Tedavi ret formundaki ifadeler sosyal medyanın gündeminde: 'Doktor değil maymunsunuz'
Hastanın tedavi ret formuna yazdığı ifadeler sağlıkta yaşanan psikolojik şiddeti gözler önüne serdi. Tedavi ret formunu dolduran hasta, “Hastalık çıkarıyorsunuz. Doktor değil maymunsunuz” ifadelerini kullandı
Tedavi ret formundaki ifadeler sosyal medyanın gündeminde: 'Doktor değil maymunsunuz'
26 Eylül 2019 08:46 - MEDİMAGAZİN

Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde bir hastanın tedavi ret formuna yazdığı yazı sosyal medyada yer aldı. 

Tedavi ret formunda doktorların “hastalık çıkardığını” öne süren hasta şu ifadeleri kullandı: 

“Gastroenteroloji servisinde tarafıma önerilen tıbbi tedaviyi kabul etmiyorum ve kendi isteğimle hastanenizden ayrılıyorum. Çünkü doktoruz diye geçinen sizler bir halta yaramayan, beceriksiz, üniforma giyen birer maymunsunuz. Allah belanızı versin.
Kendi isteğimle Allahın belası hastanenizden büyük bir keyifle ayrılıyorum. Canınız cehenneme. Sizin gibi doktorların Allah belasını versin. Sekiz gündür tam anlamıyla iyileştiremiyor üzerine hastalık çıkartıyorsunuz. Doktor değil maymunsunuz.“ 

Anahtar Kelimeler:

tedavi ret formu hasta

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
4
1) Dr. Hakan (Öğretim Üyesi)
01.10.2019 13:07:53
İlaçsız kolonoskopi mi yaptılar acaba?
People
13
2) Krizantem (Dr)
30.09.2019 16:42:25
Amip. En çok bulunduğu yeri bilirsiniz amipin...
People
0
3) Alininbiri (Kufr)
30.09.2019 12:31:22
Yorum yapan doktorlar hep kendi gözünden bakmış olaya.. Sanki hastaneye gidince şunuda yapmamız lazım bunu da yapmamamız lazım diye kırk kapıya göndermiyorlar. Özel hastanelerin durumu bu devlet hastanelerinin durumu daha beter yüm para döner sermayeye kalsın diye tuvaletlere temizlik malzemesi dahi alınmıyor tabiri caizse ... götürüyor.
People
1
4) Vatandaş (Habeş Maymunu Eğitici)
30.09.2019 09:05:08
Yazık ki bazı doktor meslektaşlarımız hala hastalarına olumsuz davranışlar sergiliyor. Hasta ve hasta yakınını bilgilendirmek yerine onlara fırça atmayı, azaelamayı, cahil bunlar ne anlar demeyi yeğliyor. Hekimlerimizin bu davranışları bu hasta/hastalıklı kişinin yaptıklarını doğrulama elbette. Lakin bir ara sağlık camiası olarak şapkayı çıkarıp düşünmemiz gerek...
People
3
5) Rfnshn (Dr)
28.09.2019 17:13:04
Hasta hakaret etti. Etmemesi gerekir. Yaptıysa da cezasını almalı. Ki başkalarına "ben de sözel siddette bulunabilirim o zaman" dedirtmeyelim. Bunu haber yapınca o kişinin bundan dolayı rencide olmayacağını biliyoruz. Bu yazıyı ilgili bir savcının okuyup dava açmayacağını biliyoruz. Hekimlerin bunu şikayet etmesi, daha da uygunu hastanelerde "hekim hakları" birimi olmasa da, ilgili bir başhekimliği suç duyurusunda bulunup bu işi yargıya intikal ettirmeleri gerekir.
People
0
6) Ahmet elaldi (Ciftci)
28.09.2019 14:19:47
ÕMER HAYYAM ADLI ZAT TÜP BEBEK TEDAVISI FIYATLARI NEREDEN 50 BINLIRA EN FAZLA 25.. BINE YAPILIR.ARKADAS YENI YAPTIRDI.BUTUN PARAYI CEBINDEN ÖDEDI.
People
3
7) Hilmi demir (Esnaf)
28.09.2019 14:12:19
Bu hasta Atamizin beni Türk hekimlerime emanet edin sözünü unutmuş galiba yakışıksız kelimeler kullanmış. Beğenmiyorsa gitsin yurt dışına orada boyunun ölçüsūnü alsın.Esnaf olarak kınıyorum burada yazılması da hoş olmamış.
People
8
8) nevin özçelik (aile hekimi)
27.09.2019 10:29:43
maymunlar cehennemi filmindeki finale az kaldı
People
7
9) Ara Maymunsu (Maymun İyileştiricisi)
26.09.2019 17:55:39
Bu evrim teorisini çözmüş....darwin darwin olalı hiç bu kadar kabül görmedi ve sansasyon yaratmadı....
People
31
10) Port (Op.dr)
26.09.2019 13:15:53
Eğer hasta 6 ay içinde oran buram ağrıyor diye hastaneye başvurup film isterse sağlık bakanlığı sgk ödemeyi yapmamalı.eger başvurmazsa adam haklı olabilir.ceza verilmemeli.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer