Şehir hastanesinde 5 klinik için akşam polikliniği!
Erzurum Şehir Hastanesi, göz, göğüs, cildiye, kulak burun boğaz ve iç hastalıklar branşlarında hafta içi 17:00-21:00 saatlerinde poliklinik hizmeti verecek.
Şehir hastanesinde 5 klinik için akşam polikliniği!
03 Kasım 2021 13:40 - AA İlhami Erkılıç

Yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele sürecinde nitelikli yatak kapasitesi ve güçlü altyapısıyla bir dönem sadece salgın hastanesi olarak görev yapan Erzurum Şehir Hastanesi, gündüz poliklinik hizmetlerindeki yoğunluğu azaltmak amacıyla göz, göğüs, cildiye, kulak burun boğaz ve iç hastalıkları branşlarında hafta içi 17:00-21:00 saatleri arasında poliklinik hizmeti vermeye başladı.

Vatandaşlar, polikliniklerde muayene olabilmek için MHRS 182 Hattı'nı arayarak ya da 'www.mhrs.gov.tr' adresinden randevu alabilecek.

Hastane başhekimi Dr. Öğretim Üyesi İbrahim Hakkı Tör, yaptığı yazılı açıklamada, hastanede normal poliklinik hastalarının yoğunluk oluşturduğunu belirterek, "Bu yoğunluğu azaltmak amacıyla hastane yönetimi olarak Sağlık Bakanlığının talimatıyla bazı branşlarda gece poliklinik hizmetine başladık. Hafta içi gündüz verdiğimiz hizmetler gibi bu birimlerde de hizmetlerimiz aynı şekilde devam edecek." ifadelerini kullandı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) UZM UZM (UZM)
02.12.2021 13:28:27
Çare akşam poliklinkleri açmak değil, Aile Hekimlerini etkin bir şekilde kullanarak sevk sistemini aktif hale getirmektir. Bu sayede hastanelerdeki gereksiz hasta yoğunluğu azaltılabilir.
People
3
2) DR.CEVDETT (CERRAH)
04.11.2021 17:25:28
EFSANE BAKANIMIZ MEMLEKETİNE AĞIRLIĞINI KOYMUŞ...
People
54
3) dr (dr)
04.11.2021 09:11:25
Sabaha kadar baksan bitmez bu yoğunluklar. Defalarca denendi bu sistem. Çözdü mü sorunu ? HAYIR. Bitti mi yoğunluklar ? HAYIR.
Aynı uygulamaları yaparak farklı bir sonuç elde edemezsiniz. Bu sistem yoğunluğu artırıyor, demek ki sistemi revize etmek gerekiyor. Tek cümleyle, kafasına esen, ipini koparan hastane kapılarına dayanmayacak, çarşıya, pazara, markete, bakkala çakkala gider gibi , gitmeyecek hastaneye. SEVK ZİNCİRİ ÇALIŞACAK, KORUYUCU HEKİMLİK ÖN PLANA ÇIKARILACAK. Canı çıktı doktorun hemşirenin, bunaltıdan istifa etti mi de adı kaçtı oluyor.
People
22
4) ömer hayyam (op.dr.)
04.11.2021 09:07:48
vay arkadaş artık 24 saat hasta tedavi ediliyor ama hasta olan daha fazla...

biri bizi hasta mı ediyor ?
People
43
5) Hakan (Dr)
04.11.2021 08:27:59
Biz hak ettik ! sözün bittiği yer!
yanılıyorlar, bedava dağıtılan hiç bir şeye talep bitmez, pırasa bedava olsun, prasa bile yetişmez ithal etmek zorunda kalınır!
bedava doktor saçmalığı bitmeden, Türkiyede 10 milyon doktor olsa yetişmez, gece randevu, evde doktor, her odaya bir doktor versen insanlar ...odasınada doktor ister
Muayene ücreti 50 tl olsun bütün sorun biter, 30 lirasını doktora ver doktorda mutlu olur!
Bu ne akıl tutulması 20 yıl önceye takılıp kalmış , SSK hastanesi zulmünü insanlar çoktan unutmuş, bedava doktor artık kimseyi mutlu etmiyor
insanlar PARA HARCAYINCA MUTLU OLUYOR!!
People
32
6) Dohkturcuk (Toktur)
03.11.2021 23:10:14
Güzelim memleketi ne hale getirdiniz.
Doktor diye bir kavrammı kaldı. Yazık ki yazık.
Emmee layıkız tabii, bize herşeye müstehak.
People
5
7) drbune (dr)
03.11.2021 19:19:11
Arkadaşlar bilip bilmeden eleştiri yapıyorsunuz.O hastanede çalışan bir hekimim. Bu uygulama tamamen hekimlerin gönüllüğüne bağlı yapılan bir uygulama oldu. Daha öncede o hastanede yapıldı, karsılığınıda gayet güzel aldık. Sadece yorum yapmak icin yapmayın
People
41
8) Dr (Doktor)
03.11.2021 16:29:03
5 doktor biraraya gelip protesto edebilir mi? Başımıza ne geldiyse hakediyoruz.
People
59
9) Ali (Hekim)
03.11.2021 16:07:55
Vergi ve nüfus daireleri bir de bankalar ben işten çıkınca kapanmış oluyor. Öteki kurumlar da akşam açık olsun
People
55
10) Uzm dr (Uzm dr)
03.11.2021 15:53:49
Yapın kardeşim daha çok yapın bize hak bunlar, hak arama yok, hesap sorma yok nasılsa bizde, çıkalım bi gün eylem yapalım desen bi kişi çıkmaz, sonra şu oldu bu oldu...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)