Başhekimden ramazanda gönüllü fazla mesai
Zonguldak Alaplı Devlet Hastanesi Başhekimi Ozan Özlücan, ramazan ayında iftardan sonra gönüllü olarak fazla mesai yaparak poliklinik hizmeti sunacağını bildirdi.
Başhekimden ramazanda gönüllü fazla mesai
07 Mayıs 2018 -

ZONGULDAK-Özlücan, gazetecilere yaptığı açıklamada, son iki yılda ramazan süresince gönüllü olarak iftardan sonra poliklinik hizmeti verdiğini ve bu hizmetten yüzlerce kişinin yararlandığını belirtti.

Ramazan döneminde poliklinik hizmetinden yararlanmakta güçlük çekenler için başlattığı uygulamanın olumlu tepkiler aldığını ifade eden Özlücan, şunları kaydetti:

"Bu yıl da ramazan ayı içerisinde oruç tutan vatandaşların mesai saatlerinde poliklinikten faydalanmakta yaşadığı zorluklar nedeniyle gönüllü olarak iftardan sonra hizmet vermeye devam edeceğim. Geçtiğimiz iki yılda bu uygulamayı ramazan ayı boyunca yapıyordum. Vatandaşlarımızdan da çok olumlu tepkiler aldım. İnşallah bu ramazan ayı boyuncada oruçlu olduğu için gündüz polikliniklere gelemeyen hastalarımızın rahatsızlığını gidermek için akşam iftardan sonra poliklinik hizmete vermeye sürdüreceğim."

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
7
1) Smk (Dr uzman)
16.05.2018 12:34:20
Senelerdir hasta yoktu da 3-5 senede nufusumuz patlama yaptı ve sevgili meslektaşlarımızda hasta ve görev aşkı! başladı başladı
People
12
2) ahmet bakır (doktor)
14.05.2018 12:45:03
Ülkemizde halkın çoğunluğu dinimizin emrettiği şekilde oruç tutmadığı için saatlerce aç kalıp daha da fazla şiddet eğilimi gösterir, iftardan sonra bir miktar sakinleşir ancak saldırı olayları yine devam eder.
People
16
3) mustafa (Anestezi uzmani)
08.05.2018 19:16:25
Yorumlari okudukca cok uzuldum. Haksiz agir elestiriler, sovmenlikle suclamalar. Yakismiyir arkadaslar camiamiza. Doktorluk mesleginin iftari sahuru olmaz. Kriter hastanin hekime ihtiyac duydugunda orda olup yardimci olabilmektir. İftardan sonra polk uygulamasini gonulluk esasina bagli olmak sartiyla sonuna kadar destekliyorum.
People
28
4) nakah (doktor)
08.05.2018 14:47:08
Bu nasıl bir haber....
BİNLERCE HEKİM ZATEN BU HİZMETİ VERİYOR...
People
26
5) meri (nos)
08.05.2018 13:23:00
ALLAH KABUL ETSİN DİYECEĞİM AMA KUL KABUL ETSİN DEMEM DAHA ÇOK İŞİNİZE YARAR SANIRIM. ÖTE DÜNYAYA BIRAKMAYA GEREK YOK.
People
42
6) surgeon (op.dr)
08.05.2018 12:42:49
hasta isen oruç tutma...hasta değilsen hastanede ne işin var...başhekim arkadaş hekimlik kısmını bırakmış sadece bas kısmı kalmis
People
15
7) Makam (Hekim)
08.05.2018 10:54:12
Isparta Şehir Hastanesi başhekimide akşam plk leri açsın dahiliye ortopedi kbb
People
18
8) ozan özlücan (hekim)
08.05.2018 10:15:21
Buradan habere göre yorum yapmayı bende seviyordum demek ki işin aslını bilmeden yorum yapmak karşı tarafı baya üzüyormuş :) görüyorum ki pr çalışması şov falan denmiş bunu kimseye haber yapın diye paylaşmamıştım sadece sorulmuştu ve bende evet demiştim bu nasıl buralara kadar geldi bilemiyorum bazı arkadaşlarım kahveye giderken bir faydam olsun demiştim önceki senelerde yapmıştım zor kolay değil ama bu benim kendi hasta bakma isteğim ile alakalı bir durum sayılar şartlar sağlanmadıkça kabul ediyorum uygulanması zor bende bi tane adam çıkıp böyle yapacam derse gülerdim , bir arkadaş bir yerlere yol yapıyor demiş hiç bir makamda yerde gözüm yok hatta bazı mücbir sebeplerce öyle bir durum beni çok zora düşürür.Beni tanıyan vatandaş kimliğini gizlemişsin ama sana da sözüm geçici çalıştın herhalde beni yeterince tanıyamamışsın
People
11
9) deniz (guldeniz)
08.05.2018 09:24:40
ALLAH KABUL ETSİN.AMA BENİM BİLDİĞİM TABABETTE İFTAR ÖNCESİ VE SONRASI KRİTERİ OLMAMALI. BU ÜLKEDE MÜSLÜMAN OLMAYAN, ORUÇ TUTMAYAN VB. BİR DOLU İNSAN VAR. BU İSTİKBAL İÇİN SÜPER İŞE YARAYAN BİR EYLEM. ALLAH MUVAFFAK ETSİN.
People
17
10) ismail yk (dr)
08.05.2018 09:19:10
Ramazanda dr lara akşam polk.i yazacaktır..Ee mesai dışında uzmanları çalıştırabilmek zor zenaat....iyi bilirim..o da ,disiplini sağlayabilmek için öncelikle kendisi polk.yapacaktırr.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori