Cumhurbaşkanı: Hedefimiz şehir hastanelerindeki doktor kadrolarını artırmak
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Muhsin Yazıcıoğlu Kültür Merkezi'nde düzenlenen Orta Anadolu Ekonomi Forumu'nda yaptığı konuşmada; hedeflerinin şehir hastanelerindeki doktor kadrolarını artırmak olduğunu söyledi
Cumhurbaşkanı: Hedefimiz şehir hastanelerindeki doktor kadrolarını artırmak

ARŞİV

05 Eylül 2019 - AA

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şehir hastanelerinin bir devrim olduğunu, dünyada şehir hastanelerinin limitinde hastane bulunmadığını söyledi.

Şimdi hedeflerinin oralardaki doktor kadrolarını daha da artırmak olduğuna dikkati çeken Erdoğan, "Böylece şehir hastanelerinde vatandaşların oradaki tedavilerinin onlara verdiği güven, devletine olan bağlılığını şüphesiz ki artırmaya başladı." dedi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) dr (dr)
10.09.2019 00:20:42
doktorlara ve sağlık çalışanlarına bu şartları reva görenleri Allaha havale ediyorum, bir doktorun nöbet odası olmaz mı ya el insaf , hangi yeni hastane yapıldıysa hasta odasını doktor nöbet odası olarak kullandırıyorlar , ayıptır günahı vebali sorumlulara , artık tükendik iyice , maaş iyileştirmesi istiyoruz , sesimizi duyan yok mu , sağlık çalışanları sürünüyor, süründürülüyor ...
People
5
2) doktor (hüeyin)
07.09.2019 11:42:03
en az 1.000 tl döner verilmeli. yoksa bu iş yürümez
People
42
3) Şehirde Bir (Hastane)
06.09.2019 15:47:56
Bursa Şehir Hastanesi alışveriş merkezi kıvamında ne ararsan var market kuaför parfümeri kuru temizleme telefoncu ve daha bir çok şey...Ama ne yok binlerce çalışan için kreş nöbetçi hekim ve sağlık çalışanı için doğru düzgün nöbet odası oysa hastalar için kral dairesi süitler... Döner dersen o varla yok arası bir şey...
People
19
4) Dr (Dr)
05.09.2019 22:54:46
En büyüğü olan Ankara şehir hastanesinde inanın herkes alternatif arıyor. Az mantıklı olmak lazım. Daha ne kadar özveriyle çalışılabilirki??
People
23
5) Aslan (Dr)
05.09.2019 17:17:13
Herkes kaçmayı düşünürken, ancak zorunlu hizmette açacakları kadrolarla doldururlar. Sonra mükemmeliyet merkezi olacak,..vb söylemlerine devam ederler. Kimse, kendine ekonomik veya hayat koşulu olarak fayda getirmeyen yerde çalışmaz. Çalışsa da angarya olur. Sadece, hergün makyajı dökülen beton yığınları ile övünülür. Daha çaydanlığa bile izin olmayan, sağlık çalışanını kendine kul gören yönetimlerin başında olduğu kurumlar
People
24
6) unknown (ah ahhh)
05.09.2019 14:23:38
100 tl uzman döneri vererek hangi hekimi tutabilirler ki!
Mevcut hekimleri tam randımanlı çalıştırsalar ek doktora ihtiyaç yok zaten.
People
1
7) yasin (sm)
05.09.2019 11:15:55
işkurdan alınacak4/D Asgari ücretle olan Sağlık işçisi alımı ne zaman alınacak?sağlık bakanlığı sağlık işçisis alımını ne zaman yapacak?asgari ücretle sağlık işçisi olarak çalışmak istiyorum.hastaneler ve şehir hastanelerinde sağlıkçıyım.dayanacak gücümüz kalmadı.Sağlık işçisi olarak çalışmak istiyoruz.sağlık işçisi olarak asgari ücretle olsa çalışmak istiyorum.130 bin önlisans Tıbbi sekreter için 10 bin Sağlık işçisi diplomalı tıbbi sekreter alınmasını istiyoruz.Sağlık işçisi alımında sadece diplomalı Tıbbi sekreter şartının olması ve yaş şartı kaldırılması ve kpss ile alınsın.
Türkiye geneli şehir hastanelerine ve Hastanelere Sağlık işçisi alımı olursa devletimiz daha karlı çıkar hemde işsiz sağlıkçı iş ve aş sahibi olur.
People
1
8) yasin (sm)
05.09.2019 11:15:55
işkurdan alınacak4/D Asgari ücretle olan Sağlık işçisi alımı ne zaman alınacak?sağlık bakanlığı sağlık işçisis alımını ne zaman yapacak?asgari ücretle sağlık işçisi olarak çalışmak istiyorum.hastaneler ve şehir hastanelerinde sağlıkçıyım.dayanacak gücümüz kalmadı.Sağlık işçisi olarak çalışmak istiyoruz.sağlık işçisi olarak asgari ücretle olsa çalışmak istiyorum.130 bin önlisans Tıbbi sekreter için 10 bin Sağlık işçisi diplomalı tıbbi sekreter alınmasını istiyoruz.Sağlık işçisi alımında sadece diplomalı Tıbbi sekreter şartının olması ve yaş şartı kaldırılması ve kpss ile alınsın.
Türkiye geneli şehir hastanelerine ve Hastanelere Sağlık işçisi alımı olursa devletimiz daha karlı çıkar hemde işsiz sağlıkçı iş ve aş sahibi olur.
People
22
9) Uzm Dr (Uzm Dr)
05.09.2019 10:46:56
En lüks ve modern hastanenin bile yeterli personel olmayınca hasta memnuniyetini getirmeyeceğini anladılar çok şükür.
People
12
10) Uzm Dr (Uzm Dr)
05.09.2019 10:46:56
En lüks ve modern hastanenin bile yeterli personel olmayınca hasta memnuniyetini getirmeyeceğini anladılar çok şükür.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
19/09-22/09 14. Ulusal Genç Yaşam ve 4.Klinik Romatoloji Kongresi ROMATOLOJİ KIBR
19/09-22/09 16. Ege Romatoloji Günleri ROMATOLOJİ İZMİ
19/09-22/09 16. Metabolik Sendrom Sempozyumu BESLENME... MUĞL
20/09-22/09 5. Klinik Embriyoloji Derneği Kongresi HİSTOLOJİ... İZMİ
21/09-24/09 Dünya Gastroenteroloji Kongresi 2019 GASTROENT... İSTA
25/09-27/09 4. Ulusal Çocuk Genetik Kongresi ÇOCUK... ANKA
27/09-28/09 1. Marmara Radyasyon Onkolojisi Günleri RADYOLOJİ İSTA