En çekici doktorlar kimler dersiniz?
Yapılan bir ankette, en çekici bulunan sağlık profesyonellerinin kimler olduğu soruldu. İşte en çekici bulunan ve en az oylanan doktorlar...
En çekici doktorlar kimler dersiniz?
01 Ağustos 2017 -

MEDİMAGAZİN HABER MERKEZİ- Time’de yer alan habere göre, binden fazla kadın ve erkekle yapılan bir ankette cerrahlar, tıbbiyedeki en çekici bulunan doktorlar olarak seçildi. İkinci olarak tercih edilenler pediatri uzmanlarıyken en az tercih edilenler psikiyatristler oldu.

Yapılan ankette, kadınların yüzde 36’sı, erkeklerin yüzde 26’sı en çok cerrahları çekici bulduğunu söyledi. İkinci olarak tercih edilen ise, kadınlarda yüzde 28, erkeklerde yüzde 23 oyla pediyatristler oldu.

Oy veren katılımcılar, cerrahları çekici kılan özelliklerinin: pratik zekaları, yüksek IQ’ları ve zor durumlarda sakin kalabilmeleri olduğunu söyledi.  

Doktorlar genel olarak çekici bulunuyor

Katılımcılara genel anlamda doktorları çekici bulup bulmadığı sorulduğunda ise yüzde 89’u evet cevabını verdi. Ankete göre, erkeklerin yüzde 41’i kadınların da yaklaşık yarısı muayene sırasında bir doktorla flörtleştiğini bildirdi.

Beyaz önlüğün cazibesi psikiyatristlerde yok mu

En az çekici bulunanlar ise psikiyatristler oldu. Kadınların sadece yüzde 6’sı, erkeklerin de yüzde 8’i bir psikiyatristle çıkabileceklerini söyledi. Katılımcılar, beyaz önlüklü kadın ve erkekleri, daha yetenekli ve sözü geçen olarak düşündüklerini ifade etti.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) HEKİM GİBİ HEKİM (HEKİM)
14.08.2017 11:12:17
hekimleri cinsel çekicilikle onore etme görüntüsü altında ,son derece kötü ve maksatlı bir haber. hekim hasta ilişkisi, öğretmen öğrenci ilişkisi gibi ,halen en insancıl ilişkilerden biridir, haberdeki oranlara göre hekimler her iki hastasından biriyle flörtleşmektedirler. hem saçma, hekimleri karalamaya dönük bir haber olarak görüyorum,böyle bir haberi medimagazinde görmek üzüntü verici
People
23
2) Şifalı demirel (Üz dr)
03.08.2017 11:16:47
En büyük korkum bizdeki cerrahların bu yazıyı okuyup gaza gelmesi
People
41
3) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
02.08.2017 21:52:39
Doktorlar arasında hangi branş hekimlerinin çekici olduğu konusu hakkında pek bir şey söyleyemem ama şurası bir Gerçek ki :

Türkiye'de Maganda , Sosyopat , Psikopat veya Maço dediğimiz insanlar ( ? ) , tipler ; Kadınlar tarafından ( Nasıl bir Kadın ( ? ) olduklarına dair bir şey demek de istemiyorum..) genel olarak daha Çekici ve Karizmatik bulunuyor..
Benim gözlemim de , gördüğüm de bu..

Kibar , Nazik , Centilmen ve Karşı Cinse gerçekten Saygılı " İnsanlar " ( Hekim demiyorum ) pek Makbul ( ! ) insanlar olarak kabul görmüyor , kabul edilmiyor...

Bunun Nedenini anlayabilmiş , çözebilmiş de değilim..
Belki Aydın abi'nin bu Ülkenin Kadınları konusunda da bir fikri ve tecrübesi vardır...
People
36
4) ırgat (nrş uzmanı)
02.08.2017 11:29:23
mesleki stres ve mutsuzluktan, güzelim hanım bile erkek gibi görünmeye başladı gözüme...

ne aşkı ne romantiz mi!!...durdurun dünyayı inecek var..:)
People
15
5) Aslı Karaca (Ev hanımı)
02.08.2017 10:26:34
Bu habere katılmıyorum benim doktorum psikiyatrist doktor Bülent Yıldırım ve çevresi tarafından çok beğenilen bir doktor. Bilgisi de çok iyi 15 senelik şizofreni hastasıyım muayenehanesine ilk gittiğimde kapıdan içeri girer girmez ilacımın ismini söyledi, hayret ettim. Nasıl bildiğini sorunca "o da bize kalsın" dedi.
People
43
6) Eren (Dr)
01.08.2017 14:03:09
Amerika niree, Türkiye nire? Dr canından bezmiş, bu konularla asla uğraşacak ne zamanı ne de ruh hali var...
People
54
7) Dr.Cevdett (cerrah)
01.08.2017 11:57:38
Medimagazin yöneticisi arkadaş burayı paparazzi sayfasına çevirdin. Muayene esnasında flörtleşmek ne demek? Haber kıtlığı mı çekiyorsunuz her gördüğünüz yazıyı alıp basıyorsunuz? Toplumsal ahlâk anlayışımıza ve etik değerlerimize uygunsuz şeyleri haber diye basmayın lütfen.
People
23
8) aydin sinal (hekim)
01.08.2017 11:28:20
en cekici doktorlar TV filmlerinde doktorculuk oynayan artislerdir,yazida cerrahlari en etkili kilan "yüksek IQ leri sözüne"...40 yillik bir anestesist olarak sözüm"hele dur bir soluklan yegenim"olacak.Rahmetli hocam Prf.Kamil Imamoglu"atin akilsizi rahvan,insanin akilsizi pehlivan,doktorun akilsizi cerrah olur" derdi"pratik zekalari";
cogu asistanken ögrendigini emekliligindede uygular.zor durumlarda sakin kalma özelligi"sen bunu birde ameliyat hemsiresine ve spält ceken kidemsiz asistana sor"...ama yinede meslek hayatimda en iyi arkadaslarim cerrahlar oldu
People
7
9) Jane Doe (Dr)
01.08.2017 11:26:07
MediÖzHakikiGerçekMagazin...
People
29
10) dr.acil (pratisyen)
01.08.2017 11:23:42
ACİLDE HASTA YAKINI BENİ KÖPEK GİBİ AZARLADI.EVET O ZAMAN ÇOK ÇEKİCİ İDİM.SAĞLIK BAKANLIĞI İLE AHİRETTE HESAPLAŞACAM.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
21/09-24/092017 Dünya Gestasyonel Trofoblastik Hastalıklar KongresiGENELİSTA
21/09-24/093.Uluslararası 4.Ulusal Ebelik KongresiDİĞERANKA
21/09-24/093.Uluslararası 4.Ulusal Ebelik KongresiDİĞERANKA
27/09-01/1011.Aile Hekimliği Güz OkuluAİLE...ANTA
19/10-22/104.Ulusal Bağırsak Mikrobiyotası ve Probiyotik KongresiGENELANTA
22/10-25/106. Puader KongresiÇOCUK...ANTA
02/11-04/11TMFTP Ultrasonografi KursuRADYOLOJİİSTA