Hekimler haykıracak! Korkularla hekimlik olmaz!
Sağlık Bakanlığı hazırladığı Torba Yasada hekime şiddet için bazı tedbirler alırken, uzmanlık dernekleri tarafından hekimlere yönelik şiddetin azaltılması için önemli bir proje başlatıldı: Korkularla hekimlik olmaz!
Hekimler haykıracak! Korkularla hekimlik olmaz!
02 Nisan 2018 -

Hekimlere şiddetin bir terör haline gelmesiyle birlikte uzmmanlık dernekleri de hareket geçti. 

Türkiye Jinekoloji ve Obstetrik Derneği önderliğinde tıpta uzmanlık derneklerinin temsilcilerinin katılımı ile  9 Nisan Pazartesi günü saat 11.00’de Wyndham Grand İstanbul Levent Otel’de sağlık çalışanlarına yönelik şiddete dikkat çekmek ve kamuoyunu bilgilendirmek amacı ile bir basın toplantısı yapılacak.

"Korkularla Hekimlik Olmaz” temalı toplantıda toplumda giderek artan ve hekimler başta olmak üzere sağlık çalışanlarına yönelik her türlü şiddetin topluma, kamu sağlığına, tıbbın gelişimine ve toplumsal kültüre yansımaları ele alınacak ve çözüm önerileri paylaşılacak.

Uzmanlık derneklerinin büyük ilgi gösterdiği projeyle hekimler ilgililere seslerini duyurmayı hedefliyor. Torba Yasanın TBMM'de görüşüleceği bu günlerde uzmanlık derneklerinin bu girişiminin önemli olduğu kaydediliyor.
 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
8
1) Kani Karaca (Mevlüthan , Hariçten Gazelhan)
13.04.2018 16:26:15
Haykıracak Nefes mi Kaldı ??
People
38
2) dr.çetin (çilekeş)
03.04.2018 12:03:24
acildeki arkadaşlar devamlı hakaretlere ve çirkin saldırılara uğruyoruz.sağlık bakanlığı şiddeti teşvik etmektedir.halk üzerimize geliyor.korkuyoruz.
People
63
3) mecburi (...)
03.04.2018 08:38:48
hemşire arkadaşa soruyorum BİZ ne yapıyoruz.İğneyi başkasına batırırken cuvaldızı kendimize batırmamız gerekmiyor mu?

Yetkili sendikanın yetkisini kim belirliyor tabiki üye olan çoğunluk.Sağlık-Sen'e üye olmak bir formla ayrılmakta bir formla bu kadar basit.Herkes veya büyük çoğunluk şikayetçi ise neden hala bu sendika yetkili.

Bakın İngiltere'deki meslektaşlarımız ve sendikaları ne yapmış...

https://www.medimagazin.com.tr/dis-haberler/genel/tr-ingilterede-13-milyon-saglik-calisaninin-ucretleri-artirilacak-76-682-76656.html
People
28
4) ismail yetenek (dr)
02.04.2018 23:13:52
Valla acil servis dr ları,vatandaşın stres taşı olmuş.Allah yardım etsin..
People
22
5) Uzm (Dr)
02.04.2018 22:50:49
Sağlık bakanlığı sakinleştirici müzik yayinina başladigindan beri azaldi korkumuz.
People
20
6) türkay özcan (dr)
02.04.2018 21:43:59
umuyorum sesimiz çıkar umuyorum sesimizi bir duyan olur.
People
14
7) Ahmet Taha (Uzman Hekim)
02.04.2018 18:59:20
Nihayet umut verici bir haber. Umarım bu hekimler olarak bizlerin her konuda dayanışmamıza, problemlerimizin çözümü için hakkını arayan bir topluluk olmamıza açılan kapıdır.
People
69
8) acilde (pratisyen)
02.04.2018 16:01:22
ACİLLERDE ŞİDDET HER GEÇEN GÜN BİZİ PERİŞAN EDİYOR.SAĞLIK ÇALIŞANLARI OLARAK SESİMİZİ DUYURMALIYIZ.
People
62
9) m. murat (dr)
02.04.2018 12:51:10
Vatandaşın insafına mı bıraktınız kendinizi eyy hekimler? Ben olsam bu "dikkat çekme" eylemlerinden utanırım be, acizliğin itirafı...
People
45
10) Rabia baser acikgoz (Uzmn dr)
02.04.2018 11:52:27
Siddetin azaltilmasi degil de hic edilmesi, olmamasi amaclanmali. Umarim agir yaptirimlari olur da huzurlu ortamlarimiz olur. Simdiden tesekkurler.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
14/12-15/128. Türkiye Tiroid Hastalıkları KongresiENDOKRİNO...ANKA
14/12-16/128. Ulusal Sitopatoloji KongresiTIBBİ...İZMİ