47 yaşındaki psikiyatri uzmanı 12'nci kattan düşerek hayatını kaybetti
İZMİR'in Karşıyaka ilçesinde, 12'nci kattaki dairesinin balkonundan düşen Zeynep Bodur (47), olay yerinde yaşamını yitirdi.
47 yaşındaki psikiyatri uzmanı 12'nci kattan düşerek hayatını kaybetti
23 Ekim 2019 - DHA

İZMİR - Olay, bu sabah saat 07.00 sıralarında Mavişehir Mahallesi 2040/4 Sokak'taki lüks sitede meydana geldi. Eşinden boşandıktan sonra oğlu ile birlikte yaşayan Zeynep Bodur, henüz belirlenemeyen nedenle dengesini kaybedip, 12'nci kattaki dairenin balkonundan beton zemine düştü. Site sakinleri durumu polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Bodur'un hayatını kaybettiğini belirledi.

Bodur'un cansız bedeni, savcının incelemesinin ardından otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

İzmir'in Karşıyaka ilçesinde, henüz belirlenemeyen nedenle dengesini kaybetmesiyle 12'nci kattaki dairesinin balkonundan beton zemine düşerek yaşamını yitiren 47 yaşındaki Zeynep Bodur'un, Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi'nde psikiyatri uzmanı doktoru olarak görev yaptığı öğrenildi. Polis ekipleri, Bodur'un intihar etme ihtimalini de değerlendirirken, olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
4
1) Hastası (Ev hanımı )
26.10.2019 22:49:55
Çok iyiydin doktorum beni benmgibileri kurtardın kendinemi merhem olamadın güzel kadın yüreği kendinden güzel anne seni Allah affetsin dualarım seninle
People
25
2) ömer hayyam (op.dr)
25.10.2019 15:47:44
normal insan değil, psikiyatri hastası !!!
günde 90 adet bunlardan bakacaksın...
8 saat mesai = 8x60=480 dk
480/90= 5.33 dakika / hasta

olması gereken 20 dakika

20-5.33 = 14,67 dakika senden giden ( her hastada kadının ömründen 14.67 dakika kısalmış)

14.67 x 90 = 1320 dakika , bir günde kaybettiği vakit... , bir gün zaten 60x24=1440 dakikadır

yani normalde 480 dakikada yapması gereken , 24 kişiye bakması gerekir iken , 90 kişiye bakarak , her gün kendi ömründen 1320 dakika
kısalttı ve başkasının sağlığı uğruna kendi canından oldu...
People
23
3) remzi (dr)
25.10.2019 10:53:14
Zamanın hükümdarını rüyada görmüşler ,ahirette durumun nasıldır diye, demiş şuan tahta köprüden düşen bir keçinin hesabını veremeye çalışıyorum demiş.....Vay yöneticilerin,siyasilerin,hukukçuların haline vayyyy....
People
16
4) Mert Kaya (Hekim)
24.10.2019 22:14:21
Gazetelerin zehirli dilinden bıkkınlık geldi artık. Lüks sitede kaza geçiren doktor, travesti dehşeti, sapık ilişki, telef olan hayvan gibi her haberde kullanılan
önyargılı kelimeler kullanan diliniz toplumu zehirliyor.
People
9
5) fethi turan (psikiyatri uzmanı)
24.10.2019 18:36:56
allah rahmet eylesin, ailesine ve çevresine allah sabır versin. öncelikle hekimler çok zor şartlarda yaşıyor çalışıyor, buna dikkat çekmeliyim, birde lüks diye yapılan binalarda balkon yüksekliği ve kapalı olup olmadığı önemli ayrıntıdır. bu binada bence hata var.
People
29
6) dr.benzingen (nrş uzmanı)
24.10.2019 11:26:00
sokaklar bir sürü vasıfsız insan kaynıyor ve sayıları da hızla artıyor...şu güzelim insanlar sa ya erken ölüyor ya da öldürülüyor..bu dr öğretmen polis farketmez...zor yetişen nezih bal arısı gibi insanlar hızla somut ve soyut olarak toplumda azalıyor...kaybedilen her iyi insan, artan bir kötü insana toplumda yer açıyor!....çok üzüldüm bu olaya...yazık ..çok yazık...geride bıraktığı hayatının baharındaki çocuğa yazık...!!!!!
People
54
7) dr.mikro (hekim)
24.10.2019 10:58:11
Lüks site fotoğrafa baksan lüks site olmadığı anlaşılıyor.Ayıca lüks olsa ne önemi var.Toplumdaki genel yargı gazeteciyede sirayet etmiş.Doktorlar çok kazanıp lüks içinde yaşıyorlar algısı saldırganlığı arttırıyor.Hekimlere çalışırken ve emeklilikte eşdeğer kıdemde örneğin hakim maaşı verin sonrada açıklayın topluma döner möner lazım değil.
People
22
8) Tamer Yılmaz (Memur)
24.10.2019 04:08:42
:(((( Yaklaşık yedi sene hastasıydım.İyi bir insan ve doktordu.Çok üzüldum,inanamadım.Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.
People
34
9) Haluk MERGEN (Doç. Dr. Aile hekimliği)
24.10.2019 02:21:29
Zeynep benim sınıf ve asistanlık arkadaşım. Nisan ayında psikiatri polkde 90 hasta bakıyorum ama götürüyorum şükür demişti. ....Ne yaptin Zeynep?Geride 18 yaşında üniversite sınavına girecek bir oğlan....Bizi çok üzdün.Çok iyi ve yardımsever bir kişiydi.Nur içinde yatsın
People
12
10) Ertuğrul Çeşmeli (Doktor)
23.10.2019 23:00:17
Allah rahmet eylesin. Çok değerli bir insan. Mekanı cennet olsun.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
23/11-23/11 TMFTP Tıbbi Uygulamalar ve Hukuk Kongresi TIP... ANKA
23/11-23/11 Türk Kardiyoloji Derneği Ulusal Kardiyo Onkoloji Toplantısı KARDİYOLOJİ İSTA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
20/11-24/11 24. Prof. Dr. A.Lütfi Tat Sempozyumu DERMATOLOJİ ANTA
22/11-24/11 7. Uluslararası Ürojinekoloji Kongresi ÜROLOJİ İSTA
26/11-30/11 3. Uluslarası – 21. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi HALK SAĞLIĞI ANTA