Yanlış parmağı ameliyat ettiği öne sürülen doktor açığa alındı
Yalova Sağlık İl Müdürlüğü, bir kadının yanlış parmağını ameliyat ettiği öne sürülen doktorun başlatılan soruşturma çerçevesinde açığa alındığını bildirdi
Yanlış parmağı ameliyat ettiği öne sürülen doktor açığa alındı
21 Temmuz 2018 - KARAR.COM

Yalova İl Sağlık Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, Yalova Devlet Hastanesinde sol ayak parmaklarından birinde kırık teşhis edilen 27 yaşındaki Büşra Nergiz'in, yanlış parmağını ameliyat ettiği iddia edilen  doktor hakkında soruşturma başlatıldığı belirtildi.

Müdürlükten yapılan açıklamada, "16 Temmuz'da basına yansıyan 'Yalova'da yanlış ameliyat iddiası' haberi üzerine ön inceleme başlatılmış olup 19 Temmuz'da Valilik oluru ile Yalova Devlet Hastanesinde görevli Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Hekim soruşturmanın selameti açısından açığa alınmıştır." ifadeleri kullanıldı.

Anahtar Kelimeler:

yalova

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) aydin sinal (hekim)
28.07.2018 13:38:23
özür diliyerek yaptigim yorumlari siliyorum,hicbir zaman bir mevzuda tartismaya girmiyecegim diye verdigim sözü kendim bozdum,bu haberede yaptigim yorum ve sonradan gelen tartisma yorumlari ile bir sonuca varilmayacagini bildigim halde yazdim,zaten simdi sadece magazin haberleriyle ilgileniyorum,belkide tipbi ve parasal konuda bu son yorumum olacak,hepiniz saglicakla kaliniz sevgili kiymetli meslektaslarim.
People
2
2) Murat ekici (Ortopedi uz.)
27.07.2018 20:20:08
Şu grafiye bakıp halluks valgus osteotomi ve fiksasyon çeşitlerini düşünmeden acaba yanlışlıkla metatarsi kiridida plak mi koydu yoksa kirchner koyulur gibi bir yorum ortopediye çok yakın birine ait olabileceğini sanmıyorum.
People
6
3) aydin sinal (hekim)
27.07.2018 09:57:51
kac hallux valgus gördügümü (200 yatakli ortepedi-travmatoloji bölümünde 4 ameliyathane 14 bin ameliyat) 15 sene anestesi verdigimi göz önününe alip siz hesaplayin derim,filmi gösterip fikrini aldigim ortepedist arkadasta bu bölümde 25 yil sef yardimciligi yapmis cerrahti,söz yine sizin.
People
5
4) hasan dermesin (ortopedi uzm)
27.07.2018 09:21:46
ortopedist arkadaşlar, MTF ekleme dikkat ediniz!!
People
7
5) Murat ekici (Doktor)
26.07.2018 19:40:43
Meslek hayatımda böyle bir halluks valgus ameliyatı görmedim diye yorum yapanlar kaç halluks valgus görmüş anlamadım. Kubbe osteotomisi yapılip intermetatarsal ve halluks valgus acısı gayet güzel düzeltilmiş. Doktor doktorun kurdudur...
People
5
6) aydin sinal (hekim)
25.07.2018 19:44:23
meslek hayatimda böyle bir hallux valgus ameliyati görmedim,buradaki ortepedist arkadasada filmi gösterdim,oda"ben böyle hallux valgus ameliyati görmedim,belkide hallux valgus ameliyati yaparken 1.metetarsali kirmis ona 5 vidali platte koymus,bilindigi gibi hallux valgus ameliyatlarinda metetarsal kemigi stabilize etmek icin Kirschner mili konur" dedi.söz yine sizin.
People
11
7) Dr.sedat (dr)
25.07.2018 08:35:57
Kalite asla tesadüf değildir.Güvenli Cerrahi Kontrol Listesi ve Taraf/Bölge işaretleme formu kullanılsaydı bu vaka olmazdı ve meslektaşım açığa alınmazdı.kalite süreçlerini sevin uygulayın hasta güvenliği için çok önemli arkadaşlar.zarar verme
People
8
8) Ortopedi (Oertopedist)
24.07.2018 18:58:36
Falangs ve Naviküler kemiğin üzerindeki pansuman yapılan tampona ait diag, tel değil.2. Parmakta kırık yok. Cerrahi tekniğin kalitesi tartışılabilir.
People
6
9) Merter (Doktor)
24.07.2018 06:33:19
Bu bir halluks valgus ameliyatı.
Yanlış parmak değil de yanlış ayak olabilir.
Ne yazıkki biz ortopedistler olarak çoğu anatomik yapının simetrisi olduğu için böyle şeylere dikkat etmek gerekiyor.
Ancak su anda tüm hastanelerde ameliyat öncesi taraf onam formları var.
Bir sıkıntı olmaması lazım.
Ki bence bu ayaktada deformitesi mevcut. Zaten çoğunlukla bilateral görülür
People
10
10) Çetin bekar (Ortopedi ve Travmatoloji uzmanı)
24.07.2018 06:00:11
1. Metatarsta kırık hattı gözüküyor, plak bu hatta koyulmuş, preop grafiği görsek daha sağlıklı yorum yapabiliriz. Distal falanks ve naviküler üzerinde gözüken fiksasyon materyali değil pansuman için konulmuş spanc radyolusen görüntü veriyor...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori