Doktorun kafasını taşla yaraladığı iddiasıyla nöbetçi hakime çıkan şüpheli, serbest bırakıldı
İzmir’de özel bir tıp merkezinde bir doktorun kafasını taşla yardığı iddiasıyla gözaltına alınan şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı
Doktorun kafasını taşla yaraladığı iddiasıyla nöbetçi hakime çıkan şüpheli, serbest bırakıldı
04 Ocak 2021 09:29 - İHA

İzmir’in Karabağlar ilçesinde özel bir tıp merkezinin acil servisinde çocuk hastayı muayene ederken yanında bulunan kadına maske uyarısı yapan ve çocuğunu kirli ayakkabılarla muayene masasına çıkarmaması konusunda uyaran Doktor Hüseyin Nacar Mutlugüleçler, muayeneden sonra çocuk hastanın bir başka yakını tarafından “Benim büyükanneme nasıl bağırırsın” denilerek küfür ve hakaretlere maruz kalmıştı.

Hastane kapısında çocuk hastanın yakını tarafından taşlı saldırıya uğrayan Doktor Mutlugüleçler’in, isabet eden taş sonucunda kafası yarılmış ve 8 dikiş atılmıştı. Olayla ilgili soruşturma başlatan polis ekipleri, bir şüpheliyi gözaltına alarak adliyeye sevk etti.

Zanlı, çıkarıldığı nöbetçi hakimlik tarafından adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) dr (acilde)
10.01.2021 21:05:32
SAĞLIKTA ŞİDDET, HASTA MEMNUNİNİYETİ OLDUĞU İÇİN VE BU SEBEBLE TEŞVİK EDİLDİĞİ İÇİN ,DEVAMLI ARTMAKTADIR.
People
9
2) Abdullah Yıldırım (hekim)
07.01.2021 18:41:11
Yıllar önce ,mahkemede bayan hakime bir şahıs ; Elinin hamuruyla bu işlere karışma,demişti ve aynı bayan hakim bu cümleden dolayı şahsı hapse atmıştı.Kafasına kaldırım taşı ile vursa neler olurdu Allah bilir artık....
People
19
3) Adamın birisi (uz dr)
07.01.2021 09:37:03
Doktorun kafasını yaran serbest kalıyor memlekette. Öğretmenin kafasını yarsalar yine serbest kalırlardı.
Peki ya hakimin kafası yarılsaydı sizce serbest kalır mıydı? İşte bütün mesele burada.!!!
People
572
4) Mr (Ogeetim uyesi)
05.01.2021 23:10:50
Suç bizde. Demekki medyaya cok yansitamamisiz. Bari simdi yansitalim tekrar gözalti karari cikar.
People
24
5) Can K (Hekim )
05.01.2021 12:12:29
Öncelikle yaralanan meslektaşıma geçmiş olsun diyorum.
Habere yapılan ilk yorumu gördünüz mü? Doktorun da sorgulanması lazım yazmış biri. Yani doktora soracaklar senin kafanı yardıklarına göre sen suçlusun. Söyle bakalım ne halt ettin de kafanı yardılar.
İşte zihniyet bu. Bu memlekette doktor düşmanlığı artık tahammül edilmez boyutlara ulaştı.
People
35
6) ömer hayyam (op.dr.)
05.01.2021 11:31:33
BİR HAKİMİN KAFASINI YARMANIN CEZASI ''TUTUKLU YARGILANMADIR''.
People
37
7) sağlıkta (şiddet)
05.01.2021 11:28:22
Neden bir tek vatandaş bile hakimin kafasına taş vurmaz ?
Bilir başına geleceği. Ama doktora vurmak serbest, şekilde görüldüğü gibi. Elli defa yazdık burada, Türk Ceza Kanunu kapsamında yeni bir sağlıkta şiddet yasası çıkması şart, HİÇ OLMAZSA BU DÖNEMDE, GÖREV ŞEHİDİ OLAN SAĞLIKÇILARIN HATIRINA, KEMİKLERİ SIZLAMASIN MEZARINDA !!!###&?!
People
31
8) Şifai Demirel (Uz Dr )
05.01.2021 10:42:17
Taş dava açsa doktoru tutuklarlardı
People
24
9) mirzabey (maraba hekimo)
05.01.2021 09:10:50
Güzel bir emsal teşkil etmiş, demek ki bir hakim, savcı veya mülki amirin başını yanlışlıkla yararsak bunu örnek gösterip paçayı sıyıracağız...
People
29
10) zeki can (cerrah pizzacı)
05.01.2021 08:22:00
sanık erbest brakılmiş işte adaletin geldiği son nokta acab hakimin veya savcının kafası görev başında yarılsaydı ne kara verilirdi el cevap kasten adam öldürmeye teşebbüsten en az 10 yıl........kardeşim bırakın bu mesleği inanın başka iş yapsanız yine ekmek yersiniz.....
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)