Doktordan Başhekimliğe 'kapak' gibi savunma!
Doktorların çalışma koşullarının ağırlığı bilinirken, istenen savunmalar çoğu bazen trajikomik durumlar oluşturuyor
Doktordan Başhekimliğe 'kapak' gibi savunma!
05 Ekim 2017 - MEDİMAGAZİN

MEDİMAGAZİN-İzmir Alsancak Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesinde çalışan bir hekimin yazdığı savunma, sosyal medyada gündem oldu. Başhekimlerin verilen her şikayette hekimlerden savunma istemesi kimi zaman hekimlerin canına tak eder oldu. İşte onun bir örneği!

 

Anahtar Kelimeler:

savunma izmir

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
11
1) mahmut (uz.dr.)
11.10.2017 18:49:53
Gidersin bşhekimin karşısına rahatsızdım o yüzden gelemedim dersin.Usulen de kısa bir savunma yazar verirsin.Ne gerek var böyle karşılıklı sinir yıpratmaya?Ne memuriyet bir günlüktür ne amirlik!Bugün bunu yazdın yarın ne yazacaksın?Bundan sonra hiç mi geçkalmayacaksın?Karşılıklı birbirini aşağılamak diyalogu koparmak yerine oturup konuşmak daha iyi değil mi?Kapak gibi savunmaymış.Millet de seyre bakıyor ,doktorlar birbirine düşmüş ,millet de bununla eğleniyor.Çok yazık!
People
21
2) zeki can (cerrah pizzacı)
09.10.2017 14:56:29
Savunmayı isteyen başhekimi tanımak isterdim.Artist mübarek Cüneyt arkın misali........yazık çok yazık doktora en çok zarar doktordan geliyor maalesef....
People
15
3) Şamar oğlanı (paspas yada ne niyetine istersen )
07.10.2017 20:34:46
Bu sitedeki herkes doktorların üstün zekasına dair arada söz söyler. Ben de bir anımı paylaşmak isterim. Sene 1996 veya 1997. Cep telefonu türkiyeye yeni gelmiş , tek tük birkaç öğrenci yurt dışından getirmiş, millete hava atıyor. Çapa tıp fakültesinde öğrenciyim , arkadaşlar cep telefonu türkiyede tutar mı diye sohbet ediyorlar . Muhabbet aynen şöyle: abi bu telefon asla yaygınlaşmaz, sadece büyük iş adamları işlerini takip etmek için alırlar. Diğer arkadaşlar da onaylıyorlar ve ekliyorlar, aynen öyle abi , tamamen gereksiz bir cihaz , bir insan neden cebinde devamli telefon taşısın ki, ne gerek var? Üstelik buna dünya kadar fatura gelir , kimse odemek istemez. Bunu konuşanların hepsi 1 sene sonra cep telefonu aldı. İşte doktorların yüksek feraset, basiret ve zekası.
People
16
4) serdar serdar (uzman)
07.10.2017 20:08:01
Akademik rütbesi de olan bir cerrahtım, 3 sene oldu mesleği bırakalı..İşi bırakmadan check-up olmuştum, birde geçen check-up oldum iyi yönde olan değişimi size anlatamam..Arkadaşlarım beni görünce ne yaptın kendine diyor,mesleğimi bıraktığımı gören arkadaşlardan işleri rölantiye alanlar oldu..Bence ister asistan ister pratisyen ister akademik olsun tüm doktor arkadaşları kapsayarak söylüyorum bu memlekete doktor olma çok fazla...çok mutluyum umarım geçmişteki hekimlik yaşamım bilmediğim sorunlara yol açmamıştır uzun yaşarım kalan ömrümü sağlıcakla..yaşım da 47 bu arada..ne yaparsanız yapın daha mutlu olursun.doktor arkadaşıma da acil şifalar diliyorum
People
5
5) emeklidoktor (doktor)
07.10.2017 09:45:26
Sami uzman doktor ne yazmış ,başhekim isterse disiplin cezası veriyor, savunmayı yapan arkadaş idare mahkemesine itiraz ediyor kabul edilmiyor, üstüne üstlük savcı harekete geçiyor falan.Sami de uzman doktor öyle mi ,hadi canım sen de.Doktoruz dediysek de salak değiliz.Gelip gelip böyle forumlarda aklımızla alay etmeyin kardeşim.Editörün attığı başlıktan meşrebine siyahi tercihine falan laf atmayı bak hiç değinmiyorum bile.Sami bey editör dediğin gibi olsa en başta senin mesajına sansür koyardı.Ayrıca sen olaya bak bu savunma istenme olayı haklı mı değil mi o konudaki fikrini yazsana.Doktor köle mi ,20 dakika mazareti olamaz mı.
People
15
6) Sami (Uzm Dr)
06.10.2017 21:34:26
"TCK 216 (3) Halkın bir kesiminin benimsediği dinî değerleri alenen aşağılayan kişi, fiilin kamu barışını bozmaya elverişli olması hâlinde, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır" denilmektedir. Görüldüğü üzere TCK'nın 216. maddesinin üçüncü fıkrasında bir halk kesiminin benimsediği dinî değerlerin alenen aşağılanması, suç hâline getirilmiştir. Pratikte fiilin cezalandırılabilmesi için, “kamu barışını bozmaya elverişli” olması gerekir. Tabi bu maddede Hakim'in takdiri önemli. Başhekim veya hastane yönetimi, tahmin ettiğim kadarıyla dini hassasiyetleri yüksek. Arkadaşın hastane yönetimine tepkisini dini değerleri aşağılamak suretiyle kurgulaması kamu barışını açıkça bozuyor. Şahsen, mensubu bulunduğum dinin emir ve yasaklarına uygun davranmamdan dolayı alaya edilmek suretiyle hakarete maruz kalmayı, dinimin helal haram konusundaki emirlerinin, ilgisiz bir yerde, bir şahsın dışkılama hikayesiyle alayvari ilişkilendirilmesini kabul etmem. Kamu görevi yaptığım halde dini hassasiyetlerim üzerinden şahsıma çirkin göndermeler yapılmasını kabul edemem. Hele hele bu çirkin göndermelerin kamuya açık bir basın yayın organında kimliğimin dolaylı ifşa edilmek suretiyle yayınlatılmasına hiçbir surette rıza göstermem. Bu şekliyle TCK 125 Hakim'e kolay kolay takdir hakkı vermeyecektir….Memurun disiplin yönetmeliği ve Danıştay içtihatlarına hiç girmiyorum.
People
6
7) Mahmut Tokuş (Doktor)
06.10.2017 20:18:39
Geç kalan bir doktor yüzünden bir mağduriyet yaşanmış ve şikayet olmuşsa, doğal olarak başhekimlik olayı araştıracak ve gerekirse savunma isteyecektir. Burada bir sorun yok. Doktorun haklı bir gerekçesi varsa zaten ceza almaz. Ancak doktor arkadaş üst makamına böyle ciddiyetsiz ve saygısız bir savunma yapmış. Bence adam gibi savunmasını yapmalıydı. Böylesi bir savumaya da "kapak gibi" benzetmesi yapmak , "Sağlık profesyonellerinin gazetesi" iddiasında bulunan medimagazin'in ne kadar "ciddi" bir "gazete" olduğunun göstergesi.
People
9
8) mustafa (fizyoterapist)
06.10.2017 19:19:45

Neylesin medrese, neylesin mektep..
People
9
9) cenk evren (uz dr)
06.10.2017 17:46:01
Ben ikna oldum. Keşke o sandviçi yemeseydi.
People
42
10) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
06.10.2017 14:50:13
Memuriyet hayatı malum zihniyetteki adamların hakim olduğu dönemde savunmalar vermekle geçen birisi olarak; savunma yazısında önce UFAK bir noktaya değinmek istiyorum: yazılı metin tamamen BÜYÜK HARFLERLE yazılarak Türkçe kuralları altüst edilmiş. Yazan kardeşimiz belki otoriteyi kaale almadığını veya öfkesinin derecesini de göstermiş olabilir ama resmi olaylarda en iyi savunma saldırı değildir.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
22/10-25/106. Puader KongresiÇOCUK...ANTA
02/11-04/11TMFTP Ultrasonografi KursuRADYOLOJİİSTA
14/03-18/03Ulusal Akciğer Sağlığı Kongresi (UASK) 2018GÖĞÜS...ANTA