bakın ,hepsi de Dr.Yani işin içinde olan,acildeki işleyişi bilen insanlar.
triaj nedir bilir misiniz? peki kaburga kırıkları hakkında bilginiz var mı? Bi arkadaş da yazmış;hemato/pnömotorax v.s yoksa kaburga kırığı acil değildir.Ayrıca kendisi de "muhtemelen kaburgalarım kırık" diyor zaten.
Tabii siz,10 gündür omzu ağrıdığı için acile gelen,bi de pişkin pişkin "yaa hoca,şimdi kim ortopediden sıra alacak,bi bakıver" diyen uyanıkları hiç bilmediğiniz için acile her geleni gerçekten acil sanıyor olabilirsiniz.
Önce bilgi,sonra fikir
People
11
3) murat uyan (dr)
13.08.2018 14:23:16
3 KABURGASI KIRIK BİRİNİN İNSTAGRAMDA STORY DERDİNDE OLMASI???
YÜZYILIN MESLEĞİ: ÖZEL HASTANE SUNUCULUĞU???????????
SHOW KOKAN HAREKETLER
People
4
4) Uzman (Bilgisayar y. Müh)
13.08.2018 08:46:29
Yorum yapanlara bakıyorum da neredeyse hastayı suçlu ilan edecekler.
Arkadaşlar hastaların Özel hastanelerdeki acil sui istimallerinden çok; hastanelerin acil olarak neredeyse hiç bir hastayı kabul etmemesini konuşmamız lazım.Ancak olayı instagramdan paylaşmak yerine SGK İl Müdürlüğüne ayrıntılı fatura ile dilekçe verilirse coğunlukla hasta haklı bulunmaktadır.Özel hastanelere hasta gidince nereden kayıt açıldığını söylemeden mudahele ediliyor. Ancak Yargı kararlarına baktıgımızda matbu onam formunun bile geçerli olmadıgını görüyoruz.
People
7
5) Halil İbrahim küçük (Doktor)
13.08.2018 08:21:36
Seda hanım gibi düşünenler,
Bence medipol tam size göre
Devlet gibi ama özel hastane sonuçta
People
10
6) Alişan Yıldıran (Çocuk hekimi)
11.08.2018 15:42:26
Ünlü sunucu Seda Akgül mü? İlk defa duyuyorum!
People
72
7) Krizantem (Dr)
10.08.2018 14:28:19
Kaburga kırığı hemopnömotorax değilse acil değildir. Konu burda kapanır. O dediğiniz geçerli olursa tüm çulsuz ipsiz sapsız bedavadan özel acillere dolar. Sizin özel hastaneyi tercih etme sebebiniz ile özel hastanenin ücret alma sebebi aynıdır. Rahat, nezih, temiz, kargaşasız ortam. Hem ölmeyeyim hem cennete gideyim olmaz. Özel paralıdır. Bilinciniz kapalıyken ve kalp krizi, beyin kanaması, epilepsi nöbeti vs geçirirken özel sizden para talep etmez. Ama sonucunda eve gönderileceğiniz diğer herşey için para ödersiniz. Bunu da ordan çıkarken anlarsınız. Hadi bir deneyelim belki bedavaya çıkarız deyip özele gidiyor, hiç sıkılmadan para ödedim diye ağlaşıyorsunuz. Fırıncıdan açım diyerek bedava ekmek alabiliyor musunuz?
Sağlıkçıyız, buna rağmen kendi çalıştığımız özellere yakınımızı götürünce para ödüyoruz .Bu kadar basit.
People
50
8) kaan (dr )
10.08.2018 14:28:13
çok ilginç acil e gelmişmiş niye para veriyomuş.acildeki giderlerin parası mars dan mı gelecek acaba.ozaman aynı tip acil acıktığı zaman gittiği lüx restaurantlara para vermesin
People
49
9) Ozlem (Dr)
10.08.2018 13:07:52
Bu olay daha çok su götürür, a cilden giren para vermeyecekmis... Hastanın acil olduğuna kim karar veriyor, elalem,yani sağlıkçılar dışındakiler.. Sağlık güvencen varsa ve paran yoksa neden özel hastane aciline başvurur ki insan... Boğazım çok kötü ağrıyor diyen de acile koşturuyor... Bizim nörososyal durumu düşük olan halkımıza bakanlığın tek yapabileceği durum vardır, tek tek acil durum ne nedegil tek tek belirtmesi..
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori