Doktorlar sözleşmeli ve 657'ler arasındaki maaş farkına itiraz etti, eylem yaptı!
Sivas’ta numune hastanesinde doktorlar arasındaki maaş farkına tepki gösteren bir grup doktor, kontenjan dışı hastaları kabul etmedi
Doktorlar sözleşmeli ve 657'ler arasındaki maaş farkına itiraz etti, eylem yaptı!
08 Ocak 2020 15:50 - İHA

SİVAS- Edinilen bilgiye göre, Sivas Numune Hastanesinde bir grup doktor, 4924 sayılı yasa kapsamında sözleşmeli görev yapan doktorlar ile 657 sayılı yasa kapsamında görev yapan doktorlar arasındaki maaş farkını protesto etmek için kontenjan dışı hasta kabul etmedi.

Randevulu hastalar muayene olurken gün içerisinde muayene için başvuran bir çok hasta muayene olmadan geri dönmek zorunda kaldı.

Aksamalardan dolayı bir süre, acil sağlık hizmeti verilmek üzere ambulanslarla alınan hastalar Cumhuriyet Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine yönlendirildi.

Konuyla ilgili Sivas Valisi Salih Ayhan’ın hastaneye giderek doktorlar ve idarecilerle görüştüğü öğrenildi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Özlem KOCA (Hemşire)
16.05.2020 19:14:53
İşte hep derim doktorların gözünü para bürümüştür diye. Önemli olan insan sağlığı..vs değil. Para. Sadece PARA.
People
2
2) Doktoruz (Hekim)
31.01.2020 00:34:02
Arkadaşlar yol gösterecek bir film bırakıyorum buraya " Made in gaderham, kadının fendi "
People
10
3) Doktoruz (Hekim)
31.01.2020 00:20:52
Çözüm basit aslında arkadaşlar sözleşmeli olanlar sözleşmeden istifa etsin başka kimse de başvurmasın sözleşmeye. Ve Doktorlar olarak zam isteyelim. 4.900 tl doktor maaşı mı olur öğretmenler daha fazla alıyor.
People
20
4) hekim var (HEKİM var)
28.01.2020 13:11:15
4.700-9.800-13.000 TL bir işyeri düşünün aynı eğitimde ve kadroda çalışanların maaş dağılımı o işyerinde yer yerinden oynar peki ya bu işyeri hastane ve çalışanlar hekimler olunca ??
People
22
5) dr.mikro (hekim)
22.01.2020 10:29:17
2-3 kat MAAŞ farkı olur mu? Biz sesimizi çıkarmazsak bal gibi olur.
Bizler birbirimizin performansını tartışmaktan vazgeçip ne zaman mesleki dayanışma ile birlikte hareket edeceğiz.

Sivas'taki arkadaşların verdiği tepkinin tüm Türkiye'ye yayılması gerekmez mi?

Medyaya yansıtıyorlar döner vs.hariç 657 hekim maaşı 8.203 TL oysa gerçek 4.700 TL neredeyse yarısı.

Tüm hekimlerin emekliliğe yansıyan temel maaşı 4924 sözleşmeli hekim veya en azından basına yansıttıkları 8.203 TL olmalıdır bu yapılana kadar Sivas gibi tüm illerden ses vermeliyiz.

Sözleşme haksa tüm hekimlerin hakkı olmalıdır.
People
11
6) demet m. (dr.)
21.01.2020 15:50:47
çalışma barışını bozan sözleşmeli ve sözleşmeli olmayan hekim ayrımı acilen revize edilmeli ve bu haksızlık acilen giderilmelidir.sözleşmeli hekimlik isteyen tüm hekimlere açılmalıdır
People
11
7) M.m.m. (Uzman)
20.01.2020 21:44:20
Hekimler arası farklı ücretler.bu yasayı yapanlar hangi akla hizmet etmişler anlayamıyorum.
People
15
8) Alper (Dr)
20.01.2020 12:59:07
Tüm hekimlerin maaşları eşitlenmeli, yok TSK, yok sözleşmeli, yok 657 ayrımı nedir yaa? 3 misli maaş fark olur mu hiç, Allah'tan reva mıdır? Aynı işi yapıyoruz bu fark nedir? Emekli hekimlerin bile maaşları çok farklı. Devletin, Maliyenin sevgili bürokratları, sevgili siyasilerimiz bunlardan haberdar mıdır acaba? Çözüm bekliyoruz acilen..
People
12
9) dr.mikro (hekim)
20.01.2020 10:33:10
657-4924 MAAŞ farkına karşı gösterilen tepki sonucu bir gelişme oldu mu? Gerçi bu sadece bir ildeki hekimlerin sorunu değil.Tüm illerde benzer girişimler tepkiler verilmeli ki sonuç alınsın.

Aynı hastenede çalışan hekimler arasında 2-3 kat maaş farkı akıl alır değil.

Bu mağduriyeti dile getirip Sivastaki arkadaşlarımız gibi tepki göstermeliyiz 657 maaşı 4924'e eşitleninceye kadar veya herkese sözleşme hakkı gelinceye kadar.
People
6
10) A (İ)
17.01.2020 12:03:48
Mecburi rumuzlu meslektaşım; dalga falan geçmedim
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer