30 yaşındaki doktor nöbet sırasında yüksek dozda ilaç alarak yaşamına son verdi
ERZURUM Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Yakutiye Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Servisi'nde görevli Dr. Emre Bakırlı (30), nöbette, yüksek dozda ilaç alarak, yaşamına son verdi
30 yaşındaki doktor nöbet sırasında yüksek dozda ilaç alarak yaşamına son verdi
10 Eylül 2019 - DHA

ERZURUM Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Yakutiye Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Servisi'nde görevli Dr. Emre Bakırlı (30), nöbette, yüksek dozda ilaç alarak, yaşamına son verdi. Bakırlı, bıraktığı notta ölümünden kimsenin sorumlu olmadığını belirterek, mal varlığını Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağışladığını yazdı.

Atatürk Üniversitesi Kurumsal İletişim Direktörlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada, "Üniversitemiz Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Servisi hekimlerinden Araştırma Görevlisi Dr. Emre Bakırlı'nın gece saatlerinde yüksek dozda ilaç almak suretiyle intihar ettiği savcılık tarafından yapılan ilk incelemeler neticesinde tespit edilmiş, kesin sonucun, yapılan otopsinin ardından açıklanacağı bildirilmiştir. Bu gece saatlerinde Atatürk Üniversitesi Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Servisi'nde nöbetçi olan Kıdemli araştırma görevlisi Dr. Emre Bakırlı, sabah saatlerinde, nöbetçi hekim odasında çalışanlar tarafından ölü olarak bulunmuştur. Yapılan incelemeler sonucunda şahsın üzerinden bir intihar notu çıktığı bilgisi savcılık tarafından paylaşılmıştır" denildi.

Dr. Emre Bakırlı'nın bıraktığı notta, ölümünden kimsenin sorumlu olmadığını ve mal varlığını Çocuk Esirgeme Kurumu'na bağışladığını yazdığı öğrenildi.

Cansız bedeni Adli Tıp Kurumu'na kaldırılan Dr. Emre Bakırlı'nın Konya'da yaşayan ailesine acı haberin verildiği belirtildi.

 

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) Dr.Cevdett (Cerrah)
14.09.2019 16:38:31
BEN YORULDUM HAYAT, GELME ÜSTÜME! demiş ve yükü daha fazla kaldıramamış maalesef 30 yaşında gencecik fidanımız...Allah taksiratını affetsin. Cerrahi asistanı olmak zordur. Kerameti kendinden menkul hocalar ve kıdemlileriniz olursa askeri disiplin gibi daha da zordur. 1993'te Kayseri'de ihtisasa başlamıştım. Bu askeri hiyerarşi ve baskıcı sisteme yasal çerçevede baş kaldırıp çömezlerimi koruduğum için kıdemliler ''sen geldin cerrahinin çivisi çıktı'' diye sitem etmişlerdi bana.
People
5
2) Anlayan Sezer (dr.)
11.09.2019 12:26:57
senin için sagopadan vasiyeti dinliyorum ve mücadeleye çağırıyorum savaşarak ölelim hakkı ayakta tutmak için.
People
36
3) ömer hayyam (op.dr.)
11.09.2019 12:10:12
Bir asistanın ölümü trajik, iç burkan ve yaralayan durum...şöyle düşünüyorum da ne mal varlığı olacak, maksimum 5- 10 bin lira hesabında parası vardır... ne biriktirebilsin, ne kazanmıştır...kısa bir süre doğuda çalışma fırsatım olduğu için erzurum'un bölge insanı tarafından nasıl suistimal edildiğini gördüm....erzurumun çevresindeki illere en iyi hastaneyi, en yetenekli hekimleri de koysanız, bölge insanı minübüs konvoyları ile erzurumun umumi ve hususi hastanelerini doldurmaktadır...osmanlıdan beri erzuruma gidelim anlayışı halen devam etmektedir...hekim 24 saat ve yaşam boyu yapılan bir meslektir anlayışından vaz geçmemiz gerekiyor...bizimde gecemiz gündüzümüz belli olmalı, hafta sonumuz tatilimiz belli olmalı, 24 saat süren nöbet sistemi derhal terk edilmelidir...sağlık sistemi kesintisiz verilmesi gereken bir hizmettir anlayışıyla bir hekim ölüme götürülmüşse, verilmesin bu hizmet, birisinin sıhhat bulması, diğerinin ölümüne sebep olmamalıdır...
People
47
4) dr (dr)
11.09.2019 10:07:48
Daha öncekilerle sebep aynıdır. Gün aşırı nöbet tutmak aşırı iş yükü anlayışsız hasta kitlesi. Devletin komplikasyonlarda anlamadan dinlemeden vatandaş haklı modunda olması daha niceleriii....Zaten bu anlayışla çok yakında en basit ameliyatları bile yapacak cerrahımız olmayacak.
People
39
5) Dr dr (Dr)
10.09.2019 21:29:27
Ölürken mal varlıgını çocuk esirgemeye bağışlamayı düşünecek kadar hassas bir insan intihar ettiyse sebeplerini iyi araştırmak lazım
People
22
6) Yasemin çakir (Muhendis)
10.09.2019 19:36:34
Asistanlarin calisma sartlari cok agir ozellikle kardiyoloji genel cerrahi branslarindaki nobetlerden sonra izinli olmalari daha iyi olur umarim bu gorusumuz dikkate alinir
People
30
7) Halil (Doktor)
10.09.2019 18:36:30
İnsani olmayan Çalışma koşullarını düzeltmeyen ve aksine sistemi tamamıyla doktoru esnaf çalısanı ise müsterisi konumuna getirip müsteri her zaman haklıdır kuralına çevirenlerin Allah bin belasını versin.Çok iyi bi insandı Allah rahmet eylesin.
People
12
8) Memed (Nrş)
10.09.2019 18:10:47
Performans sistemi ,gereğinde adaletin herkese işlemesi niye birilerine işlemiyor ? Geldin geleli Ortadoğu mafolmuş , Ülkede insanlar perişan Saltanat sürmeye devam..
Yani zerre kafası çalışan şunu anlar ki bütün olan bitenin üzerini kapatır kenara cekilirim gibi bir ihtimal bana göre yok.Eşi benzeri görülmemiş adalet olursa şaşmamak lazım.Feto ye yapılanlar bu gelecek adaletin yanında hiçbisey denilecek şiddette adalet olabilir.Gaybi Rahman ve Rahim Cenab i HAK bilir.Herşeyin didik didik incelenip adaletin tecelli etmesini istiyor , bekliyorum.Kardeşimizede üzüldüm ALLAH Celle Celaluhu Rahmet eylesin.
People
81
9) Ece gül (Eş)
10.09.2019 16:49:53
Yinemi Erzurum? Daha önceki yıllarda 3 asistan intihar etmemişmiydi ben mi yanlış hatırlıyorum. Allah sebep olanları bildiği gibi yapsın! Allah rahmet eylesin bu kardeşimize. Bir Allahın kulu ndn demiyo..
People
154
10) ZEKİ CAN (CERRAH PİZZACI)
10.09.2019 15:22:31
hiç merak ediyormusunuz neden intihar etti genelcerrahi gibi bir branş hergün onlarca ameliyata gir uykusuz kal soruşturmaya gir bitirincede malpraktis yasası ameliyat sonrası dava alacağın 3 beş kuruş para umutsuz bir gelecek her gün dayak ye.....ve sonuç intihar mevlem rahmet etsin
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
19/09-22/09 14. Ulusal Genç Yaşam ve 4.Klinik Romatoloji Kongresi ROMATOLOJİ KIBR
19/09-22/09 16. Ege Romatoloji Günleri ROMATOLOJİ İZMİ
19/09-22/09 16. Metabolik Sendrom Sempozyumu BESLENME... MUĞL
20/09-22/09 5. Klinik Embriyoloji Derneği Kongresi HİSTOLOJİ... İZMİ
21/09-24/09 Dünya Gastroenteroloji Kongresi 2019 GASTROENT... İSTA
25/09-27/09 4. Ulusal Çocuk Genetik Kongresi ÇOCUK... ANKA
27/09-28/09 1. Marmara Radyasyon Onkolojisi Günleri RADYOLOJİ İSTA