Paramediğin doktorlarla ilgili sosyal medya paylaşımına soruşturma!
Batman Kozluk Devlet Hastanesi'nde çalışan R.S. adlı sağlık çalışanının geçtiğimiz pazar günü nöbet esnasında yaptığı pratisyen hekimlerle ilgili paylaşım için soruşturma açıldı.
Paramediğin doktorlarla ilgili sosyal medya paylaşımına soruşturma!
29 Kasım 2017 -

MEDİMAGAZİN-Sosyal medya hesabı instagramdan kendi fotoğrafı üzerine “Pazar günü nöbet tutmaktan daha kötü bir şey varsa yeni mezun bişey bilmeyen pratisyenlerle nöbet tutmak” şeklinde yazı yazarak paylaşan paramedik R.S.'ye özellikle doktorlardan büyük tepki geldi. 

Herkesin kendi işini yapması ve haddini bilmesi gerektiğini vurgulayan yorumlarda bu tür paylaşımların sağlık camiasını kendi içinde yıprattığını ve her sağlık mensubunun daha dikkatli olması gerektiği ifade edildi. 

Gelen tepkiler üzerine sosyal medya hesaplarını kapatan R.S. için hastane başhekimliği de devreye girdi ve soruşturma açıldığını belirtti. 

Sağlık İletişimi Derneği Başkanı Dr. İbrahim Ersoy, son dönemlerde sosyal medya paylaşımları yüzünden sağlık çalışanlarına açılan soruşturmaların arttığına dikkat çekerek bu alanda bilinçli kullanımın şart olduğunu, sağlık çalışanlarının hastane içinde her fotoğrafı, her metni sosyal medya üzerinden paylaşmaması gerektiğini, Sağlık Bakanlığı'nın sosyal medya kullanımı ile ilgili çalışanlarına hizmet içi eğitim vermesinin bu tür olayların ve soruşturmaların önüne geçebileceğini vurguladı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
1
1) hakan (sağlık memuru)
06.12.2017 16:19:13
yapılan tüm yorumlara baktımda , ne kadar zorluklar içinde ,ne büyük okul okumuş dr yorumları böyleyse vay memleketin haline.way bunların yaptığı tedaviye..boşa o kadar okumuşsunuz.bir kişinin yaptığı hatadan dolayı kendini koca koca adam görenlerin yorumlarına bak.demek ki bazı şeyler baki kalıyormuş,istediğin okulu bitir gene boşmuş.biraz saygılı olalım.bırakın bu kibiri,kendini beğenmişliği.önce insan olalım,gerisi teferruat
People
5
2) Vural (Sağlık memuru)
06.12.2017 13:01:48
Doğru söylemek gerekiyorsa hep doktorlara özendim ve kıskandım. Hiç bilgim olmamasına rağmen yine de ukalalık yaptım. Sonuçta ne mi oldu? O yine doktor,oysa ben değilim.
People
8
3) mert (biyolog)
05.12.2017 03:28:30
bu arkadaşın kendisi yeni mezun olup işe başladığında acaba nekadar iş biliyordu.biride demiş özel üni. çok parayı verip gidiyorsun. git bir bak bakiyim özelde tıp fakültesinin taban puanları kaç. sen yılda 20 binde versen orayı kazanamazsın.tıp fakülteleri en yüksek puanla alır. belki şu sorun vardır yapı olarak doktor olmayacak veya hekimliği sevmeyecek biri istemeye istemeye gelecek kaygısından dolayı tıp fakültesi yazıyor. ben açıkcası üzülüyorum türkiyenin en değerli zeki çocukları tıp yazıyor yazık. aslında gelecek kaygısı olmasa belkide mühendis olcak yazılımcı olcak mimar olcak bilim adamı olcak .belki şuan iyi hekim yetişmiyorsa bunun sebebi eğitim değil ideali tıp olmayan o zeki gençlerin gelecek kaykısıyla zorla tıp okumasıdır.zorla oluncada bukadar oluyor
People
3
4) Tepeden-bakan (Doktor)
04.12.2017 17:17:19
Yorumlar da içler acısı. Sınıkçıya giden doktor mu ararsın, kendini genç meslektaşından bambaşka yerlere konumlandıran böyük veteran doktor mi ararsın ne lazım ne vereyim böyük hocama?
People
3
5) Mehmet (1)
04.12.2017 02:33:05
Kız paramedik bile değil devlet hastanede çalışan kadrolu paramedikmi var arkadaş ki olsa bile birinin yaptığı yorumla tüm paramediklere laf sokmak nedir allah aşkına biride yazmış . Tıp kazanmak ve bitirmek paramediğin hayalinde olmayacak iş. Kardeşim özel üniversiteler zibil gibi artık yıllık 10 bin veriyorsun düşük puanlarla giriyorsun çoğu yeni mezun doktorlar eski doktorlar kadar bilgili değil , çoğu özel üni mezunu herkes hacettepe tıp cerrahpaşa tıp mezunu değil iyi eğitim almıyor anlayın artık şunu
People
6
6) Ayşe (Parametrik)
01.12.2017 17:52:43
Ben de doktor olmak çok istedim. Olamayınca doktor düşmanı oldum. Yüzlerine bir şey diyemiyorum ama içten içe kıskançlıktan mideme kramplar giriyor. Ama kader böyleymiş.
People
7
7) Hasan mert (dr)
01.12.2017 08:28:59
Pratisyene kadar gitmeye gerek yok,uzmanların da bir kısmı içler acısı:12 yaşındaki kızımın serçe parmağı kırıldı,dev.hastanesindeki nöbetçi ortopedist sabitleyip alçı yaptırdı 10 gün sonra acile kontrole gittik bu sefer farklı bi ortopedist vardı, alçıyı kestirip sağ el 2 yönlü grf.çektirdi,o bile şaşırdı,çünkü sonuç rezalet,redükte etmeden sardırmış,serçe parmak 70 derece dışa bakıyor,ertesi gün yöre halkınca malum bi sınıkçıya gittik,film çektirdi,parmağı kırıp redükte ettikten sonra amerikan alçı yaptı ve işi halletti..Anlaşılan, bazı uzmanlar,asistanlıkları süresinde,bi yard.doçentlik veya doçentlik filan almaya uğraşmaktan öte gitmemişler..
People
6
8) Emrah Ulubaytar (General surgeon)
30.11.2017 18:58:00
Parametrik vatandaş tıp fakültesi bitirme jürisinde hatta doçentlik jürisinde konumlanmalı
People
20
9) A (İ)
29.11.2017 23:24:34
Ohooooo! Bunlar iyi günlerimiz. Mantar gibi açılan tıp fakültelerinden zibil gibi mezun olanlar sayesinde 2030 a kadar 300 bin doktor olacakmış. Siz o zaman görün şenliği. Temizlik personeli bile bilgimizi ölçecek seviyeye düşecek olay
People
13
10) Cenk Kurt (İl adamı)
29.11.2017 21:26:04
Çok güldüm akşam akşam. Parametrik ne ya :)) kendini doktorla kıyaslamış. Tıp kazanmak ve bitirmek paramediğin hayalinde olmayacak iş. Sanırım hayal dünyasında gerçeklik yetisini kaybetmiş zavallı kız :))
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
05.12-04.01Nöroloji Uzmanı ve Biyokimya Uzmanı Aranmaktadır.Personel Arayanlar
03.12-02.01usg cihazıTıbbi Cihaz
21.11-21.12FLOROSKOPİ CİHAZ SATIŞITıbbi Cihaz
21.11-21.12GÖZ MİKROSKOBU SATIŞITıbbi Cihaz
18.11-18.12İŞyeri Hekimiİş Arayanlar