Doktorlar sözleşmeli ve 657'ler arasındaki maaş farkına itiraz etti, eylem yaptı!
Sivas’ta numune hastanesinde doktorlar arasındaki maaş farkına tepki gösteren bir grup doktor, kontenjan dışı hastaları kabul etmedi
Doktorlar sözleşmeli ve 657'ler arasındaki maaş farkına itiraz etti, eylem yaptı!
08 Ocak 2020 - İHA

SİVAS- Edinilen bilgiye göre, Sivas Numune Hastanesinde bir grup doktor, 4924 sayılı yasa kapsamında sözleşmeli görev yapan doktorlar ile 657 sayılı yasa kapsamında görev yapan doktorlar arasındaki maaş farkını protesto etmek için kontenjan dışı hasta kabul etmedi.

Randevulu hastalar muayene olurken gün içerisinde muayene için başvuran bir çok hasta muayene olmadan geri dönmek zorunda kaldı.

Aksamalardan dolayı bir süre, acil sağlık hizmeti verilmek üzere ambulanslarla alınan hastalar Cumhuriyet Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine yönlendirildi.

Konuyla ilgili Sivas Valisi Salih Ayhan’ın hastaneye giderek doktorlar ve idarecilerle görüştüğü öğrenildi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
8
1) dr.mikro (hekim)
22.01.2020 10:29:17
2-3 kat MAAŞ farkı olur mu? Biz sesimizi çıkarmazsak bal gibi olur.
Bizler birbirimizin performansını tartışmaktan vazgeçip ne zaman mesleki dayanışma ile birlikte hareket edeceğiz.

Sivas'taki arkadaşların verdiği tepkinin tüm Türkiye'ye yayılması gerekmez mi?

Medyaya yansıtıyorlar döner vs.hariç 657 hekim maaşı 8.203 TL oysa gerçek 4.700 TL neredeyse yarısı.

Tüm hekimlerin emekliliğe yansıyan temel maaşı 4924 sözleşmeli hekim veya en azından basına yansıttıkları 8.203 TL olmalıdır bu yapılana kadar Sivas gibi tüm illerden ses vermeliyiz.

Sözleşme haksa tüm hekimlerin hakkı olmalıdır.
People
5
2) demet m. (dr.)
21.01.2020 15:50:47
çalışma barışını bozan sözleşmeli ve sözleşmeli olmayan hekim ayrımı acilen revize edilmeli ve bu haksızlık acilen giderilmelidir.sözleşmeli hekimlik isteyen tüm hekimlere açılmalıdır
People
7
3) M.m.m. (Uzman)
20.01.2020 21:44:20
Hekimler arası farklı ücretler.bu yasayı yapanlar hangi akla hizmet etmişler anlayamıyorum.
People
10
4) Alper (Dr)
20.01.2020 12:59:07
Tüm hekimlerin maaşları eşitlenmeli, yok TSK, yok sözleşmeli, yok 657 ayrımı nedir yaa? 3 misli maaş fark olur mu hiç, Allah'tan reva mıdır? Aynı işi yapıyoruz bu fark nedir? Emekli hekimlerin bile maaşları çok farklı. Devletin, Maliyenin sevgili bürokratları, sevgili siyasilerimiz bunlardan haberdar mıdır acaba? Çözüm bekliyoruz acilen..
People
8
5) dr.mikro (hekim)
20.01.2020 10:33:10
657-4924 MAAŞ farkına karşı gösterilen tepki sonucu bir gelişme oldu mu? Gerçi bu sadece bir ildeki hekimlerin sorunu değil.Tüm illerde benzer girişimler tepkiler verilmeli ki sonuç alınsın.

Aynı hastenede çalışan hekimler arasında 2-3 kat maaş farkı akıl alır değil.

Bu mağduriyeti dile getirip Sivastaki arkadaşlarımız gibi tepki göstermeliyiz 657 maaşı 4924'e eşitleninceye kadar veya herkese sözleşme hakkı gelinceye kadar.
People
5
6) A (İ)
17.01.2020 12:03:48
Mecburi rumuzlu meslektaşım; dalga falan geçmedim
People
23
7) Hepsi (hekim)
17.01.2020 09:35:34
MAAŞ farkı 5 bin 8 bin...Aynı hastanede çalışan 3 hekim düşünün 657 maaşı 4.700 TL (Basına bakarsan 8.203) 4924 sözleşmeli hekim ondan 5 Bin TL fazla askeri hekim ise 8 bin fazla maaş alacak.
People
24
8) mecburi (hekim)
16.01.2020 16:42:32
A(İ) kendinizce dalga geçiyorsunuz ama bu yazdıklarınızı okuyan bir çok kişi daha doğrusu hekim dışındakiler ciddiye alıyor yapmayın konu ciddi sulandırmayın.

Tüm illerdeki hekimler bu haksızlığa tepki göstermeli 657 maaşları basında yer aldığı gibi 8.203 TL ye veya 4924 sözleşmeli hekim maaşına yükseltilmelidir.Aynı hastanede 657-4924-askeri hekim vb.fark kalkmalıdır.
People
6
9) A (İ)
16.01.2020 12:32:39
Bir meslektaş maaşlarımızı yazmamızı istemiş. Ben ocak maaşımı yazayım.
Maaş: 4924
Sabit: 4000
İcap: 1100
Nöbet: 1500
Performans: 12500
Mesai dışı: 6000
Toplam: 30000 lira. Nasıl?
People
35
10) 657 (4924 farkı)
15.01.2020 16:45:21
4.700 TL olan (basına bakarsan 8.203TL) uzman hekim maaşı 4924 Sözleşmeli hekim maaşına yükseltilmelidir yok benzer tepkiler tüm illerde olacak.

Düşünün sözleşmeli hekime 2 kat askeri hekime 3 kat maaş vereceksiniz 657'li hekime sen 4.700 TL al ama biz basına bunu 8.203 TL olarak açıklayalım diyeceksiniz.

Tüm illerde buna karşı bir şeyler yapılmalı ve bu saçmalığa bir an önce son verilmelidir.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)