Yıpranma Payında kapsam ne olacak?
Torba Yasaya göre her bir yıl için tüm sağlık çalışanlarına 60 gün yıpranma süresi verilmesi öngörülüyor. Peki bu geçmişi kapsayacak mı?
Yıpranma Payında kapsam ne olacak?
19 Temmuz 2018 -

MEDİMAGAZİN-Sağlık Bakanlığı uzun süredir konuşulan konuları Torba Yasaya ekledi. Emeklilikte maaş artışı ve yıpranma payı torba yasaya girerken, özellikli işlemlerde tavandan döner sermaye eklenmesi de kısa zamanda çıkacak Torba Yasaya eklendi.

Tüm sağlık çalışanlarını içeren ıpranma payının süre kapsamıyla ilgili olarak Sağlık Bakanlığı yetkilileri geçmişi kapsamayacağını belirtti. 


Yıpranma payı ve emeklilikte maaş artışı Torbaya girdi! İşte tüm ayrıntılar!


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) Şahan (Tabip)
22.07.2018 01:12:22
Ben bu haberin güvenilir kaynaktan olduğuna inanmak istemiyorum .yada kötü bir şaka yapıldığını düşünüyorum.zira hiç mantıklı değil
People
14
2) hemşire saglık memuru (saglıkçı)
21.07.2018 13:11:44
Bu kanun teklifi pazartesi, salı meclis komisyonuna gelecek son şekli verilecek eger biz saglık personelleri olarak birşeylerin değiştirilmesini, kanuna birşeylerin eklenmesini istiyorsak mecliste olalım, sendikaların önünde olalım kamuoyu oluşturalım meclise,bimere,cimere ,bakanlığa,siyasi partilere mailler atalım ,telefonlar edelim ,toplanalım pankartlar hazırlayalım kim hangi sendikaya üye ise hep birlikte sendikaların önünde olalım ses getirelim son şansımız yoksa sittin sene artık sağlık personelin adını kimse ağzına almaz birseyler yapmazlar bir yıpranma verirler onunla kalırız valla.bizlerin öncelikleri yıpranma değil,ek göstergenin sadece hemşirelere değil tüm sağlık çalışanlarına verilmesi,yıpranma payının geçmişe dönük olması,maaaşlara seyyanen zam yapılması bizlerde tıpkı bir polis 5 tl alıyorsa bir astsubat 6 tl bir vaiz 5,5 tl bir öğretmen 5 tl alıyorsa bizlerin maaaşı neden 3500 bunu soralım isteyelim.döner sermayelerin arttırılmasını isteyelim. döner sermayelerin tıpkı hekimler gibi emekliliğe yansıtılmasını istiyelim.can güvenliğimizi istiyelim.bu son şansımız arkadaşlar bende varım diyen kaç kişiyiz
People
8
3) Aile hekimi (Doktor)
21.07.2018 12:51:26
Yasayı hiç çıkarmasanız daha iyi.Yıllardır söz veriliyor ama çıkmıyordu.Alışmıştık bunca yalana.Ama yasayı bu şekilde çıkarırsanız bu bizimle dalga geçmektir.Bizi embesil yerine koymaktır.Ankaşılan o ki sizinle yollarımız ebediyen ayrılıyor.Benden alabileceğiniz son oyu haziranda aldınız.
People
5
4) Cengiz Tirkeş (Doktor)
21.07.2018 11:17:13
Biz hakkımızı Kesintilerini yaptığımız hakkımızı istiyoruz.Ulufe istemiyoruz.Burdaki herkesin yazdığı gibi kul hakkı yiyenlerden olurlar yıllarca kesintisini yaptıkları haklarımızı vermezlerse.
People
14
5) AK (Uz dr)
21.07.2018 10:34:22
yıpranma payı yasasınının geriye dönük olmaması çok büyük haksızlık. Beklentilerimiz malesef hayal kırıklığı ile suçlandı. 28 yıl çalışan bir hekim olarak yasanın bu haliyle çıkması benim için hiç bir şey ifade etmiyor. İnşaallah bu yanlışlığın mecliste düzeltilerek , tüm sağlık çalışanlarının beklediği şekilde geçeceğini umuyoruz.
People
19
6) Dr (Op)
21.07.2018 00:34:06
Ülkenin en zeki en çok eğitim alan en yüksek puanla sınavları kazanan kişilerine g.zk.li muamelesidir bu. Halkta avantaj elde ettik sanıp daha çok kinlenecek .gericekseler yasayi daha iyi
People
16
7) Sadık (dr)
21.07.2018 00:05:20
Dört sene umutkandık bekledik, sevincimiz geçmişi kapsamadığını öğrenene kadar; o da anca bir gün sürdü. İnşallah hatadan dönülür çünkü büyük motivasyon kırıklığına sebep olacak.
5 kat döner artışı! imajıyla hastayla yüzleşilecek.
Ben hala umutluyum...
People
45
8) drkimbıl (dr)
20.07.2018 19:50:14
geçmişte yatarak , balık tutarak mı çalıştık, hiç yıpranmadık adeta gençleştik mi?.kimsenin haberi olmadan sessiz sedasız çıkarmaya çalışmalarının sebebi ortaya çıktı.kusura bakmayın ben verilen söze bakarım.sözü kim verdi?ne dendi?4 yıla 1 yıl ,nerde ? bizler 3600 gösterge ile emeklilik kesintisini en yüksekten verirken bir çırpıda diğer meslek çalışanlarına bol kepçe yıllarca bu kesinti yapılmadan verilirken ben hakkımı istiyorum vermeyene haram olsun.
People
24
9) Safiye dinç (Uz dr)
20.07.2018 14:31:20
Yıpranmanın tarifini yapmak lazım tarihe bağlı olması mesleğin sıkıntılarını görmezden gelmek gibi geliyor.
Tek bi şey net o da sevdiğim saygı duyduğum bu mesleği artık yapmak istemiyorum bu iş para için bile, bu kadar riskli halde yapılamaz.Doktorlar bu mesleği icra etmek için harcadıkları zamani ve emeği başka bir meslekde harcasalar daha fazla kazanabilirler.
People
39
10) Yıldıray (uz.dr)
20.07.2018 13:51:47
Yaptığınız Yasa ,temel insan(çalışanların) hakları eşitlik ilkesine hepten aykırıdır.Biz çalışanlar 25 yıl yıpranmadık,bu yasa çıktığı tarihten itibarenmi yıpranmaya başlayacağız.İnsanlarla dalga geçmeyin.Yapacaksanız Tüm çalışanları mağdur etmeden yapın bu işi.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori
ETKİNLİKLER
TarihEtkinlikKategoriYer
14/12-15/128. Türkiye Tiroid Hastalıkları KongresiENDOKRİNO...ANKA
14/12-16/128. Ulusal Sitopatoloji KongresiTIBBİ...İZMİ