2017 Yılı Ocak Dönemi İsteğe Bağlı İller Arası Yer Değiştirme Suretiyle Atanma Kurası
Başvuru süresi uzatıldı
2017 Yılı Ocak Dönemi İsteğe Bağlı İller Arası Yer Değiştirme Suretiyle Atanma Kurası
28 Aralık 2016 -

Kura son başvuru tarihi  29 Aralık 2016 Perşembe (saat 23:59'a kadar) , başvuru evraklarının son geliş tarihi  03 Ocak 2017 Salı (saat 18:00'e kadar) olarak değiştirilmiştir.


Başvurular 23 Aralık 2016 Cuma - 29 Aralık 2016 Perşembe(saat 23:59'a kadar) tarihleri arasında Personel Bilgi Sistemi (PBS) üzerinden alınacaktır.

 

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
15
1) dr.mikro (hekim)
17.01.2017 15:05:30
Kamil Ömür sayın meslektaşım Halk Sağlığı laboratuarlarında alınan ek ödeme mi düşük ? demiş evet düşük devlet hastanesinde çalışan meslektaşınızın 1/3 maksimum aldığınız ek ödeme.Örn devlet hastanesinde çalışan bir hemşire kadar ek ödeme alamıyorsunuz.Ama tek sıkıntı maddi boyutu değil yapılan iş açısındanda bir hekimin devlet hastanesinde hekim dışı uzmanlarınsa halk sağlığında çalışması daha doğru.
Ama devlet hastanelerindeki kadroların birçoğu bu arkadaşlarca doldurulduğundan hekimler halk sağlığında çalışmak zorunda kalıyor.
Diğer bir konu devlet hastanesinde çalışan arkadaşlar maddi vb.konularda hekimlerle aynı hakları kullanırken örn.idari nöbet(şef nöbeti) vb.konular olunca hekim olmadıkları için muafız diyorlar.Tüm bunları düşününce halk sağlığında çalışmaları daha doğru.
People
4
2) Kamil Ömür (Uz.dr)
16.01.2017 15:31:57
Halk Sağlığı laboratuarlarında alınan ek ödeme mi düşük ? Hastanede çalışmanızla orada çalışmanız arasında ne fark var ?
People
15
3) uz.dr. (hekim)
16.01.2017 11:56:36
HEKİMLER elbette hastanelerde çalışmalı halk sağlığı laboratuvarlarına hekim olmayan uzmanlar atanmalıdır.
Arkadaşlar yazmış açılan kadroların %90 nı halk sağlığı.
Somut bir örnek vereyim Ocak dönemi Kurum içi atamada Tıbbi Mikrobiyoloji branşında Yozgat Halk Sağlığı açılmış peki aynı ilde Şehir Haatanesi kadrosu nereye açılmış bilin bakalım.Tabiki mecburi hizmet atamasına.Sizce de tam tersi olması gerekmez mi? Bu sadece küçük bir örnek.
Torpillilerin ^^MECBURİ^^ hizmet yaptığı yerlere biz kurum içi atamada gidemiyoruz adalet bunun neresinde.
People
15
4) dr.bio (hekim)
13.01.2017 10:24:59
Meslektaşlarına katılıyorum HEKİMLER hastanede çalışmalı biyolog,kimyager...halk sağlığında.Bunun için sağlık bakanlığının bir düzenleme yapması lazım hekimim halk sağlığında çalışmak zorundayım çünkü hastanelerdeki kadrollar hekim olmayan uzmanlarca doldurulmuş durumda...
People
25
5) mahmut y. (uz.dr.)
07.01.2017 16:54:28
Tıp kökenli olmayan uzmanların devlet hastaneleri kadrolarını doldurup hekim kökenli uzmanların önünü kesmesi gerçektende garip ve hukuk dışı bir uygulamadır.Bencede bu tür arkadaşların asıl görev yerleri halk sağlığı laboratuvarları olmalıdır.
People
25
6) uz.dr. (hekim)
06.01.2017 16:48:31
Bu kura işlerinde TORPİL ne zaman kalkacak ömrümüz göremye yetecek mi acaba? Dr.Mikro meslektaşım doğru söylemiş bencede devlet hastanlerinde sadece hekimler görev almalı.Gitmek istediğim devlet hastaenesinde 5 kadro var 4 ü biyolog sadece 1 i hekim.
Ben ise halk sağlığında çalışmak zorunda kalıyorum.
People
3
7) Pepe (Dr)
02.01.2017 12:21:29
Pnömotoraks sadece klinikle iki dakikada tespit edilir. Benim rontgen falan istemeden tüp taktığım hastalar çok oldu. Dikkat ederseniz , anne rica etmesine rağmen DOKTOR HASTAYA DOKUNMAMIŞ-dokunsa palpable KREPİTASYON tespit edecek- ve AKCİĞER DİNLEMEMİŞ BİR DOKTORDAN BAHSEDİYORUM. ANNE İNTERNETTE GÖĞÜSTE-BIYUNDA ÇITIRTI NEDEN OLUR DİYE ARAŞTIRMA YAPIP AMFİZEM TANISI KOYUYOR. ( ANNE KOYUYOR BU TANIYI, EV HANIMI ANNE!)
Yine dikkat ederseniz, DAHİLİYE KLİNİĞİNDEN TAM 10 YIL KORTİZOL BAKILMADAN PSİKİYATRİYE GÖNDERİLMİŞ hastaDan bahsediyorum. MUĞLA'da bakılan KORTİZOL=0 çıktı ( sıfır) El insaf.
Büyük kistleri ve azıcık karmaşık hastayı görünc defansa geçeck ve her defasında hastanın geçmiş tetkiklerine bike bakmaya üşenerek namografi isteye ek ve yine geçmiş tetkiklerin ne vakit yapıldığına bakıp cerrahı uyarmadan mamografi çekecek radyolog doktorluk yapmasın. Bir senede birkaç kez mamografi çekilmez45 yaşındaki kadına. Bırakın, hastaneyi , doktoru, bakanlığı savunmayın. BİZLERİ ORAYA ATAMIYOR BU BAKANLIK. GİDEN 30 yıl kalıyor, döner düşük olabilir, bırakın da ona biz karar verelim. Ha ek olarak, hastaneletindeki personeli ara ara tazelenme eğitimine al bakanlık. Yurtdışında böyle yürüyor bu. İş bilmezler...
People
6
8) ercan y. (uz.dr.)
31.12.2016 12:16:05
Antalya, Muğla ve ilçeleri vs. gibi turistik yörelere atamaları bekleyen arkadaşlar; bakanlığın bilgisi ve onayı olmadan oralara biraz zor atanırsınız...! Üzgünüm ama bu işler malesef böyle...!
People
5
9) bi doktor (uzman)
30.12.2016 22:02:19
çok bilmiş ağlayan pepe kardeşim, Bodrum DH, kışın 156000 yerleşik yazın 2 000 000 kişiye hizmet veren acil dahil toplam 80 yataklı 3 ameliyathane odalı, tabir caizse uyduruk yetersiz bir hastanedir. aciline yazın 800- 1000 kişi başvurur. ne çalışanlara ne hastalara bi otoparkı yoktur.
30000 puana 2500tl döner verir. yani memeye iğne batırmak çok olsun 10 tl kazandırır. hiç bi akıllı insan evladı 10 tl ye bunu yapmaz.
hastanede kortizol insülin acth gibi şeyler çalışılmaz. anca tsh t3 t4 psa ...
4 dahiliye kadrosu vardır. 1i ikiz doğurduğu için 2 yıldır fiilen boştur. 1 ine ise 2 yıldır bu gibi atamalarda kadro açılmıyor. sadece 2 dahiliyeci çalışıyor.
pnömotoraks 30 sn de bir hasta bakılan acilde tanınamamış. zaten tanınması başarı. yozgatta çorumda tıp fak açılmış, buralardan çıkanlar ne görmüş de ne tanı koyacak.
senin gibi romantik doktorlar gözlerimi yaşartıyor. ayaklarınız biraz yere bassın. sistem sorununu çalışanlara yüklemeyin .
People
3
10) mustafa (uzm.dr)
30.12.2016 21:24:44
sevgılı pepe,bu konuda bakanlığa haksızlık yapıyorsun,sorun şu bu yerler o kadar güzel ki giden hekım 30 sene kalıyor,yer boşalmıyor,öte yandan ben çok kez açtığına sahit te oldum,çok arkadaşım gıttı 1 sene de pişman oldular.Kışın çok sakin ve döner sermayesi çok düşüktü
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
25/05-26/05 MS'de Sağlıklı Yaşam Sempozyumu NÖROLOJİ İZMİ
30/05-31/05 5.Nadir Görülen Hastalıklar Sempozyumu NÖROLOJİ İSTA
26/05-01/06 Hastane İnfeksiyonları Eğitim Programı 2019 ACİL TIP ANTA
12/06-14/06 37. Zeynep Kamil Jineko-Patoloji Kongresi KADIN... İSTA
13/06-15/06 9. Solunum Zirvesi GÖĞÜS... ISPA
14/06-15/06 MEDÜLLOBLASTOMA SEMPOZYUMU MULTİDİSİ... ADAN
14/06-16/06 11. Ulusal Viral Hepatit Sempozyumu (UVHS) ENFEKSİYO... AFYO