Torba Yasada yerini alan yıpranma hakkı kaç gün ve kimleri kapsayacak?
Sağlık Bakanlığı uzun süreden beri konuşulan yıpranma payını Torba Yasaya koydu
Torba Yasada yerini alan yıpranma hakkı kaç gün ve kimleri kapsayacak?
07 Şubat 2018 -

Sağlık Bakanlığının üzerinde çalıştığı Torba Yasa Tasarısı TBMM’ye sunuldu. Komisyona gönderilen Torba Yasa’da sağlık çalışanlarını ilgilendiren önemli maddeler bulunuyor.

Sağlık çalışanlarının yıllardır beklediği yıpranma hakkı da Torba Yasaya girdi. Medimagazinin edindiği bilgilere göre yıpranma hakkı, hekim, diş hekimi, eczacı ve hemşireleri kapsayacak. Fiilî hizmet süresi  zammı olarak Torba yasada yer alan yıpranma hakkı, bir yıllık çalışma için 75 gün fiilî hizmet zammı olarak uygulanacak.


İki yeni uzmanlık geliyor


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
17
1) İ.L (dr)
13.02.2018 18:44:39
Sayın editör,bu haberin kaynağı nedir?Medimagazin dışında bu haberle ilgili hiç bir iz yok.Bu bir yalan haber mi?Bunu neye dayanarak yayınladınız?Lütfen bu konuyla ilgili bilgi veriniz,yoksa ciddiyetiniz sorgulanır hale gelecek.
People
20
2) Fatma Yirmibeş (Diş hekimi)
13.02.2018 14:44:05
''yıpranma çıktı çıkıyor,mecliste.torbada,komisyonda'' vs haberleri bizi en az çalışmak kadar yıprattı yeminle !
People
14
3) Ebe (Ebe )
12.02.2018 20:50:30
Beklemekten sabırlar tükendi yıpranma
ÇIKTI DİYE ÜMİTLENİYOFUZ YOK LÜTFEN AÇIKLAMA BARİ YAPMAYIN
People
45
4) CİHANGİR (Dr)
12.02.2018 12:05:15
Tamer bey, ekteki liste sizi doğruluyor, teşekkür ederiz. http://www2.tbmm.gov.tr/d26/1/1-0914.pdf
People
28
5) fikri (uz.)
12.02.2018 11:36:06
yorumları okudum şok oldum adeta.yıpranmanın serbest eczacılara geleceğini zanneden ve buna inananları mı ararsın,2 meslek grubunu birbiri ile kıyaslayanı mı ararsın,yok sen az çalışıyorsun ben çok çalışıyorum diyeni mi ararsın,kazanç yarıştıranı mı......daha neler neler.yazık valla,çok yazık hem de.
People
30
6) Tamer (Dr)
12.02.2018 11:01:12
Mecliste bekleyen böyle bir tasarı filan yok, çok safmışız maalesef
People
8
7) Erkan (Uzm)
10.02.2018 19:36:39
Eczacı kardeş ilaçları reçetesiz satıyor herhalde. En iyisi 50-60'lı yıllarda olduğu gibi doktorun kendi ilacını kendi satması hem de reçeteyi okumaktan aciz insanlarla da uğraşmayız
People
3
8) mş (laborant)
10.02.2018 14:06:47
Hastanelerde sadece bahsedilen bu birimlermi var,sendikalar bu konuyla ilgili derhal girişimde bulunma lı yoksa bakanlık diger çalışanları sağlık personeli olarak görmeme nedeni ney açaba ?
People
7
9) metin (dr)
10.02.2018 12:30:25
bahri savaşkan cok komiksin..sen mi böye konuşuyorsun. o zaman eczacılık mesleğini kaldırın...vasıfsız biri de raftan ilaç verebilir...
People
24
10) uzm. dr (doktor)
10.02.2018 11:17:08
BAHRİ SAVAŞKAN (ECZACI): Balıkesir gömeç'teki hastane karşısındaki eczanenizdeki gelir ile, aylık aldığım toplam paranın 2 katını! değişmeye hazırım. Aldığınız paranın, kazandığınızın çoğunu laf sokmaya çalıştığınız doktorların reçetelerinden kazandığınızı hatırlatmak isterim. Ha ihtiyacım yok, benim gelirimi doktorlar sağlamıyor diyorsanız; hemşirelerin yazdığı reçeteleri tedarik ederek 1 ay gelir sağlayın da onunla geçinin. Bu arada uzman doktorların nerede nasıl çalıştığını nereden biliyorsunuz merak ettim. Gömeç DH de uzman da yok ama!
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori