Yılın doktoru seçilen KBB uzmanı: Günde 150 hastaya bakıyorum
Iğdır Devlet Hastanesi Kulak Burun Boğaz Uzmanı Dr. Barış Ermişler, yılın doktoru seçildi.
Yılın doktoru seçilen KBB uzmanı: Günde 150 hastaya bakıyorum
23 Mart 2018 -

Sağlık Bakanlığı tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen “Yılın Doktoru Ödül Töreni” bu yılda gerçekleşti. 

81 ilden doktorların yaptıkları katkı, sağlık hizmetleri, fedakarlık ve duyarlılıkları dikkate alınarak belirlenen “Yılın Doktorları ödülü” sahiplerini buldu. 

Yılın doktoru seçilen Iğdır Devlet Hastanesi Kulak Burun Boğaz Uzmanı Dr. Barış Ermişler, yaklaşık bir buçuk yıldır Iğdır’da görev yaptığını belirtti. Ermişler, “her gün poliklinik önünde beni bekleyen hastalarım beni, bende onları gördüğümde mutlu oluyorum. Günde ortalama 150 hastaya bakıyorum. Hastalarımı ayırt etmeden kendi ailemden biriymiş gibi muayene ediyorum. Bu yüzden hastalarım beni, bende onları çok seviyorum” dedi. 

“Bu işin bir sırrı yok” 

Yılın doktoru olmanın her hangi bir sırrı olmadığını belirten Ermişler, “yılın doktoru olmanın her hangi bir sırrı yok. İşimi severek ve isteyerek yapıyorum. Beni bu ödüle layık görenlere çok teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu. 

Uzun zamandır çocuğunun rahatsız olduğunu belirten Ali Koçyiğit isimli vatandaş, “bir kaç defa acile götürdük ama problem çözülmeyince hocamıza getirdik. Açıkçası doktorumuzla ilk defa karşılaştım ama yılın doktoru olmayı gerçekten hak ediyormuş. İnsanlarla konuşması, ilgilenmesi ve güler yüzlü olması gerçekten çok güzel. Biz bu ilgi ve alakasından dolayı gayet memnunuz” ifadelerini kulandı. 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) Melike Çam (Öğrenci)
14.09.2018 15:10:11
Bilateral parotis ve submandibular gland boyutları normaldir. Parankim eko paternleri heterojen görünümde olup parankimlerinde milimetrik hipoekoik ve lineer ekojenik septalar izlenmiştir. (Sijögren send ?) . Her iki parotis bezinde milimetrik intraparotideal LAP'lar izlenmiştir. Büyükleri her iki tarafta submandibular bölgede 2.5 cm uzunluğunda olmak üzere bilateral servikal korteksleri kalın ancak hilusları ince yağ içerikli ve fuziform LAP'lar izlenmiştir.
Tiroid glandı boyutları normaldir. Gland konturları düzgün, eko paterni homojen , eko şiddeti normaldir. Gland içinde sınır ve eko farkı oluşturan lezyon izlenmedi.
NOLUR Bİ BAKINIZ , ULTRASON SONUCUM BOYNUMDA KULAK ARKASINDA AŞIRI ŞİŞMEM OLUYOR , ÇENEMDE UYUŞMA. DOKTORLAR İLGİLENMİYOR, GEÇİSTİRİYORLAR. YARDIMCI OLUN NOLUR !!
People
40
2) çocuk cerrahı (dr)
01.04.2018 11:48:40
herkes muayene etmek için 10 dk gerekir diye sabit bir fikre kapılmış. bazı hastalara 15 - 20 saniyede teşhis koyabilirsiniz. evet bazı hastalara zaman ayırmak gerekir ama bu her hasta içn standart değildir. mesela ben bir hastaya 15 sn de inguinal herni teşhisi koyabilirim. zaten hastaların çoğu kendisi teşhis koyup gelirler çocuk cerrahına. bir cildiye uzmanı lezyona bakar 10 sn de tanıyı koyar. her hastaya 10 dk ayrılmaz. . burada arkadaşımız bir yerde açıklama yapmış ama dikkate alınmıyor. maalesef röportajın bir iki cümlesi alınıp oraya yazılmış ve durup sadece hasta sayısı odaklı hale gelmiş.
People
35
3) bcakal (Doktor)
01.04.2018 00:11:08
Sorun şu ki aslında 150 hastaya bakamıyorsun hocam onlar sana bakıyor ama durumu gören yok. Yılın doktoru mu istiyorsunuz nasıl mı seçilmişler akın size: https://www.medscape.com/slideshow/2017-physicians-of-the-year-6009338 e tıklayın. Yılın doktoru kimlere nasıl verilmiş görün.Bu utanç bize yeter
People
41
4) bülent (dr)
30.03.2018 20:06:59
200 hasta bakıp gelecek yıl yılın doktoru olacağım inşallah.
People
34
5) GÖKHAN (MUHASEBE)
30.03.2018 17:52:47
Öncelikle hocamızı tebrik etmek gerekir çünkü orada nasıl şartlarda çalıştığını bilmemekle birlikte bu kadar insana elinden geldiği kadar bakması takdire şayandır.Fakat tıp ödülüne layık görülen kişilere baktığımız zaman dünyada ya tıp alanında ya bir keşif yada bir hastalığa yenilik getirdiğini görüyoruz benim güzel ülkemde ise ödülü veren kişilerin yada kurumların zihniyet yapısı araştırmaya öğrenmeye kapalı oldukları için bu ödüllerin içi boş ve havada kalıyor KBB alanında ülkemize baktığımızda hangi ilkleri yenilikleri görüyoruz burada ki tüm doktor ağbeylerime ablalarıma soruyorum sağırlık dünyada ve ülkemizde çok büyük sorun oldu buna çözüm ürete bildiniz mi ? Gen tedavisi alanında ve kök hücre alanında KBB alanında ne gibi çalışmalar yaptınız vb bir çok şeyi söyleye biliriz...saygılar
People
75
6) Dr (dr)
27.03.2018 14:17:27
Dijital çağa ayak uydurmak lazım. Şöyleki:
Yürüyen bir bant-otomasyon siteminde hastalar sürekli hareket halindedir. Doktorlar bantın etrafında dizilirler ve ilgili branşlar muayene ederler (araba fabrikası gibi). İflah olmayacak direk mezarlık sistemine düşer. Bu sayede bir doktor binlerce hasta muayene edebilir ve dijital muayene çağına geçilmiş olur.
Güleriz ağlanacak halimize vah ki vah.
People
62
7) CEMŞİD ALİM (Doktor)
27.03.2018 12:47:02
"Çok sayıda hasta bakma" konusuna zaten diğer arkadaşlarım değinmişler. Bu konuda söylenecek laf çok
Ama bir de şu konu var:
“bir kaç defa acile götürdük ama problem çözülmeyince hocamıza getirdik"
Acil'de birkaç defa ne işin var, acil hizmeti aldıktan sonra zaten uzmana götürmen gerekiyordu.
People
77
8) Mehmet (Doktor)
27.03.2018 10:34:08
Bir cerrahi branş hekimi olarak 150 hasta ile "ben napıyorum, bana ne yaptırıyorlar" diyeceğine mutlu olabiliyorsa tebrik ederim... Yılın doktoru kriteri de belli oldu böylece, günde ortalama "150 hasta bakıp, mutlu olmak, sesini çıkarmamak"... Kimseye ornek olamazsınız... Yine de tebrik ederim...
People
71
9) ihsan (pediatrist)
26.03.2018 01:09:41
KBB ülkemizde dahiliye polikliniği olarak kullanılıyor. Performans sistemi oldukça da böyle devam eder. ÜSYE ile otitle ile ne işi olur KBB nin? Verilen emeklere yazık...
People
88
10) r.yılmaz (uzm.dr)
25.03.2018 20:15:05
Şu iki noktayı da belirteyim: Bir hekim kimi zaman günde 100-150 hasta da bakabilir. Nitekim bu, büyük bir fedakarlık ve ozveridir ancak; bu durumun makul olmadığını, kaliteli hizmet sunulamayacağını , kendisi ve hastalar için yüksek risk içerdiğini bilmek ve bildirmek gerek. İkinci olarak : bir hekimin, 30 hasta muayene etmesi , 60 hasta bakmasindan daha kolay ve az yorucu değildir! Kaliteli hizmet , hastaya zaman ayırmak birçok yönden daha yorucudur. Fazla hasta bakmak ise artan sayının aksine daha az yorucu olabiliyor , ama burada da ciddi risk artışı ve kalite kaybı sözkonusu..
SON HABERLER
ETİKETLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori