Sağlık Bakanlığı: 'Çalışanlara yemeyin baskısı' haberi gerçeği yansıtmıyor
Sağlık Bakanlığı: Yemek hizmetleri kesintisiz devam etmektedir. Haberde yer alan bilgiler gerçeği yansıtmamaktadır
Sağlık Bakanlığı: 'Çalışanlara yemeyin baskısı' haberi gerçeği yansıtmıyor
17 Mayıs 2018 -

Sağlık Bakanlığınca, çalışanlara "yemeyin" baskısı yapıldığına ilişkin iddiaların gerçeği yansıtmadığı ve yemek hizmetlerinin kesintisiz devam ettiği bildirildi.

Bakanlıktan, bazı basın yayın kuruluşlarında yayımlanan "Çalışanlara Yemeyin Baskısı" haberleriyle ilgili yazılı açıklama yapıldı.

Haberde, Çorum İl Sağlık Müdürlüğünde görevli personele ramazan boyunca yemek hizmeti verilmeyeceği iddiasının yer aldığı belirtilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Ramazan ayı öncesinde İl Sağlık Müdürlüğü Yemek Hizmetleri Yönetim Kurulu tarafından bir araştırma yapılmış ve yemek hizmeti almak isteyen personel sayısı belirlenmiştir.

Araştırma sonucu yemek hizmetinden yararlanmak isteyen personel sayısının azlığı nedeniyle hizmetin kurum dışından karşılanmasının ekonomik açıdan daha uygun olacağı saptanmıştır. Yönetim Kurulu tarafından, personelin mağdur edilmemesi için bağlı sağlık tesislerinden destek alınmasına karar verilmiştir. Bu bağlamda, yemek hizmetleri kesintisiz devam etmektedir. Haberde yer alan bilgiler gerçeği yansıtmamaktadır."

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) diabetli (doktor)
18.05.2018 18:34:52
bizde de yemekhane kapalı bulunduğumuz yer de yemek teminine müsait değil yıllardır böyle diabeti olanlara bile kinayeli bakışlar var
People
22
2) Caysi (Sm)
18.05.2018 17:49:29
3 lira 48 kuruşa 3 çeşit yemek çıkaran ihale yemek firmaları hangi şartlarda ve hangi malzemeleri kullanarak yemek yapıyor birde onu araştırın. Yoksa kara para mı aklıyorlar.
People
21
3) Nilgün Yalçın (Pediatri)
18.05.2018 17:44:13
28 yıldır devlette çalışıyorum. Çalıştığım kurumlarda ramazanda hiç yemekhanenin kapandığını görmedim. Hatta yemek kötü çıkarsa şikayette bile bulunuyorum. Arkadaşlar "baskı" hissedersiniz vardır. Hissetmiyorsanız ya da üstünüze alınmıyorsanız, bırakın baskıyı yapan düşünsün :)))
People
11
4) ismail yk (dr)
18.05.2018 16:36:42
Kaç kişinin yemek yiyeceğini bilmeden yemek mi yapılırmış be..Aşçı sormaz mı öğle yemeğini kaç kişilik yapim diye..Bu kadar önyargılı olmayın.
People
22
5) Yaşar (Dr)
18.05.2018 16:28:17
Ne yazık ki bu sözler gerçeği yansıtmıyor. Kamu kurumlarının tamamında yemekhaneler ramazan boyunca bir ay kapalı, araştırın görün..
People
25
6) Allı Turna (Dr)
18.05.2018 11:39:40
Tutmayın, oruç . Zaten özgür değilken ibadet yapmak normal değil. Allah’a tutmadığı orucu kullara mı tutacak insanlar? Tutmayın, çıkar için tutan birçok insanla aynı safta görünmeyin. Benim alevi meslektaşım, alevi olduğu ve sonradan hiç oruç tutmadığı halde, ameliyatlara girerken bile 4—5 yıl oruç tuttu. Başımızdaki zorbalara yalaklık olsun diye ve korkusundan. Ben kadın halimle karşı koydum, tutmayacağımı söyledim. Psikolojik, ekonomik İşkence gördüm. Mobbinge uğradım. O adam öyle olmasaydı, insanlar da o tarz davranmasaydı bugün bu ülke de böyle olmazdı. Tutmayın oruç falan. İç Anadolu’nun yobaz bir şehrinden çıkma sünni kökenliyim. Ben tutmuyorum, bu şartlarda ibadet olmaz.
People
13
7) bozeren (nş uz dr)
18.05.2018 11:24:45
hastaneler ve yemek ihalelerini "alanlar" giderleri azaltmak için böyle bir yola başvurmuş olmalılar.
People
31
8) gerçek (doktor)
18.05.2018 01:16:28
çevir kazı yanmasın. şikayet olmasa o 11 kişiye yemek sağlanırmıydı. bu 350 kişi arasında hiçmi hasta olan veya özel mazereti sebebiyle oruç tutamayacak kimse çıkmayacak yemekhane kapatmak mı kurtaracak devleti kardeşim, ayıp, tutan tutar, tutamayan tutmaz kapatmak ne demek. liyakatsız yöneticiler bir yerden böyle patlıyor işte.
People
25
9) mserdar (op.dr)
18.05.2018 00:00:49
Kaç kişi ramazanda yemek yiyecek diyerek liste hazırlanır böylece meraklı yöneticiler kimin oruç tuttuğu.kimin tutmadığını hatta mezhebini öğrenirler.Çorum özelinde 12 Eylül 1980 öncesi katliam yapılan bir şehirde yöneticiler daha duyarlı olmalı.
People
14
10) Hayat sagliktir (Sağlık calisani)
17.05.2018 23:06:32
Gerçekci değil. Ben sağlık calisaniyim Asla böyle bir emir gelmedi .
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
14/12-15/128. Türkiye Tiroid Hastalıkları KongresiENDOKRİNO...ANKA
14/12-16/128. Ulusal Sitopatoloji KongresiTIBBİ...İZMİ