TTB'den Afrin operasyonuyla ilgili hekimler adına skandal açıklama!
PKK'yı hiç bir zaman terör örgütü olarak nitelendirmeyen TTB'den skandal açıklama
TTB'den Afrin operasyonuyla ilgili hekimler adına skandal açıklama!
24 Ocak 2018 -

Türk Tabipleri Birliği (TTB) Afrin operasyonuyla ilgili skandal bir açıklama yaptı. PKK tarafından yapılan hiç bir eylemi terör olarak nitelendirmeyen ve sürekli 'çatışma'dan bahseden TTB, hekimler adına yaptığı açıklamada şuları kaydetti:

 

 

Biz hekimler uyarıyoruz:

Savaş, doğada ve insanda tahribat yapan, toplumsal yaşamı tehdit eden, insan eliyle yaratılan bir halk sağlığı sorunudur.

Her çatışma, her savaş; fiziksel, ruhsal, sosyal ve çevresel sağlık açısından onarılmaz sorunlara yol açarak büyük bir insani dramı da beraberinde getirir.

Yaşatmaya ant içmiş bir mesleğin mensupları olarak, yaşamı savunmanın, barış iklimine sahip çıkmanın birincil görevimiz olduğunu aklımızdan çıkarmıyoruz.

Savaşla baş etmenin yolu, adil, demokratik, eşitlikçi, özgür ve barışçıl bir yaşam kurmak ve bunu sürekli kılmaktır.

Savaşa hayır, barış hemen şimdi!

Türk Tabipleri Birliği
Merkez Konseyi


Hekimler Birliği Vakfı'ndan TTB'ye 12 maddede ders gibi Afrin cevabı!


 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Mehmet celal almaz (İşyeri hekimi)
21.02.2018 02:30:30
http://www.yeniurfagazetesi.com/mobil.php?islem=haber&id=32937
People
7
2) osman görmüş (emekli öğretmen)
01.02.2018 19:36:33
Bu ülkede aydınım deyip, ülkenin değer yargılarına bakmadan,önemli atılımlarımızda engel teşkil edici söylemlerde bulunun kişi ve kuruluşler neden siyasal, hukuk, TIB ve dahil ilahiyat fakültesi mezunlarından çıkıyor.Okullarında hangi zihniyeti taşıyan öğretim görevlilerinden ders alıyorlar.
People
9
3) rakım (sm)
29.01.2018 08:55:03
o kadar vatandaş şehit olurken neden ses çıkarmadınız.artık bu vatan hainleri tespit etmenin zamanı geldi.yüksek maaş al devlete hainlik yap.bütün illerde tespit edilsin.herkes isim isim versin.sayın cumhurbaşkanı bunları görevden alsın.urfada hain çok.isimlerini tespit etsinler.
People
10
4) vahdet (Hekim)
29.01.2018 08:16:29
TTB merkez konseyi üye seçim sistemi değiştirilmeli her hekim oy kullanabilmelidir.
People
14
5) kimbıl (uzdr)
28.01.2018 19:42:45
20 yıldan fazladır çalışıyorum ve bugüne dek bu yapı nın doktorlar adına bir kazanım elde ettiğini görmedim asıl işi meslek örgütü olarak neyi nasıl diye uğraşacağına hep ismini demokratik eşitlik özgürlük insan hakları anadilde eğitim açlık grevi haberlerinde gördüm,politika üretmek siyaset yapmak eleştirmek birincil olmamalı öyleyse bu çatı altında değil bir parti adı altında yapılmalıdır.yapılması gereken bu ülkenin geleceğine endişe edenlerin istifa etmesi ve yeni birliğin oluşturulmasıdır.
People
13
6) kadir çınar (doktor)
27.01.2018 20:50:24
hekimlik yapmak için neden tabip odalarına zorla üye olup haraç ödüyoruz anlamak mümkün değil, gönüllü olsun bakalım böyle pervasız açıklamalar yapabilecekler mi
People
11
7) Dr.Ekrem (Hekim)
27.01.2018 17:02:24
Arkadaşlar bugünki yönetim yarın gidecek TTB kalacak.Yönetimi eleştirirken meslek örgütüne saldirmayin orasi tum hekimlerin çatısı meslek örgütü.Yönetimi eleştirelim ama bunu yapaken TTB kapatılsın falan demek kendi ayagimiza sıkmaktir yapmayin.

Mevcut yönetim seçimle geldi yine seçimle yollayacak bizleriz.Gün TTB ye daha fazla sahip çıkarak seçimlerde yönetime aday olma günüdür...
People
11
8) Drsinan (Dr)
27.01.2018 12:40:09
Arkadaşlar yorumlara bakıyorum da çoğu insan TTB nin açıklamasını bile okumadan yorum yazıyor,TTB bu açıklamada savaş ve çatışmanın insan ve toplum sağlığına zararlarından bahsediyor.ttb muhalif bir STK ve muhalif olması neden sizi rahatsız ediyor. Sağlık sen gibi bir yapıya bürünse daha mı Mutlu olacaksınız? Elbette TTB nin birçok yanlışı var ama lütfen khk ile kapatılsın gibi anti-demokratik söylemler en azından hekimlere yakışmıyor
People
10
9) Bayrak (Sm)
27.01.2018 12:05:18
Bu milli mucadelemizde vatan hainleri tespit edilsin.kilise roketler duserken neden sesiniz gelmedi.Askerlerimiz sehit olurken sen devletten yuksek maas al gel devleti milli mucadeleye karsi ol.bunlar tespit edilsin herkes isimlerini bildirsin.yoksa sehitlerimiz rahat uyumaZ .
People
8
10) Ahmet kirici (Dr)
27.01.2018 03:11:25
Bence ttb gibi olusumlar cok dikkatle incelenmeli. Ne demek devlete karsi gelmek. Bence hekim kontenjani 2 kat artirilmali. Boylec3 aradaki curuk elmalar atilsa bile sikinti olmaz
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori