Medimagazin logo

Astellas İlaç Türkiye’nin değer iletişim modeli ACE

Astellas İlaç Türkiye, hizmet kalitesini yükseltme, ilaç sektöründe öncü olma, tercih edilen ve güvenilen bilimsel iş ortağı olma hedefleri doğrultusunda ACE (Astellas Customer Engagement - Astellas Müşteri Bağlılığı) modelini hayata geçirdi. Klasik tanıtım modelinden çok daha kapsamlı bir değer iletişim modeli olan ACE, tüm EMEA bölgesi ile eş zamanlı olarak başladı
Astellas İlaç Türkiye’nin değer iletişim modeli ACE
Abone Ol:
Medimagazin google abone ol

Türk ilaç endüstrisinde 2008'den bu yana hizmet veren, Organ Nakli (Transplantasyon), Üroloji, Onkoloji ve Enfeksiyon olmak üzere dört ana tedavi alanında yenilikçi ürünleri ile çalışmalarını devam ettiren Astellas İlaç Türkiye, sağlık sektöründeki paydaşları için “güvenilen ve tercih edilen bilimsel iş ortağı” olma amacıyla ACE modelini başlattı. Astellas İlaç Türkiye, yeni tanıtım modeli ile stratejik öneme sahip sağlık merkezlerindeki hekimler ve hastalar için değer yaratıp uzun süreli ilişki, iş birliği ve iletişim geliştirmeyi hedefliyor.
 
Temsilcilerin bilgi ve yetkinlikleri en üst seviyeye çıkacak
 
Hasta odağının çok daha fazla ön plana çıkması, değişen sektör dinamikleri ve rekabette farklılaşma ihtiyacı neticesinde artık günümüz ihtiyaçlarına cevap veremeyen eski tarz tanıtım modelleri yerine geliştirilen ACE modeli ile yeni tanıtım uzmanı profilinin değişen koşullara ayak uydurabilecek, değer iletişimini en iyi şekilde aktaracak bilgi ve yetkinliklere de sahip olması amaçlanıyor.  
 
Gelecekte de ACE modelinin devamlılığını sağlamayı hedeflediklerini söyleyen Astellas İlaç Türkiye Satış Direktörü Şeyma Bahşi, “Sağlık meslek mensupları ile bir araya gelen tüm şirket çalışanlarına (satış, pazarlama, pazar erişim, medikal) yönelik olarak tasarlanan ve ‘Sekiz Adımda Koçluk’ modeli ile bağlantılı olan model, hasta odağını baz alıyor. ‘Sekiz Adımda Koçluk’ modeli ise saha kadrosuna yöneticilik yapan satış müdürlerine yönelik olarak tasarlanan ve koçluk yapılan kişiye her daim destek olmayı merkezinde tutan bir model olarak 8 kilit adımdan oluşuyor.  Aynı zamanda bu koçluk modeli, ACE tanıtım modelinin sahada çok daha efektif olarak uygulanabilmesi için çalışıyor.” dedi. 
 
Maksimum fayda sağlanması hedefleniyor
 
Dünya çapında ve Türkiye’de sahip olduğu en önemli değerlerden bir tanesini “Hasta Odağı” olarak belirleyen Astellas İlaç, ACE modeli sayesinde hizmet sunduğu tedavi alanlarında görev yapan sağlık meslek mensupları ile bilimsel iş birlikleri de yapmaya hazırlanıyor. Bu iş birlikleri neticesinde ürünlerinin doğru zamanda ve doğru tedavi yaklaşımı ile kullanıldığından emin olarak, ihtiyacı olan hastaya maksimum fayda sağlamasını hedefliyor.

ace
astellas
şeyma bahşi
Bu habere ilk yorumu siz yapabilirsiniz...
Yorum Yaz
0/300

Bu haberler de ilginizi çekebilir