Atama Nakil Yönetmeliği değişiyor, Üst bölge tayini geliyor!
Sağlık Bakanlığı Atama ve Nakil Yönetmeliğini değiştiriyor
Atama Nakil Yönetmeliği değişiyor, Üst bölge tayini geliyor!
15 Şubat 2018 - MEDİMAGAZİN

MEDİMAGAZİN-Sağlık Bakanlığı, Atama ve Nakil Yönetmeliğinde önemli değişiklikler yapmaya hazırlanıyor. Son aşamaya gelen Yönetmelik değişikliğinde eö durumu tayinlerine yönelik önemli düzenlemeler bulunurken Üst hizmet bölgelerine tayin hakkı da getiriliyor.

Daha önce Alt hizmet bölgelerine tayin Yönetmelikte yer alırken, yeni bir uygulama olarak Üst Hizmet bölgelerine tayin hakkı getiriliyor. Medimagazin'in edindiği bilgilere göre 5. ve 6. hizmet bölgelerinde belirli bir süre görev yapan sağlık personel üst bölgeye tayin hakkı kazanmış olacak. Hazırlanan Yönetmelikte 2 yıl süre ile 6. bölgede çalışanların 5. bölgeye, 3 yıl 5. bölgede çalışanların ise bir üst bölgeye tayin hakkı kazanması planlanıyor. Tayin hakkının yerine getirilmesi için Personel Dağılım Cetvelinin uygun olması gerekiyor.

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) dr gökhan (cerrah)
13.05.2018 02:38:00
başhekim adı üstünde.. hekimler arasında oylama ile seçilmeli ve maaşının yarısını döner sermayeden almalı, hastane zarar ediyor ise o da diğer hekimler gibi kaderine razı olup taban maaşı ile yetinmeli.
People
125
2) mecburi (gariban)
19.02.2018 13:58:14
Sayın başhekim ve yardımcıları böyle bir hak verilecekse bu hak her iki mecburi hizmetini de 6.bölgede yapan hekimlerindir. Ankara’nın doğusunu görmeyen hekim ve başhekim arkadaşlar azcık utanın kendinize bunu hak görmeye. Danıştay yanlışlığı görmüş ve iptal ederek doğru yapmış. Dr.Mikro’nun aşağıdaki yorumuna imzamı atıyorum…

‘’Her iki mecburi hizmetimi de 6.bölgede yaptım. Çömez asistan torpille üniversiteden devlet hastanesine geçti ''mecburi'' hizmet yaptı. Mecburi hizmetim bitti 25 bin puanla onun7 bin puanla ''mecburi'' hizmet yaptığı ile kurum içi atamada gidemedim. Buna ne diyeceksiniz.

Siz onu bunu bırakın şu mecburi hizmette torpili kaldırın. İstisnasız herkes 5.6.bölgede mecburi hizmet yapsın. Ancak böyle eşitlik sağlanır ve böylece 500 günlük süre 200-250 güne düşer.

Her iki mecburi hizmetini de 6.bölgede yapanlara PDC uygunluğu şartı ile şartsız atanma hakkı verilmedir. Tabi bu hak geçmişe dönükte işletilmelidir.’’
People
70
3) bethune (doktor)
19.02.2018 13:36:14
başhekimler de mi şikayet ediyor, vay arkadaş. başhekimleri mağdur etmeyin, 2 yıl başhekimlik yapıp istedikleri yere nokta tayin atansınlar.
insan, böyle ahlaksız bir şeyi talep ederken utanmıyorsa, bu devirde o makamı yüzde yüz hak etmiştir.
People
58
4) mustafa serdar (op,dr.)
19.02.2018 10:16:31
Beni eleştiren bir başhekim rumuzlu kişi,ben sana söyleyeyim kişiliksiz,seviyesiz,bir doktora yakışmayan yorum nedir bu kadar hakaret ederken ismini yazmamaktır,cevap ver o zaman nasıl başhekim oldun,özelliğin nedir,,ayrıca eski başhekimlerin istedikleri kadro bakanlıktan istenen kadro değil başka birinin hakkı olan kadrodur,başhekimlik döneminizde ballı maaş alın,ayrılırken istediğiniz hastaneye tayin hakkı alın ,başka ne istersiniz sanırsın nobel aldılar,hararet ederken kişiliğin varsa ismini yaz,
People
81
5) Dr can (Doktor)
18.02.2018 19:40:59
Dr mikro ya 20 yıllık uzm hekim olarak sonuna kadar katılıyorum
Aynı yollardan geçtim
Zamanında 21000 puanla anca memleketimin ilçesine gelebildim
Hayatında ankaradan öteye gitmemiş prat,uzm hekimler merkezde çok zorluklar çektiklerini söylediklerini duydum
Bu sorunu bakanlık çözecek
Evlilikler bile bu strateji üzerine yapılıyor
People
66
6) cem (uzm. dr. )
18.02.2018 16:09:52
gerçektende biz poliklinikte deli gibi hasta bakarken, haftanın 7 günü icap nöbeti tutarken, bunun üstüne birde yetinmeyip acilde kapı nöbeti tutmaya zorlanırken yani resmen savaş verirken siz birşekilde torpilini bulmuş başhekim olmuş mağdur başhekimlerim odanızda oturmuş çayınızı içiyordunuz. oturarak alınabilecek en iyi parayı alıyordunuz, üstüne üstlük bizleri daha fazla nasıl köleleştirebilirsiniz bunun yollarınızı düşünüyordunuz..sonrada gelsin ankara izmir antalya tayin..bizim hiçbirzaman göremeyeceğimiz yerler...gerçekten de mağduriyetinize çok üzüldüm. buradan bu mağdur arkadaşların seslerinin duyulmasını istiyorum yazık bu mağdur başhekim arkadaşlara kıymayın.
People
11
7) Taner yıldız (Uzman)
17.02.2018 19:06:57
Bakanlık artık komedi haline gelen ve atamalarda kendisinin bile ciddiye almadığı şu PDC denilen ucubeyi neden kaldırmıyor?
People
33
8) eray (dr)
17.02.2018 16:18:14
Benzer sıkıntı ilçelerde çakılı kalan hekimler için de var. Doğudan gelebiliyorsunuz belki ama emekli olana kadar ilçeye mahkum oluyorsunuz bazen. İlçenin hem geliri yarı yarıya hem yol eziyeti hergün 100 km gitgel. Ya istifa etcen ya emekliliğe kadar çekcen.. Hekim atamaları gerçekten kanayan bir yara . 20 yıllık hekim il merkezine gelmeli en azından..tabiki yandaş torpil olmadan
People
28
9) Dr (Dr)
17.02.2018 14:50:49
Bashekim, hastane yoneticiligi yapanlarin istedigi yere tayin olmasi da ne demek. Yapiyorsaniz kendinize, maasinizla calisiyorsunuz. Sonucta herkes doktordur ve hastanede calisan tum doktorlar her zaman adaydir. Yapiyorsaniz bu gorevin gerekliligindendir. Bitince biter.
People
32
10) serhat güney (dr)
17.02.2018 11:52:38
1.üst ve alt bölge uygulaması yanlış uygulama mesleğimim 15 ci yılı 15 yıldır zorunlu hizmet bölgelerindeyim
2. başhekim veya yardimcilari icin şartlar farklı tutulmamalı bir kereye mahsus zaten tüm diğer tayin bekleyen hekimlerin hakını öldürüyor.sanki ayri bir tus veya başka bir sinavdan geçip üstün başarı gösterdiklerini sanıyolar komik bir durum
3.zorunlu hizmete gitmeyen saçma sapan mazeret gösterip güzel yerlere atanan kişileri tekrardan gözden geçirilmelidir.
4. prt ve uzmanlıkta ayrı ayrı zorunlu hizmetini bitirmiş biri olarak herkesinde bu aşamadan geçmesi gerekmekte ben ve benim gibi diğer hekimlerin madur olmamaları için