Yolsuzluğa karşı çıkan ortopedi uzmanı darp edildi!
Kahta Devlet Hastanesinde Ortopedi ve Travmatoloji uzmanı Dr. Şevket Ergun Güzel, iddialara göre yolsuzluğa karşı çıktığı için Hastanenin sekreteri tarafından darp edildi.
Yolsuzluğa karşı çıkan ortopedi uzmanı darp edildi!
27 Şubat 2020 11:11 - memurlar.net

İddialara göre bundan 2 ay önce Adıyaman Kahta Devlet Hastanesi Başhekimi Dr Abdulkadir D., Dr Ergun Güzel'e imzalaması için bir rapor gönderdi. Raporun usulsüz olduğunu ve devleti zarara uğrattığını ileri süren Dr Güzel raporu imzalamadı. Olay sağlık bakanlığına intikal ediyor, başhekim ve diğer şahıslar hakkında soruşturma açılıyor.

Bakanlık müfettişlerinin olayı soruşturmasıyla, Başhekim Dost tarafından sürekli tehdit ve tacizlere maruz kaldığını söyleyen Dr Şevket Ergun Güzel sosyal medyada paylaştığı videoda şunları söyledi.

"Benim , Başhekim Abdülkadir D. diğer Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı ve medikalcı Ayan B'..nin birlikte yaptıkları ihalede, çok yüksek fiyat nedeniyle kamu zararı oluşturduğu, ihale ve hasta ameliyatında kullanılmadığı halde kazanç sağlamak için fatura edilen malzeme yolsuzlukları ile ilgili soruşturma açtırmıştım. 2 hafta önce konu ile ilgili hastaneye bakanlık müfettişi gelmişti. 2 ay önce başhekimin gönderdiği uygunsuz raporu imzalamadığım için başhekimin talimatıyla 'sana gönderilen raporu imzala bu Kahta'nın iti köpeği çoktur diye' tehdit eden başhekim sekreterliğini ve uygunsuz işlerini takip eden Osman Y'.. tarafından bugün bir sorununuz varsa konuşarak halledelim diye çağırıldım. Hastanenin 300 metre ilerisinde boş bir arazide 'seninle bir derdim yok başhekim diğer ortopedist Bülent T. ve medikalcı Ayan B'..nin yaptığı yolsuzluklar nedeniyle ceza alacaklar sen haddini bil bana dik dik bakma diye uyardım.

Bunun üzerine sana daha önce söylediğim gibi başhekime dokunmaya çalışan bana dokunmaya çalışmıştır diye üzerime saldırarak darp etti. Gözümden, çenemden ve dudağımdan yara aldım."

Dr. Güzel, saldırıdan sonra kendisini darp eden şahıs ve başhekimden davacı oldu.

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
4
1) arkası (sağlam)
02.03.2020 12:44:07
Arkasının sağlamlığına güvenip bu kadar patırtıya neden oluyorsa görevden almalı, ki şaibeli durum daha iyi araştırılsın !
People
16
2) Davut kahyali (Hemsire)
29.02.2020 09:00:46
Be adam sen bilmez misin ki bu başhekim torpilli. Torpilli olmazsa 50 defa gitmişti. Ne yaptıysa yanına kaldı. Erdoğan bey ( genel sekreter) ve Osman bey (Idari baskan ve ahmet aydının abisi) şikayet edildi yine karışmadılar
People
33
3) Abdullah Yıldırım (Hekim)
28.02.2020 13:31:13
Papaz iki metre ilerisinde Zangoç’a sormuş;
“Gizli gizli sen mi içiyorsun kutsal şarabı?”.
Zangoç’ta derin bir sessizlik. İyice köpürmüş
Papaz; “Sana soruyorum ben adam! Duymuyor musun?”
“Hayır. Buradan hiç bir şey duyulmuyor efendim!” “Olacak şey mi! İki adım öteden beni duymuyorsun…”
Zangoç bıyık altından gülmüş; “İsterseniz yer değiştirelim, anlarsınız…” Yer değiştirmişler. Bu kez Zangoç seslenmiş;
“Kilise için toplanan yardımları kim iç ediyor?”
Papaz kendi kendine söylenmiş;
“Hakikaten yahu! Buradan hiçbir şey duyulmuyor”.
Bir söz vardır kamyonun ön tekeri ne taraf giderse arka tekerlerde onu takip eder diye.
People
20
4) ERTUĞRUL (ORTOPEDİST)
28.02.2020 11:48:45
Değerli meslektaşım öncelikle ve tek kelime ile adamsın.Adam kelimesinin arkasını doldurmak zordur.Siyasilerin etkisi ile koltuk işgal edenlerin malumudur bu durum.size bu terbiyesizliği yapan ve yaptıranlara yapılacak tek şey görevlerine son verilip uzun bir süre meslekten men etmektir.
People
15
5) salih (dr)
28.02.2020 09:05:05
Resmi,gayri resmi ve vatandaşlar, devleti israf,hırsızlık vs noktasında her fırsatta soyma peşinde.Özel hastaneler laboratuvar tahlilerini resmen devletin üstüne yıkmış.Yapmıyanları Sabime şikayet.(Sabimin suçları saymakla bitmezzzz.) Sonra hastayı telefonla arayıp sorarlar doktorunuzdan memnunmusunuz !!!!
People
35
6) Caner (Dişhekimi )
28.02.2020 07:01:14
Yolsuzluğu ihbar edene eziyet var... Bırakın soymaya devam etsinler.. En son Yalova belediye başkanı, yolsuzluğu ihbar edip görevden alındı.. Ne farkı var???
People
45
7) bozeren (nş uz dr)
27.02.2020 23:18:49
yukarıdakilerin arkası sağlam anlaşılan. pervasızca marifetlerine devam edip adam dövdürdüklerine, yerlerinden bile oynamadıklarına bakılırsa. canım ülkem benim!
People
51
8) Nrş (Dr)
27.02.2020 22:01:24
Hayatımda şunu kesinlikle gördüm tecrübe ettim ki haksız kazanç kesinlikle size dağdaki çobanın huzurunu aratır.Sapmayin HAK tan ,Helalden şaşmayın.Haksizliga ücret adaletsizligine susmayın ama harama bulaşmayın emin olun perişan olursunuz.Bunlar kuru söz laf değil zerre ilahi adalet şaşmaz şaşmıyor.Bu kâinatı böyle uyum ahenk içinde ilim ve kudret ile yaratan ALLAH sanmayınki başıboş bırakır insanı .Uzun uzun anlatmayım bu hacı hocalık edebiyat laf salatası değil.Eğer mutluluk huzur bereket sonu hayır bir yaşam istiyorsan asla harama bulaşma.Harama bulaşıpta yanına kar kalanı görmedim.
People
28
9) Yeter (Uzm dr)
27.02.2020 18:38:16
Dogru tektir. Oylesi boylesi yoktur. Dik durmuşsunuz. Şu an sıķıntı yaratır. Darp, geçici, vs
Yillar once hizmet alimi odemelerinde, boyle baskilari huzursuzluklari gorduk.Dogrudan şaşmadik, kötüler yok oldu, dogru olan sonunda gecte olsa kazandi.
Bunlar yillar sonrada olsa sayistay denetlemelerinde ortaya cikiyor. Hicbir şey gizli kalmiyor. Dogru olani yapmissiniz.
People
83
10) Vakit (geldi)
27.02.2020 16:41:54
Yara derin. Dağlama vakti geldi. Devletinin, milletinin menfaatini korumaya çalışan bu meslektaşımıza, devletin (özellikle yargının) sahip çıkması şart.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer