Bilkent Şehir Hastanesine taşınmalar başladı… İşte taşınacak hastane sıralaması!
Bilkent Şehir Hastanesi Türkiye’nin en büyük hastanesi olarak hizmet vermeye hazırlanıyor.
Bilkent Şehir Hastanesine taşınmalar başladı… İşte taşınacak hastane sıralaması!
08 Şubat 2019 -

MEDİMAGAZİN-Hastanenin açılışı ile diğer hastanelerin bu komplekse taşınma işlemleri tüm sağlık çalışanlarının merak konusuydu. Medimagazin’in edindiği bilgilere göre Bilkent Şehir Hastanesine taşınma faaliyetleri başladı.

Bilkent Şehir Hastanesi 1 milyon 312 bin metrekare kapalı alanı ile dünyanın tek seferde inşa edilen en büyük hastanesi. 3 bin 810 yatak kapasitesi ile dünyada üçüncü sırada yer alan hastaneye taşınma işlemleri başladı.

659 yataklı yoğun bakımı ile Bilkent Şehir Hastanesine taşınma işlemleri ilk başlayan hastane Ankara Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi oldu. 11 Şubat tarihinde Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yapılan tıbbi işlemlerin tamamı Bilkent Şehir Hastanesinde sürdürülmeye başlayacak.

Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinden sonra Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Ankara FTR Hastanesi ile Zekai Tahir Burak Eğitim ve Araştırma Hastanesinin taşınması planlanıyor. Son olarak da Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesinin taşınması bekleniyor. Taşınma işlemlerinin Mayıs ayına kadar bitirilmesi planlanıyor.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Ada (Tekniker )
02.10.2019 19:56:45
Yuksek ihtisas hastaneleri taşındı mi bildisi olan var mı
People
28
2) murat yay (ahsapcı)
17.08.2019 12:53:00
Ankara
Zekai Tahir Kadın Doğum Hastanesi 29.08.2019--15.09.2019 tarihleri arasında komple kapanıyor...
People
6
3) Nur (İssiz)
19.07.2019 14:31:23
Hastalar ayakta zor dueuyorken o kadar uzak yere nasul gidip gelecek? Her semte 1buyuk hastane sart.
People
3
4) Devrim ÖZİSLAM (Koyun güdücü)
27.06.2019 16:13:30
Memleketimizde ne kadar akıllı varsa yorum yapmış akıl üstüne akıl satıyorlar. Akılları para etse idi ihracat zengini olurduk. Cari açık birgünde ortadan kalkardı.
People
5
5) Hamit Bayçın (Fizikçi)
23.05.2019 20:12:19
Önce şunu sormalı; Ankara'nın bir nazım planı var mı? Sağlık hizmetlerinin, kültürel faaliyetlerin, doğayla buluşma yerlerinin, afetlerde toplanılacak veya miting yapılacak alanların, kentin nüfusunu gözönüne alarak bir planlaması yapılmış mı? Ankara'nın tarihsel ve kültürel geçmişinin korunduğu bir planlama var mı? Yoksa, herşey liberalist pazar ekonomisinin güdümüne mi bırakılmış? Sağlık, eğitim, adalet, güvenlik, telekomünikasyon ve %50'den çok söz sahibi olduğu ulaşım, her rejim ve koşulda yalnız devletin üstlendiği hizmetler olmalıdır. Devlet, bu hizmetleri, bağımsız bir ülkede halka eşit dağıtan ve yararlandıran bir kooperatiftir. Bunlar varsa, herşey ikincildir. Soru şu; "Var mı?"
People
11
6) Vatandaş (Doktor)
11.02.2019 17:16:57
25 yıl kira ödenir, 25 yıl sonrada aynı firmaya özelleştirme yoluyla devredilebilir. Neden olmasın ?
People
29
7) ömer hayyam (op.dr)
10.02.2019 12:11:35
devlet sağlıktan çekiliyor, bunu gizlemek için şaşalı yapıyorlar...zamanla bu hastanelerde ortadan kalkar...özel hastane ve özel sigortakarın dönemi comingggg
People
16
8) İrfan Gençer (Emekli)
10.02.2019 03:04:49
Önceden tedavi olduğum hastanenin taşınacak olmasından dolayı SMS mesajı geldi bile.
Bütün bunlarda Ülkemizin gelişmişliğinin göstergesidir. Uğrayan tüm hastalara Allah şifa versin inşallah. Amin. Hayırlı olsun,
Vesile olan emeği geçenlere TEŞEKKÜRLER
People
7
9) Porr (Op.dr)
08.02.2019 23:54:26
Semt poliklinikleri kiralayıp açılması gerekir.super yatırım.
People
30
10) Ali Topuz (Smmm)
08.02.2019 20:36:01
Kanımca bu şehir hastaneleri ankara istanbul gibi mega kentlerde değilde küçük ve orta çaplı illerde faydalı olabilir. Yakın zamanda hatanın farkına varılacak ancak, her zaman olduğu gibi dış lobilere kabahat bulunacak.
Ayrıca hastanelerin çevresindeki eczane, medikal ve optik işyerlerinin akibeti ne olacak. Yeni hastane kompleksleri de bu esnafların barınması mümkün değil. Sayıca da mümkün değil.
Birilerine rant ve siyasi malzeme uğruna yine yanlış yatırımlara devam.
Osmangazi köprüsü, 3.köptü vs. Diğer yatırımlara benzeyecek........ Bedel ödemek yine sana bana kalacaktır.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
15/11-16/11 4. Diyabet Tedavisi Sempozyumu ENDOKRİNO... ANKA
14/11-17/11 1. Hematoloji Eğitim ve Araştırma Kongresi HEMATOLOJİ ANTA
13/11-17/11 10. Uluslararsı Katılımlı Aile Hekimliği Kongresi - AHEKON 2019 AİLE... ANTA
13/11-17/11 41. Türk Ulusal KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Kongresi KULAK-BUR... ANTA
14/11-17/11 Dudak Damak Yarıkları 6. Uluslararası Kongresi ORTOPEDİ... ANTA
14/11-17/11 HIV-AIDS Kongresi 2019 HALK SAĞLIĞI ANTA
16/11-21/11 55. Ulusal Nöroloji Kongresi NÖROLOJİ ANTA