Doktorun paylaşımı yoğun ilgi gördü: ' Bir şeyler düzelecek gibi güne başlıyorum ama artık yorulduk'
Prof. Dr. Erbuğ Keskin'in sosyal medya hesabından 'ARTIK YORULDUM' başlıklı bir mesleki yazı paylaştı. Paylaşıma hekimlerden yorum ve beğeni yağdı
Doktorun paylaşımı yoğun ilgi gördü: ' Bir şeyler düzelecek gibi güne başlıyorum ama artık yorulduk'
17 Ağustos 2018 - MEDİMAGAZİN

MEDİMAGAZİN- Çocuk cerrahı Prof. Dr. Erbuğ Keskin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda hekimlerin dikkatini çekti. Hekimler paylaşıma yaptığı yorumlarda adeta dertleşti. 

Prof. Dr. Erbuğ Keskin paylaşımı: 

ARTIK YORULDUM...

Yine her sabah olduğu gibi umutla başladık güne.. aynı gönül ferahlığıyla.. 
Uzunca bir süredir böyle oluyor. Bir şeyler düzelecekmiş... öğrencilerimle, asistanlarımla, hemşirelerimle birşeyleri değiştirebilecekmişiz hissiyle geliyorum her sabah okula..
Ama her gün beklenmedik bir zorluk, başedilemeyecekmiş gibi görünen sorunlarla ayrılıyorum... Ertesi sabah yine umutla gelmeyi umarak..
Bu sabah da öyleydik.. Erkenden başladık ameliyatlara dünyanın dört bir yanındaki fakültelerden gelen tıbbiyelilerle..
Ameliyat aralarında preputiumdan tüp yapmaya devam ettik.
Sonra polikliniğie çıktık. Bizi bekleyen bebekler.. küçük çocuklar vardı. Onlara baktık.
Karnında kitlesi olan 52 günlük dünyalar güzeli sarı kızı yatırdık servise.. Bir an önce ameliyatını yapalım diye.
Sonra haber geldi. Bir hemşiremiz daha zorlu çalışma koşullarına dayanamayarak hastalanmıştı. Zaten bu sene hiç izin kullanamamış, nöbet sonrası izinlerini bile alamamışlardı. İşte şimdi nöbet tutacak hiç hemşiremiz de kalmamıştı. 
Göreve hazır 36.000 hemşire var. Ama öğretmenler gibi onlar da yıllardır atama bekliyorlar...
Hemşirelerimiz artık yoruldu.. eğitim almak için orada bulunan öğrencilerimiz yoruldu.. asistanlarımız yoruldu.
Ben artık yoruldum..
Böyle şeyler yazıp Çapa’yı kötüleme diyorlar bana.. Ben Çapa’yı kötülemiyorum.
Burası bana, karıma, hekimliği öğreten okul... 
Burası babamın hekimliği öğrendiği okul. 
Burası hocalarımın , Hulusi Behçet’in, Türkan Saylan’ın, Aziz Sancar’ın okulu.. Burası Türkiye’nin ilk Tıp Fakültesi. 
Biz Türkiyenin ilk Çocuk Cerrahisi Kliniğiyiz.. benim ustalarım ilk bebek ameliyatlarını 90 sene önce bu fakültede yaptılar. 
Ve ben bugün hemşiremiz yok diye yatırdığım hastaları taburcu ettim..
Ben Çapa’yı kötüler miyim?
Yuvamı kötüler miyim?
Sadece içine düşürüldüğümüz duruma isyan ediyorum ..
Ümitsizce boşluğa bağırıyorum yalnız ve mahzun fakültemin çığlığını belki duyan olur diye...

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Mert (Dr)
15.09.2018 20:49:32
Dr kendan isimli represant iftira atma. Bilmeden konuşuyorsun. Kazanamadığın okuyamayacağın mesleklere emeğe iftira atma.
People
34
2) Krizantem (Dr)
27.08.2018 11:52:39
Ülkesini doktorunu okumuş eğitimli insanını rezil eden yönetim. Ne desek boş. İnsanlar şurada feryat ediyor umurlarında değil.
People
34
3) dr.acil (pratisyen)
26.08.2018 16:06:44
aciller de yoruldu.kurban bayramı boyunca aciller FELÇ idi.sağlık bakanlığı acillerle ilgilenmiyor.doktor olarak bıktık,halkta bıktı.sık sık saldırılara uğradık.darb edildik.sağlık bakanlığı ise uyudu.
People
12
4) Özdal Çözdal (Çok Gezen Tavuk Yumurtacısı)
23.08.2018 14:42:40
Ben yoruldum hayattan gelenler...
People
37
5) Tabip (Uzman)
20.08.2018 22:21:00
Hocam kusura bakmayın da en son ağlayacak hoca tayfasıdır. Böyle romantik takılmaya da gerek yok. Biz kırk kişiyiz kırkımızda birbirimizi biliriz.
People
7
6) aydin sinal (emekli)
20.08.2018 10:54:19
yorgunum dostlar yorgunum artik......sarkisini adnan senses ten dinlemenizi tavsiye ederim,sayin profosörden daha iyi söylüyor.
People
231
7) Hürriyet (Dr)
17.08.2018 14:25:09
Kendal rumuzlu reprezant kendine gel. Bak sabah geldiğim işimde kahvemi içtim kahvaltımı yaptım hala oturuyorum. Bugün iş yok fazla. Çünkü ingiltere'de 3 kişilik işi tek kişiye yıkma yok. Burda bir Aydın Sinal adlı Almanya'dan yorum yazan şahıs var. O niye bu kadar yırum yazabiliyor medimagazin'de İngiltere'de çalışmaya başlayınca anladım. Adam sürekli boş. Hele ki o , o sistemde yılların uzmanı , iyice boş. Ben yeniyim sistemde ama ben bile çok rahatım. Nitelikli eğitimli insan köle gibi çalıltırılmaz. Türk insanı Türk doktorunun hemşiresisin ayaklarını öpün ayaklarını. Böyle fedakar sağlık çalışanı dünyada yok. Yemin ediyorum yok; Abd,Almanya, ingiltere'de hem görev icabı hem misafir olarak bulundum. Bulunduğum işe yıllık 28 gün ve dünya kadar resmi tatille başladım. Mesela 4 gün sonra 8 günlük bir boşluğum var ve tatilden değil mesaiden sayılıyor o. Doktorunuzu hemşiremizi başınıza taç yapın, aklınızı başınıza devşirin. Doktora hemşireye reva görülen zulmün bir gün elinizde patlayacağını hesap edin. Kimse bu şekilde köle gibi sonsuza dek çalışamaz. Siyasiler, yeterince oy aldınız siz,de artık sağlıkçıların yıpranma payını verin. Personeli cahil halka şirin görünmek için harcamaktan vazgeçin.
People
86
8) Behzat bekir (Op dr )
17.08.2018 13:01:49
Bursa dev hast bu ay kalp damar,gogus cer,beyin cer ve ort cilere 2 bin döner verdi ... firmalardan yüzde almadan protez,pilatin,stend koymadan ameliyat kalmadı... sonu gelmiş rezil sistem.
People
108
9) Halim Karabulut (emekli asker)
17.08.2018 12:29:34
Bazı kişiler burada öngörüsüz olarak saçma yorumlar yapmış.. Yarın çocukları hasta olduklarında Hangi doktora götüreyim, hangi prof. götüreyim arayışına girecekler.. Merak ediyorum çocukları hasta olup doktor arayışına girdiklerinde de emekli ol, çalışma artık mı diyecekler yoksa kapılarında çocuğuma da bir bakıverin diye yalvaracaklar mı? Doktor demek kim ne derse desin zeka seviyesi ortalamanın üzerinde kişiler demektir. Doktor olabilmek için sınavlarda yüzde kaçlık dilime girmek gerekiyor bilmiyorlar sanırım. Gerçi Google var. Hastalar orada yalan yanlış bir şeyler okuyup doktora şu ilacı yazıver diye geliyor.. Yakında internette filmlerden bakıp açık kalp ameliyatı yapmaya çalışanları görürsek şaşırmayın:))))) Bu ülkede doktor olmak zor. Mesela Aile hekimleri sekreter gibi sadece ilaç yazıyor yada rapor veriyor. Sistem onları buna itiyor. Sistem ticaret mantığı ile çalışıyor. Doktorların yapabileceği bir şey yok istenileni yapmazsa en iyi ihtimalle hakaret ve küfür yiyecek.............. fazlasından Allah korusun. Bu ülkenin en kötü sistemi sağlık ve eğitim.. Eğitim de öğrenciler harcanıyor. Sağlıkta öncelikle doktorlar. İnsanımız ne kadar fazla ilaç alırsa ne kadar çok rapor alırsa o kadar sağlık sisteminden mutlu.. Mutlu insan OY demek..
People
71
10) Bayraktar (Doktor)
17.08.2018 12:09:50
Dr kendal rumuzlu represent,terbiyesizlik yapma, dışardan öyle görüyorsun, oku da gir işin içine, ya da çocuğunu doktor yap, gör erökeyi.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori