Doktorun çığlığı sosyal medyada ses getirmişti! Soruşturmada yeni gelişme!
Ağrı'da hasta yakınının şiddetine maruz kalan ve ölümle tehdit edilen Dr. Ece Gökyayla, sosyal medyadan yetkililere seslenerek yardım çağrısında bulununca Türkiye'nin gündemine gelmişti. Soruşturmada yeni bir gelişme yaşandı. Kadın doktora şiddet uyguladığı iddiasıyla adliyeye sevk edilen hasta yakını serbest bırakıldı.
Doktorun çığlığı sosyal medyada ses getirmişti! Soruşturmada yeni gelişme!
08 Ocak 2018 -

Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde pratisyen hekim olarak görev yapan Ece Gökyayla'ya sözlü ve fiziki saldırıda bulunduğu iddiasıyla gözaltına alınan hasta yakını F.Ç'nin emniyetteki işlemleri tamamlandı. Zanlı, işlemlerinin ardından sağlık kontrolünden geçirilerek Ağrı Adliyesine sevk edildi. F.Ç, savcılıktaki ifadesi sonrası salıverildi. 

Ağrı Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde görevli pratisyen hekim Ece Gökyayla, başka bir doktorun muayene ettiği hastayı, kendisine muayene olmak istemesi üzerine doktoruna yönlendirince hasta yakını F.Ç'nin fiziki ve sözlü saldırısına uğradığı iddiasıyla şikayetçi olmuştu.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
45
1) dr.siyahi (hekim)
15.01.2018 16:02:27
Frankie Bellevan (Tıp Doktoru) sevgili meslektaşım;
Kimsenin gönlünü kırma niyetinde değilim empati yapmayı da bilirim. İstemeden kırdığımız olmuşsa da özür dileriz.

Ancak bana haksızlık ettiğinizi düşünüyorum sizden ricam Pembe Panter'in yorumlarını okuyun bence bana değil ona yönelteceğiniz eleştiriler olacaktır.
Sana (
People
1
2) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
13.01.2018 16:03:20
Değerli Siyahi Meslektaşım : Elbette Kime , Nerede , Ne Şekilde ve Hangi Nedenle Olursa olsun Şiddet Uygulanırsa buna Mutlaka Karşı Çıkmalıyız..

Zaten Şiddeti Onaylayanın ve Sürekli bu Dili kullananın İnsanlığından da Vicdanından da Şüphe duymak lazım..

Lütfen Her zaman Birbirimizi daha da Derinden anlamaya Çalışalım ve Hiç değilse Üzüntülerimizi Sıkıntılarımızı Birbirimizle Zaman Zaman Paylaştığımız , Birbirimizin Dert Ortağı olduğumuz Medimagazin Sitesinde Birbirimizi daha da Fazla Üzmeyelim ve Kırmayalım..
"Gönül" Kırmanın Telafisi Yoktur...

Hepimizin Derin acıları var..
Aksi Halde hiçbirimiz burada olmazdık..

Sana (
People
55
3) dr.siyahi (hekim)
12.01.2018 15:11:35
Pembe Panter aramızdaki fark çok net zaten. Ben insana değer veririm sen ırkına bakarsın. Benim için hasta vardır nereli olduğunun dilinin ırkının renginin bir önemi yoktur aslolan insandır. İnsanı tabiki severim şiddet uygulaynı asla. Kimseyi tehdit etmem dilim temizdir senin gibi her yorumumda b.k vb kelimeleri kullanmam. İnsanların şivesi ile dalga geçmem. Kimseyi ötekileştirmem.

Ne oldu kına demagojisi boşa çıkınca utandın başka şeylere sarıldın.
Seni kirli dilinle demagojilerinle baş başa bırakıyorum.Bu sana son yorumumdur.

People
13
4) Pembe Panter (Dr)
12.01.2018 14:28:57
Siyahi ,ben de güneydoğuda görev yaptım. Çok sevdiğin o vatandaşlar beni yaraladı, badireler atlattım. Dövlet bize bokhmiir ekibi skorsky ile acile getirilirken Niğdeli kalbi durmuş 18 yaşındaki hemşireye Meclisi bile aramama rağmen helikopter kaldırtamadım. Ben Boğaz'da da yaşarım Güneydoğu'da da, New York'ta da. Vizyonum eğitimim sertifikasyonum heryere uygun. Kirli laflarla o tehditkar tavırla konuşmaya devam et. Aramızdaki fark iyice belli olsun.
People
177
5) dr.siyahi (hekim)
11.01.2018 09:18:28
Pembe Panter demagoji yapma. Ya yazdıklarımı okumuyorsun yada anlamak istemiyorsun. Ben kim tarafından kime uygulanırsa uygulansın şiddeti kınadım hem de oturduğum yerden klavye ile değil. Senin gibi ayrımcı bil dile kafaya hiçbir zaman sahip olmadım. İnsanın diline ırkına rengine cinsiyetine bakmam.

Mecburi hizmetimi Şırnak'ta yaptım. Sen ve senin gibi düşünenler belki boğazda kahvenizi yudumlarken benim dibimde bomba patlıyordu.

Sana bizzat organizasyonunda yer aldığım bir eylemin haber linkini yollayım da artık bu konuda sus.

https://www.haberler.com/sirnak-ta-doktora-darp-iddiasi-6927518-haberi/
People
28
6) acil (pratisyen)
11.01.2018 00:10:01
SALDIRI VE HAKARET DOKTORLARI CANINDAN BEZDİRDİ. maalesef
sağlıkta şiddeti sağlık bakanlığı özendiriyor ve teşvik ediyor.acillerde sağlık çalışanın perişan haldedir.OY alma endişesi ile sağlık hizmetleri feda ediliyor.acilde hasta sevk olamadığı için bekleye bekleye bir hal oluyor sonra da acil doktoruna saldırıyor.
People
21
7) A (İ)
10.01.2018 23:53:11
Veli kaya isimli vatandaş. Doktor dayak da yeseydi, suçlunun ifadesi alınıp serbest bırakılırdı. Ben de bir kere fiziki saldırıya uğradım, ikimiz de karakola gittik , adam tekrar hastaneye benden önce döndü. Mahkeme 2 yıl sürüyor, uyduruk bir ceza alıyor, o da erteleniyor , 5 yıl suç işlemezse sicilinden de siliniyor. Yediğimiz dayak yanımıza kar kalıyor. Dolayısıyla sen de gücün yetiyorsa doktorları döv kardeşim, küfür serbest zaten; hiiçç bir şey olmaz.
People
18
8) cardi (uzman)
10.01.2018 16:54:06
Bu doktor hanıma tavsiyem ülkede bu kadar gündem olmuşken ordan can güvenliği nedeniyle topuklamak. yarın Allah korusun herhangi birimizi biri gelip öldürse alacağı ceza en fazla 15 yıl yatarı 6-7 yıl en iyi ihtimalle. o yüzden bu davaymış soruşturmaymış cezaymış bunlardan bişe beklemeyin, milletten de bişey beklemeyin, herkes donmuş, vicdan filan yok. korku da yok. yasal olarak zaten ceza yok varsa da önemsiz. o yüzden hemen kaçın orda şöyle ege kasabasına filan
People
8
9) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
10.01.2018 13:39:10
Meslektaşımız Pembe Panter Tribünden ( veya Locadan ) Sahadaki meslektaş kardeşimize bundan sonraki Çalışma Hayatı için Gereken Doğru Taktiği vermiş...

İmparator Fatih Terim bile verse , verse bu taktiği verir..
Daha iyisini veremez..
Wer der , deseniz de Yine Weremez...

Ben Uygulayabiliyorsa (Ailesi destek oluyorsa ) uygulasın derim...

Top artık kardeşimizde..
Deplasman Maçları , Saha ve Seyirci Dezavantajı nedeniyle Genellikle daha zordur..

Kendisine Başarılar Dileriz..

Tıp Fakültesinden Mezun olmakla Ne yazık ki Kurtulunmuyor..
asıl Mücadele şimdi Başlıyor..

Memleketin Şimdiki Ahval ve Şeraiti , düşürüldüğü , getirildiği durum bu...

Kardeşimiz 28 Temmuz 2061 de isterse türkiye'ye dönebilir..
Umulur ki ; o zamana kadar Ülkemizde Olumlu anlamda birtakım Gelişmeler olur...

People
80
10) özgür (hekim)
10.01.2018 09:01:18
Sayın Türk, sayın Pembe insanlık ile ırkçılık yan yana durmaz.

Sayın Pembe insanlığımızı sorgulamak haddiniz değil önce kirli ağzınızı temizleyin, bir hekime hele ki bir kadına yakışmaz bu dil.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer