Torba Yasada yerini alan yıpranma hakkı kaç gün ve kimleri kapsayacak?
Sağlık Bakanlığı uzun süreden beri konuşulan yıpranma payını Torba Yasaya koydu
Torba Yasada yerini alan yıpranma hakkı kaç gün ve kimleri kapsayacak?
07 Şubat 2018 -

Sağlık Bakanlığının üzerinde çalıştığı Torba Yasa Tasarısı TBMM’ye sunuldu. Komisyona gönderilen Torba Yasa’da sağlık çalışanlarını ilgilendiren önemli maddeler bulunuyor.

Sağlık çalışanlarının yıllardır beklediği yıpranma hakkı da Torba Yasaya girdi. Medimagazinin edindiği bilgilere göre yıpranma hakkı, hekim, diş hekimi, eczacı ve hemşireleri kapsayacak. Fiilî hizmet süresi  zammı olarak Torba yasada yer alan yıpranma hakkı, bir yıllık çalışma için 75 gün fiilî hizmet zammı olarak uygulanacak.


İki yeni uzmanlık geliyor


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
9
1) kenan y (sağlık memuru)
24.03.2018 18:42:35
biz sağlık çalışanları olarak bu tür haberlerin yayınlanmamasını istiyoruz.bu haberler uygulamaya geçmedikçe bir önemi yok.yalan haber yayınlayarak elinize ne geçiyor anlamıyorum.kimin dilinden konuşuyorsunuz.torba yasada çıkacak dedniz fos çıktı.torbada böyle bir yasa yok.neden yalan haber yapıyorsunuz neden .
People
8
2) Yaşar (Dr)
07.03.2018 14:44:37
Hala buna inanan kalmışsa, Allah akıl fikir versin, amin.
People
11
3) salih (dr)
06.03.2018 14:39:59
sağlıkçılardan başka herkesi kapsıyor..
People
14
4) YILDIRIM (DR)
05.03.2018 15:45:38
düş sattım aldanmışlara.. diye bir şarkı var, sanırım bu şarkı biz hekimler için söylenmiş. malum 'besleme medya' ısmarlama haber yapar, biz zavallı hekimler hemen inanırız, yazık bize...
People
17
5) kimbıl (dr)
25.02.2018 22:25:39
belki bilerek haberin altını doldurmamışlar, sürprizi yakında göreceğiz,geçmişe dönük vermezlerse ve yaştanda düşmezlerse şaşırmayın..inşallah yanılırım,ancak duyduğum ''söylentiye'' göre böyle.
People
117
6) barış (hekim)
23.02.2018 14:48:10
Erkan(Eczacı) Bey biz bir şey demedik meslektaşınız aşağıdaki yorumu yaptı;
BAHRİ SAVAŞKAN ECZACI
09/02/2018 14:42:58
bu uzman doktorlar neden yıpranıyor anlamadım bütün işi hemşireler yapıyor hastaya uzaktan bakıp ilaç yazıyor sabah 10 da işe gelirler 15 de işi bırakırlar bi dünya para alırla bi doymadılar gitti

Bizde ;
barış hekim
09/02/2018 15:19:49
BAHRİ SAVAŞKAN (ECZACI) provokasyon yapma. Hastanelerde sabah ve akşam imza kontrolü var senin haberin yok sanırım. Arkadaş tuvalete gitsen hasta bağırıyor doktor nerede diye. Bırak imzayı sabah 8.30 da poliklinikte olma bak Sabim, Bimer, Cimer başhekim vs. Şikâyet edilmediğin bir yer kalıyor mu? Üstüne birde fiziki saldırıya uğrarsın. Günde 80-100 hasta muayenesini saat 15’e gel yetiştir kaçta çıkıyorsun bizde görelim. Bizde kalfada yok polikliniği bırakıp gezmeye tatile gidelim.

Ekonomik konuya gelince en az geliri olan eczanenin bile uzman hekimden fazla kazandığını bilmeyen yok. Sadece firmadan aldığın mal fazlası bile benim aylık toplam gelirimi geçer. Sen dahil isteyen eczane sahibi ile aylık gelirimi değiştirmeye razıyım hodri meydan.

Dedik. Sonrasında Bahri bey derin bir sessizliğe büründü. Yıpranma deyince bir eczacı ile hekimin bir günlük çalışma temposunu gözünüzün önüne getirin. İnanın karşılaştırmalarınızdan dolayı utanırsınız.
People
5
7) Erkan (Ecz)
23.02.2018 12:27:48
Amma abarttınız ya. Eczacı ve tabipler oalrak nedir birbirimize düşmanlığımız? Arkadaş laboratuvar uzmanları da olmasın desin biz eczacılar. Veyahut pre klinisyenler olmasın tsmde çalışan pratisyenler veya halk sağlığı uzmanları vs olmasın diyelim. Ne alakası var yai? Eczacı olmamız yeterlidir yıpranma için. Ayrıca devletin devletin verdiği bir hakkı burdaki bir memur nasıl sorgulama hakkı buluyor kendinde o da ayrı bir ironi. Sayın editör daha önce yazdım yayımlamadınız yanlı tutum sergilemeyin yayımlayın!
People
19
8) ali (dr)
23.02.2018 10:09:26
https://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.sorgu_yonlendirme
People
106
9) barış (hekim)
23.02.2018 10:03:42
BAHRİ SAVAŞKAN (ECZACI) Toplam gelirimiz ile eczanenizin gelirini değiştirelim hatta hekim arkadaşın ‘’Balıkesir Gömeç'teki hastane karşısındaki eczanenizdeki gelir ile, aylık aldığım toplam paranın 2 katını! değişmeye hazırım’’

Tekliflerine karşı derin bir sessizliğe büründünüz. .Bırakın eczanenin toplam kazancını sadece mal fazlasından kazandığınız para hekimin toplam gelirini geçer. Demek ki klavye delikanlılığı yapıp atıp tutmamak lazım. Böyle mahcup olursunuz işte
People
50
10) Taner (Dr)
22.02.2018 10:37:34
TBMM de böyle bir şeyi yok, kendinize gelin. https://www.tbmm.gov.tr/develop/owa/tasari_teklif_sd.sorgu_sonuc?taksim_no=0&kullanici_id=16162163&sonuc_sira=40&bulunan_kayit=378&metin_arama=&icerik_arama=
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori