Bakan'dan, Aile Sağlığı Merkezi çalışanlarına ek ödeme için açıklama
Bakan Koca: Bununla ilgili ben özellikle Mart - Nisan - Mayıs aylarında ek ödeme yapılması konusunda daha önce yapılabileceğini söylemiştim. Yapılma noktasında bir çalışma içindeyiz. Önümüzdeki günlerde netleşmiş olur.
Bakan'dan, Aile Sağlığı Merkezi çalışanlarına ek ödeme için açıklama
13 Mayıs 2020 19:41 - Memurlar.net

Bilim Kurulu toplantının ardından Sağlık Bakanı Fahrettin Koca açıklama yaptı.

Bakan Koca, Aile sağlığı merkezlerinde çalışanlar için ek ödeme yapılacak mı? sorunu yanıtladı.

Bununla ilgili ben özellikle Mart - Nisan - Mayıs aylarında ek ödeme yapılması konusunda daha önce yapılabileceğini söylemiştim. Yapılma noktasında bir çalışma içindeyiz. Önümüzdeki günlerde netleşmiş olur.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
15
1) Şeref jaya (Aile hekimi)
28.06.2020 15:27:15
Pandemiyle mücadelenin rn önemli aşamalarından biriyiz canla başka filyasyon yapıp temaslı hastaları takip ediyoruz mesele para degil ama küçük bir ödülü ve teşekkürü hakediyoruz
People
10
2) metin uman (doktor)
26.06.2020 09:30:47
hayatımda bu yıl kadar stresli çalışmadım. her türlü saldırıya açık,hastanın kovitli olup olmadığını bilmeden ona gereken tıbbı yardımı tüm sağlık çalışanları olarak yaptık. 3 kuruş paradan bizi göz ardı etmezler herhalde? sayın bakan vereceğiz dedi yalan söylemez.
People
8
3) ali kalmaz (aile hekimi)
25.06.2020 12:33:05
3 aylık ek ödeme yapılacak ve calısma var dıyen bakanımız hala bızı bekletıyor.vermeyecezzzzz desınler de rahatlayalım
People
25
4) akın yıldız (aile hekimi)
03.06.2020 10:45:02
baştan para şu bu vereceğiz demeseler daha iyi olacaktı.niteliksiz ve yetersiz ekipmanla ilk dalgayı göğüsleyenler arasında aile sağlığı merkezleri de olduğu halde ya unutulduk ya bilerek ücret verilmedi böyle bir talep yaptıkmı onu da bilmiyorum.sadece mesleği nedeniyle hayatını kaybedenler şehit sayılıp geride kalanlara şu şu yapılacak deseler ne güzel olurdu.aile hekimi vefat ediyor yine hekim kardeşleri ailesine yardım topluyor iyiki de yapıyoruz iyiki böyle güzel bir ailenin üyesiyim ancak devlet ve bakanlık olarak neredesiniz. sayılar olası olarak çok fazla çıkarsa bunun altından maddi olarak kalkılamayacağınımı düşünüyorlar acaba.baktığın hasta yüzünden hasta olacaksın o arada maaşının yarısı kesilecek ne güzel sistem neyse bir şey olursa aile sağlığı merkezine isim veririz.
People
26
5) Aile Hekimi (Doktor)
01.06.2020 15:30:59
Para beklentimiz falan yok.Covid mücadelesinde hastalığa yakalanan meslektaşlarımızın maaşından 8 10 bin tl kesiliyor duyduğum.Yani çalışan cezalandırılıyor.Doğruysa bunu yapmayın bari...
People
42
6) Aile hekimi (Aile hekimi)
27.05.2020 22:19:35
Covid pandemisinde en cok calisanlar aile hekimleri onu ara bunu ara hastaneye gitmeyen hastalar sana gelsin sonuc ek odeme yok haksizlik
People
49
7) celal (doktor)
18.05.2020 16:15:34
sabah oturdum hastalarımı aramaya ,şu an saat 17 ye geliyor yeni bitti sayılır.
aile hekimi olarak her gün saatlerce görüşme yapıyorum ama bir karşılığı yok. ayrıca hastanelerde randevu almayan hastalar sağlık ocağına yöneldiği için iş yüküm arttı. eskiden 30 hasta bakarken geçen haftalarda bir günde yüz hasta bakarak rekorumuda görmüş oldum
People
49
8) Hscı (Aile hekimi)
17.05.2020 23:54:57
Bakanın asm çalışanlarına konuşmasında söylediği 3 aylık ek ödemeye yönelik maliyenin bunu kabul etmediği doğrumu? 1.basamak olarak çoğu semptomlu veya semptomsuz hastayla ilk karşılaşan ASm çalışanları neden gözardı ediliyor vede herkesin hevesi kırılıyor
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)