Maskesiz ASM'ye giren kadın, doktora böyle saldırdı!
AVCILAR’daki 7 No’lu Aile Sağlık Merkezi’ne maskesiz gelen kadın, kendisini uyaran Dr. Yağmur  Turhan’a hakaret ederek ona saldırdıktan sonra kaçtı.
Maskesiz ASM'ye giren kadın, doktora böyle saldırdı!
04 Aralık 2020 12:08 -

İSTANBUL-Olay, 2 Aralık Çarşamba günü Gümüşpala Mahallesi’ndeki 7 Numaralı Aile Sağlık Merkezi’nde meydana geldi. Bir kadın maskesiz halde sağlık merkezine girdi. Bu kadını gören Dr. Yağmur Turan, maskesiz içeri giremeyeceğini belirterek uyardı. Birden sinirlenen kadın Dr. Turhan ile tartışmaya başlayarak hakaret etmeye başladı. Dr. Yağmur Turan, bunun üzerine polisi arayarak, cep telefonu ile kadını görüntülemeye başladı. Sinirlenen kadın, kendisini uyaran doktora hakaretlerini sürdürürken, tırnaklarıyla kollarından yaraladı.

Kadın daha sonra sağlık merkezini terk etti. Olay, güvenlik kameraları ile saniye saniye görüntülendi. Polis, kadının kimliğini belirlemek amacıyla araştırmaya başladı.

Dr. Yağmur Turan, Koronavirüs salgınına karşı alınan önlemleri herkesin bildiğini, buna rağmen, hamile, çocuk ve hastaların geldiği aile sağlık merkezine bir kişinin maskesiz gelmesine izin veremeyeceğini söyledi. Dr. Turan, kimliği henüz belirlenemediği için kadın hakkında dava açamadığını  sevk edildiği hastanede kendisine 3 gün iş göremez raporu verildiğini söyledi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) ömer hayyam (op.dr.)
07.12.2020 14:20:48
sayın elliot hekim, anladığınız gibi, C dalgasındayız ve 1-2-3-4-5-a-b-c' nin yeni ''1'' , üst dalgasında bunlar omayacak !, o belli oldu...
People
16
2) dr (dr)
07.12.2020 12:06:55
o haklı, bu haklı, o kışkırttı, bu üstüne gitti, alttan aldı, üste çıktı falan filan.... Sağlıkçıya sözle, elle, sopayla her türlü şiddette hemen içeri. Haklısı haksızı, altı üstü sonra.
Haa, bir de şiddet , TCK kapsamına alınacak acilen.
Sağlıkçı bir yandan covidle, bir yandan psikopat, magandayla cebelleşiyor, yetti artık, bari bu dönemde biraz destek, biraz...
People
8
3) Elliot (Hekim)
06.12.2020 12:08:41
Elliot dalgasını bilir misiniz?. Tüm her şeyde kuraldır aslında. Yani Türkçesi bu gün sen hükümetsen, yarın ben hükümetim. Rüzgar bir o taraftan ,bir bu taraftan eser.kanun herkes için olmalı ki, rüzgar ters yönden esince uçurmasın
People
12
4) uzm (doktor)
05.12.2020 20:48:54
ben görüntülerin tamamını izledim ama gelen hastanın biraz saf (mental olarak pek sağlıklı olmayan) biri olabileceği görüşündeyim. O kapıdan çıkmaya çalışırken sürekli provoke eden , kapıyı açmasına gitmesine engel olmaya çalışan bir doktor görüyorum, elindede telefon video çekiyor. covid i bahane edip kadının etrafında dolaşan doktordan şov kokan ve bilinçli hareketler bence. Bir maske verip gerekli tedbir alınabilirdi , bilerek kadının üzerine gidiyor ve tahrik ediyor o kadını
Ama bu durum gerçek mağdur hekimler olduğunu değiştirmiyor tabii.
People
9
5) Dr Osman (Doktor)
05.12.2020 18:22:02
Mr.Ert (Burokrat). Pandemi dünya gundemini meşgul edeli 12.ayina Turkiye için 10.ayina girdi.2ay kapanma yasandi.şimdi yine kismi yasaklar var.Televizyonlarda bas bas maske takin,mesafenizi koruyun,el hijyeninize dikkat edin deniyor.Bunlardan hiç mi bir şey öğrenememiş ki hala sokağa hatta sağlık merkezine maskesiz girmeye cüret ediyor.Sözumona sizin dediginiz gibi aralarinda ne gibi diyalog gecerse gecsin doktor ona hakaret de etse,sert konuşsa da,azarlasa da doktora degil saldirmak birsey demeye hakki yok.Bugun salginin sorumlularinin çoğu başkasinin sağlikğina saygi duymayanlarin umursamazliklari,cahillikleri,kabaliklari ve sizin gibi zihniyetin onlara da hak verme çabalaridir. Bilmediginiz konularda ahkam kesmeyiniz.
People
5
6) ali (uzm)
05.12.2020 17:39:28
İç işleri bakanlığı genelgeyi yayınlamış. Türk Ceza kanunu madde 4 Kanunları bilmemek mazeret sayılmaz demiş. Ne zaman vatandaşlık bilinci ve sorumluluğu ile hareket edilecek ve kimsenin uyarmasına gerek kalmadan kurallara uyulacak? Bilemiyorum
People
10
7) Abdullah (Öğretmen)
05.12.2020 13:07:10
Vatandaşımız maskesiz gelerek hata yapmış. Ama olayı büyüterek kadını tahrik eden doktor. Doktor olayı şova çevirmiş. Kadından korktuğunu söylüyor. Ama kadının üzerine giden doktor. Kadın uzaklaşmak istiyor. Ama kamerasıyla kadının üzerine yürüyüp tahrik etmeye devam ediyor. Bir de elindeki çizikten dolayı 3 gün iş göremez raporu almış buda ayrı bir facia.
People
10
8) Cevat Turhan (Esnaf)
05.12.2020 09:31:52
Tam tersi olsaydı ne olurdu acaba? Türbanlı bacı yine mağdur oldu diye her yerde bas bas haberi yapılırdı.
People
39
9) Morto (Hek)
04.12.2020 22:20:40
Saglik calısanlarina siddet uygulayanlarin 1 yil sgk yesil kart vs kes. Bakalim 3 kurus para vermemek icin el ayak opuyorlar mi?
People
20
10) Mr Ert (Bürokrat)
04.12.2020 20:07:01
Aralarında ne gibi bir diyalog geçti bilmiyorum tabiki ama hekim arkadaşımız hakkı iken haksız duruma düşmüş gibi. Gelen hasta belli ki yeterli bilince sahip değil yanında maske bile almamış. Klinikte muhakkak fazla maske vardır. "Hanımefendi bu seferlik maskenizi biz verelim lütfen bunu takın bir dahaki sefere de maskeli olarak gelin mümkünse" denip durum idare edilebilirdi gibime geliyor. Tabi ki insanla uğraşmak hastalıkla uğraşmaktan daha zor buradan yorum yazmak kolay bizler için. Tüm hekimlerinize kolaylıklar dilerim.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)