Doktordan Başhekimliğe 'mesai' cevabı!
Mesai saatlerinde 'yerinde olmayan' doktor: Bir dahaki sefere tuvalete ihtiyacım olduğunda tarafınıza bildireceğim!
Doktordan Başhekimliğe 'mesai' cevabı!
21 Şubat 2016 - MEDİMAGAZİN

Hekimlerin çalışma şartlarının zorluğu ile ilgili hastalardan gelen 'anlayışsızlığa' bir çok örnek görmüştük. Ama son örnek bunlaran çok farklı. Bu kez Başhekimliğin 'anlayışsızlığı' söz konusu. Ancak doktordan da tokat gibi bir cevap geldi. İşte doktorun cevabı:


19.02.2016 tarihinde mesaime her zamanki gibi zamanında geldim. Ameliyat hastalarımı ziyaret edip tedavilerini düzenledim. İshal olduğum için yarım saat kadar büyük tuvalet ihtiyacımı giderdim. Bir dahaki sefere tuvalete ihtiyacım olduğunda tarafınıza bildireceğim. Çok özür dilerim.

 

 

Başhekimden o doktora cevap!

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
6
1) tuncay (op.)
24.02.2016 11:09:04
Böylesi bir durumda her iki tarafı da düşünmek gerekiyor.Belki bunu yapan hekim geç kalma olayını alışkanlık haline getirdi ve kendisinden bilgi istendi.Ama yapılan yorumlar hekime mobing girişimine kadar dayandırılmış.Bence bu kadar meslek milliyetçiliğine gerek yok.Sonuçta hastane yöneticisi de bir hekim...
People
7
2) ozgur (hekim)
24.02.2016 08:43:59
bence olay burda lanse edıldıgı kadar basıt degıl.
hepımız bılıyoruz kı
bır kekım bırkere pol. gec geldıye savunması ıstenmez. boyle uygulama yok.

bu durum gorundugunden cok daha farklıdır.
bu kadar pıskın cevabı verenin ne vukuatları vardır.

People
18
3) Fikret Erbilen (Hekim)
23.02.2016 23:46:50
Hekime standart 8:00-17:00 devlet memuru muamelesi yaparsanız, o hekim de saat: 17:00 olduğunda devam eden ameliyatı bırakıp gider. Sonra ameliyatı başhekim mi tamamlar, SABİM müdürü mü tamamlar bilemem.
People
8
4) Nörolog (Nöroloji Uzmanı)
23.02.2016 17:06:43
Ben Aydın Sinal Beyefendinin yorumuna takıldım..Ne demek Beyincerrahı devlet hastanesinde poliklinikte ne yapar..Beyin tümörü, beyin kitlesi, bel ve boyun fıtığı olan, başağrısı, baş dönmesi gibi yakınmaları olan hastaları ve daha bir sürü hastasını takip eder. Nöroloji ve Ortopedi branşları Beyincerrahının hastalarını takip etmez..Bu branşlar gerektiğinde birbirlerine hasta konsülte edebilirler.Tabi ki bahsi geçen olayda Beyincerrahına yapılan kocaman bir ayıptır..
People
10
5) İLKER ATASAYAR (DOKTOR)
23.02.2016 16:54:31
Hekim turnikelerin gerisinde müşterisini bekleyen,banka veznedarı veya istasyon memuru değildir,bunu ne zaman öğreneceksiniz?İdareciler aynı işi ifa etmiyorlarsa Hekim bile olsalar bunu algılayamazlar,bu yetiden yoksundurlar.Hekim dediğiniz kişi toplumda, en üstün zeka ve beceri sahibi,sayıca en az kişiden oluşan meslek grubu üyesi kişi demektir.Dolayısıyla çok değerlidir.Her yerde,her zaman olması talep edilir fakat Süpermen kadar hızlı olamadıkları,başkalarınında bu işi yapma yetkisi olmadığı için yöneticilerin ve hastaların sabırlı olmaları elzemdir.Hekim dediğin insanoğlu 24 saat içinde her an acil aranabilecek,yanıt vermek zorunda olan kişi demektir.(acil vaka,ölüm raporu,adli-kaza raporu,heyet raporu,bilirkişi...) O Zamanda Hekim :Mesai saati dışındayım,çalışmıyorummu ? desin,böylemi olmalı...Sayın Hastane Yöneticisi,Sayın Denetçi Yönetici Arkadaşlarım;daha esnek yaklaşırsanız,işlerde rahatlar.Dışarıdan gelen tepkileri biraz tampone etmek, yansıtmaktan daha yapıcıdır.
People
4
6) BAHAR KIRCA (DOKTOR)
23.02.2016 14:30:23
Artık kabullenin. Doktorlar sağlığın başrol aktörüdür. Tüm yardımcı sağlık personeli de çok önemli. Ama lütfen artık doktorların gücünü kabullenin.
People
3
7) adil genç (hemşire)
23.02.2016 11:59:09
Doktora yapılınca hemen doktorla uğraşmayın doktor mesail belirle h ne ala memleket ya hemşireler ne yapsın doktorun kaprisi zırıltısı ayrı hasta şiddeti ayrı yönetici şiddeti ayrı bela ne yani mevzu doktor olunca hemen aaa .
People
15
8) dr. zeynep uslu (uzm. dr.)
23.02.2016 11:07:16
İspatı istenirse yöneticiler eşliğinde helaya gidilip ishal durumu gözlenebilir. :)) Doktor kendi mesaisini kendi düzenler. Randevuyla hasta alır. Doktor amele değildir. Dünya alem doktora muhtaçtır. İsterse hiç çaktırmadan hastaneye de, dolayısıyla istemeden hastalara da ciddi zarar verebilir. Yani doktorla savaşırsan sen zararlı çıkarsın ey yönetici. Doktorun işine asla karışılmayacağını daha öğrenemeyen toy yöneticilerimizi acil istifaya davet ediyorum.
People
12
9) neler çektik başhekimlerden (uz dr)
22.02.2016 22:03:22
zamanın birinde bana da aynı sarı zarftan gelmişti, o kadar sinirlenmiştim ki "lavobadaydım yazmıştım", hep beraber şahit oluyoruz yöneticiler insanı ne hale sokuyor
People
23
10) tabib (dertli)
22.02.2016 14:48:23
acilde korkunç amir baskısı var.hasta memnuniyeti adı altında tüm hastanede yönetici terörü estiriliyor.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
28/08-29/08 Çocuklarda Motilite Bozuklukları Sempozyumu ÇOCUK... İSTA
27/08-31/08 20. Ulusal Anatomi Kongresi ANATOMİ İSTA
05/09-08/09 6. DOD Dermatoloji Gündemi DERMATOLOJİ SAKA
12/09-13/09 SCAI Menata Mentor Course-SCAI 2019 KALP VE... İSTA
14/09-14/09 7. Multidisipliner Nöroendokrin Tümör Sempozyumu NÖROLOJİ ANKA
11/09-14/09 World Congress of Perinatal Medicine KADIN... İSTA
12/09-15/09 10. Ulusal Haseki Tıp Kongresi ve 9. Haseki Hemşirelik Sempozyumu HEMŞİRELİ... SAKA