Aile hekimi hastasının bastonla saldırısına uğradı
Sinop'un Gerze Aile Sağlığı Merkezi'nde görevli Aile Hekimi Dr. Hakan Uzun, İstanbul’dan ilçeye tatil amaçlı gelen bir hasta tarafından darp edildi
Aile hekimi hastasının bastonla saldırısına uğradı

Dr. Hakan Uzun

21 Ağustos 2019 - İHA

İddiaya göre, şeker hastası olduğu belirtilen R.K. (45), ilaç konusunda doktorla tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesi üzerine hasta R.K.'nin elindeki bastonla doktorun yüzüne vurarak gözlüğünü kırdığı ve kafasının değişik noktalarından yaraladığı kaydedildi. Aile sağlığı hekimlerinin yaşanan arbedeyi duymaları üzerine olaya müdahale ederek kavgayı ayırdıkları öğrenildi. 

Aldığı darp üzerine hekim arkadaşları ile birlikte Gerze Devlet Hastanesine götürülen Dr. Hakan Uzun, yapılan tedavi sonrasında Gerze Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulundu. Yaşanan bu gelişmelerin ardından Sinop Sağlık Müdürlüğüne bağlı hekimlerinin 21 Ağustos Çarşamba günü saat 18.00 sıralarında Gerze Aile Sağlığı Merkezi önünde basın açıklaması yapacağı belirtildi. 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
35
1) dr (dr)
22.08.2019 10:44:11
Soru yanlış Mehmet Aygün(emekli). Problem,hata ne olursa olsun sopayla dayak mı atılacak ? Bu mu yani ? Emniyette, adliyede neden olmuyor bunlar, neden vatandaş eline sopayı alıp kendine göre yanlış karar veren hakimi savcıyı dövmüyor ? Çünki gücü oradaki savunmasız insana yetiyor. Biliyor ki yaptığı yanına kar kalacak, özür mözür, pişmanlık, araya giren ilgili ilgisiz bir sürü tip, sonuçta üç beş kuruşa olay kapatılacak.
YETTİ ARTIK, YENİ BİR SAĞLIKTA ŞİDDET YASASI ŞART. BU REZİLLİKLERE SON VERMEK İÇİN. NE OLURSA OLSUN DOKTORA EL KALKMAMASI İÇİN, DİL ÇIKMAMASI İÇİN...
ŞİKAYETİN VARSA YAPARSIN BAŞVURUNU İLGİLİ MERCİLERE...
People
22
2) Nilgün Yalçın (Pediatri)
22.08.2019 01:10:15
Bu tip saldırılara kalkışan ve kalkışmayı aklından geçiren primatların elleri kırılsın diyorum. Geçmiş olsun dr bey.
People
22
3) G K ANIL (Doktor )
21.08.2019 16:55:06
Istanbulda gelen sinoplular genelde hep böyle hırçın ve usulsüz isteklerle geliyor
. Ailesinden biri veya komşusuyla gelse bile geride olsa kendi başta girme çalışıyor. Alakasız bir sırada içeri girip ama ben istanbuldan geldim ben de mi sıra bekleyeceğim diye serzenişlerde bulunuyorlar. Orada çalışırken gerçekten bıkmıştım.
People
15
4) Kamil Ömür (Uz.dr)
21.08.2019 15:41:45
Karadeniz gezisinde daha geçen hafta tanıştım, çok efendi bir insan olarak gördüm. Üzüldüm gerçekten.
People
46
5) Salih (Acil.Hek.)
21.08.2019 12:22:10
Sen de vursaydın ya hocam suratının ortasına!!! Bunlar yaptığına yanıt almazsa laftan sözden polisten mahkemeden korkmaz. Ancak ben buna vurursam o da bana vurur diye düşünürse korkar..
People
40
6) DR (DR)
21.08.2019 11:10:20
Şımartılmış insan topluluğuna hizmet vermek işte sonucu bu olur. onun için dr ler özele gecıyor ben dahıl gecmeyi artık ciddi ciddi düşünüyorum. bu karekterdeki insanlara hak etmedikleri hizmeti vermek onları şımartıyor. nede olsan sağlık hizmeti türkiyede cok ucuz. Şiddetin yaptırımı yok. Acaba aynı densiz bır polıse savcıya aynı şeyi yapabirmıydi.
People
12
7) hamdi (sm)
21.08.2019 11:09:23
Türkiye Geneli Her ASM'ye 3 Sağlık personeli iş sahibi olacak. Aile hekimleri Maaşları 11-12 bin Zaten alıyorlar.
Cari giderler A sınıfı 5700 B sınıfı 4700 her ay yatıyor.
Aile hekimleri maliyetle uğraşıp maaş+Cari giderler yatıyor.Cari giderleri hesaplayıp ne kadar cepe atarım diye.Hangi Gruplamanın daha kar edeceğini hesaplıyorlar.Aile hekimleri hem kendi işini rahat yapar hemde hastalarla daha fazla ilgilenir.Elektirk ,su diğer giderle kafasını yormasın..Zaten bir Aile hekimi zaten maaşını alıyor.Devletimiz onlar bu işle yormasın işleri yaparsa daha verim alır Vatandaş Aile hekiminden memnun kalır.
Bir ALLAH için çıkıp söylemiyorki Cari giderler Araştırılsın.Türkiye Geneli Her ASM'ye 3 Sağlık personeli iş sahibi olacak.
People
5
8) hamit (sm)
21.08.2019 11:07:43
Türkiye Geneli Her ASM'ye 3 Sağlık personeli iş sahibi olacak. Aile hekimleri Maaşları 11-12 bin Zaten alıyorlar.
Cari giderler A sınıfı 5700 B sınıfı 4700 her ay yatıyor.
Aile hekimleri maliyetle uğraşıp maaş+Cari giderler yatıyor.Cari giderleri hesaplayıp ne kadar cepe atarım diye.Hangi Gruplamanın daha kar edeceğini hesaplıyorlar.Aile hekimleri hem kendi işini rahat yapar hemde hastalarla daha fazla ilgilenir.Elektirk ,su diğer giderle kafasını yormasın..Zaten bir Aile hekimi zaten maaşını alıyor.Devletimiz onlar bu işle yormasın işleri yaparsa daha verim alır Vatandaş Aile hekiminden memnun kalır.
Bir ALLAH için çıkıp söylemiyorki Cari giderler Araştırılsın.Türkiye Geneli Her ASM'ye 3 Sağlık personeli iş sahibi olacak.
People
22
9) Aslı (Dr)
21.08.2019 10:45:21
Olacak şey değil:( Hem de Hakan Uzun gibi beyefendi birine... çok geçmiş olsun. Ama sert kayaya çarptığını da bilmiyor olmalı. Hakan Uzun çok düzgün biridir ama hakkını sonuna dek arar.
People
41
10) dr.ali (KORKMAZ)
21.08.2019 10:33:10
saldırı,hakaret,küfür,ana avrat sövmek,çıkışma,ters ters konuşma,saygısız hareket ve sözler.Mahkemeye gidersen,mahkemeye gitmekten bıkarsın.mahkemeler hiç bir işe yaramıyor.sağlık bakanlığı ve idare ise siyasetten korkularından saldırganı tutuyor.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
15/11-16/11 4. Diyabet Tedavisi Sempozyumu ENDOKRİNO... ANKA
14/11-17/11 1. Hematoloji Eğitim ve Araştırma Kongresi HEMATOLOJİ ANTA
13/11-17/11 10. Uluslararsı Katılımlı Aile Hekimliği Kongresi - AHEKON 2019 AİLE... ANTA
13/11-17/11 41. Türk Ulusal KBB ve Baş Boyun Cerrahisi Kongresi KULAK-BUR... ANTA
14/11-17/11 Dudak Damak Yarıkları 6. Uluslararası Kongresi ORTOPEDİ... ANTA
14/11-17/11 HIV-AIDS Kongresi 2019 HALK SAĞLIĞI ANTA
16/11-21/11 55. Ulusal Nöroloji Kongresi NÖROLOJİ ANTA