Ölen hastanın yakınları doktorlara saldırmak istedi: Polis ekiplerinin bekleyişi sürüyor
Sivas'ta ameliyat sırasında hayatını kaybeden hastanın yakınları, hastane binasının camını kırdı. Taşkınlığı polis ekipleri önledi.
Ölen hastanın yakınları doktorlara saldırmak istedi: Polis ekiplerinin bekleyişi sürüyor
26 Şubat 2019 - AA

Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesinde böbrek ameliyatı edilen Turan Aydemir (46), operasyon sırasında hayatını kaybetti.

Doktorların Aydemir'in ölüm haberini vermesi üzerine yakınları doktorlara saldırmak istedi. Polis ekipleri ve hastanenin güvenlik görevlilerinin müdahalesiyle saldırı önlenirken, Aydemir'in yakınları taşkınlığını hastanenin acil servisi girişinde sürdürdü.

Hastane binasındaki bir sendikaya ait odanın camını kıran Aydemir'in yakınları, olay yerine sevk edilen takviye polis ekiplerince uzaklaştırıldı. 

Polis ekipleri hastane önünde bekleyişi sürdürüyor.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
24
1) Hasan Akdemir (Nöroloji Uzmanı)
01.03.2019 15:35:41
Ateist bir filozof ; "Varlığına inanmadığım bir şey hakkında tartışarak varlığına delil olmak istemem " demişti. Burada herkes A. S. diye bir ismin doktorluğu, insanlığı, zekası, bilgisi konusunda o kadar çok tartışıyor ki bir gün ismi Abdürrezzak Kınalıkuzu olan bir şahıs çıkıp bütün A. S. yorumlarını sizinle kafa bulmak için ben yazdım dese çok gülerim.
People
12
2) Ralph Lauren (Doktorculuk)
01.03.2019 13:14:28
Aydın Sinal'ın doktor olmadığı çok belli. Durumların tıbbi boyutunu bir doktor seviyesinde değil, yardımcı sağlık personeli seviyesinde değerlendirebildiği çok açık. Kendisine cevaben doktorların yazmış olduğu yanıtlara bakarak da kompleksini gidermeye çalıştığı izlenimi uyandırıyor. "Opere olacak hastanın bir gece öncesinde evine gidilmesi" şeklindeki ifadesi, dalga geçtiğini gösterir nitelikte. Kendisine cevap yazdığınız müddetçe egosu tatmin olacaktır kanaatimce. Dikkate almayınız.
People
15
3) HASTAPEREST (op.dr)
28.02.2019 09:41:09
tabiki 1 gün önceden hastanın evine gidecez, bulaşıkları yıkanacak, çamaşırları yıkanacak, kurutulacak, ütülenecek, bavulu hazırlanacak, bak bunlar zinhar 1 günü geçmemeli...hatta bavulu hastanedeki odasına kadar getirilecek....
People
25
4) Baydın sinal (Narkozcu)
27.02.2019 18:47:43
Dr rumuzlu meslektaşım, ironi yaptığımı anlamadın mı yahu ? Aydın sinal denen türk doktorlarına düşman bir bedbaht ile dalga için o yorumu yazdım. Yahu dünyada hangi doktor ameliyat edeceği hasta yakınının evine bir gün onceden gidebilir:)))
People
14
5) dr (dr)
27.02.2019 17:50:10
Baydın sinal (Narkozcu) rumuzuyla yorum yazan kişiye soruyorum. Diyelim ki cerrah ertesi gün amaleiyat yapacağı 5 hastanın evlerini ziyaret etmek istedi. Birisi Beşiktaş, diğeri Kartal, Bayrampaşa.... vs oturyor. Bu cerrah sabaha kadar ev ziyareti mi yapacak. Uyumayacak mı ? Var mı böyle bir şey? Bir sen iyi doktorsun ?????? diğerleri kötü doktor öyle mi? Hadi ordan. Her yaştaki hasta masada kalabilir. 46 yaşında bir hasta masada kalmaz diye bir madde mi var da biz mi görmedik.
People
18
6) ömer hayyam (op.dr.)
27.02.2019 15:40:56
RESİME BAKINCA 17 TANE POLİS VE GÜVENLİK SAYDIM

SAĞLIK BAKANININ DEDİĞİ GİBİ ; SORUNLU BRANŞLARA , AYNI MÜTEAHHİTLERE VERİLDİĞİ GİBİ, DERHAL SİLAH TAŞIMA RUHSATI VERİLMELİDİR

People
21
7) drzen (doktor)
27.02.2019 14:31:31
AYDIN SİNAL bu yarım yamalak bilgisiyle doktor yanında çalışmış bir asistan bence. bazen ilaç dozlarını da yanlış yazıyor. Anatomi bilgisini söylemiyorum bile. Kac defa kendine burdan seslendim ama ben doktorum diyemedi. ..o yüzden değerli arkadaşlarım bu adamı takmayın derim.
People
19
8) A (İ)
27.02.2019 13:49:13
Değerli arkadaşlar, medimagazin aydın sinal denen bedbahtın yorumlarını tüm uyarılarımıza rağmen yıllardır yayınlamaya devam ediyor. Biz türk doktorlarına hakaret edilmesine göz yumuyor. Sizleri medimagazin sitesini protesto etmeye davet ediyorum.
People
12
9) A (İ)
27.02.2019 13:45:20
Değerli medimagazin yöneticileri, aydın sinal ile ilgili olumsuz yorumları bu haberin altında gördünüz ve yayınladınız. Bu zat türk doktorlarını düzenli olarak aşağılıyor ve hakaret ediyor. Siz de bu zatın yorumlarını yayınlamaya devam ediyorsunuz. Eğer bu zatın yorumlarını yayınlamaya ve biz türk doktorlarını aşağılamasına izin vermeye devam edecekseniz bir daha sitenize girmeyeceğim ve sizi protesto edeceğim.
People
13
10) A (İ)
27.02.2019 12:06:52
Op dr rumuzlu meslektaşım, medimagazin editörlerini aydın sinalin doktor olmadığı konusunda defalarca uyardım. Ama aydın sinal yalan söylemiyorsa, medimagazin aydın sinale röportaj teklif etmiş. Üzücü bir durum yani. Ben yıllar içinde yaptığı onlarca yorumdan doktor olmadığını anladım, her seferinde editörleri uyardım bu kişinin yorumlarını yayınlamayın diye. Çünkü türk doktorlarını tahkir ediyor ve burada fitne çıkarıyor ve bir-çok doktorun sinirlenip tepki göstermesine neden oluyor. Geçen yıl burada bir doktor poliklinikte neden enjeksiyon tedavisi yazar diye sordu. Bir doktorun bunu bilmemesi mümkün mü? Şimdi de 46 yaşında hasta neden masada kaldı diyor? Anestezi uzmanı bunu sorar mı? Ayrıca ahlak ve etik sıfır. Olayın ayrıntısını öğreniyor, neden hasta yakınlarını yeterince uyarmadınız diyor??!! Yav sen orda mıydın? Yeterince bilgi verip vermediklerini nerden biliyorsun ? Birçok hasta yakını yeterince bilgilendirildiği halde ameliyatta hastası ölürse dava açıyor veya saldırıyor. Sen turkiyede yaşamadığın için bunu bilmezsin. Ayrıca özrün kabahatinden büyük. Şiddet olayları türkiyede rutin olduğu için geçmiş olsun demedim diyorsun. Sen doktor olmadığın gibi insan bile değilsin.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
21/03-23/03Sağlık Bilimlerinde Araştırma SempozyumuTIP EĞİTİMİİZMİ
27/03-30/0318. Nefroloji Kış OkuluNEFROLOJİKIBR
05/04-07/04TOD Nisan KursuGÖZ...ANKA
07/04-10/0441. PEDİATRİ GÜNLERİ ve 20. PEDİATRİ HEMŞİRELİĞİ GÜNLERİÇOCUK...İSTA
12/04-13/04Hacettepe Radyoloji BT Kursu 2019RADYOLOJİANKA
12/04-14/04Hedef Kanser 2019TIBBİ...KIBR
10/04-14/04Türk Toraks Derneği 22. Yıllık KongresiGÖĞÜS...ANTA