Genel cerrah başhekim olarak atandı, kalıcı kadın doğum uzmanı sözü verdi!
Kırkağaç Devlet Hastanesinde 4 yıldan fazla bir süredir genel cerrah olarak çalışan Op. Dr. Yusuf Kılıç’ın çalıştığı hastaneye başhekim olarak atandığı açıklandı.
Genel cerrah başhekim olarak atandı, kalıcı kadın doğum uzmanı sözü verdi!
17 Mayıs 2018 -

MANİSA-Son 4 yıldır Kırkağaç’ta yaptığı başarılı çalışmalarla dikkat çeken ve adından övgüyle söz ettiren Op. Dr Yusuf Kılıç, Kırkağaç Devlet Hastanesini en iyi noktalara getirmek için elinden geleni yapacağını söyledi. 
İHA Muhabirine konuşan Kılıç, “Öncelikle bugüne kadar yapmış olduğu hizmetlerinden dolayı Op. Dr. Ali Münger’e çok teşekkür ediyorum. Hastanemizi bugünkü konumundan daha iyi noktalara taşımak için elimden geleni yapacağım. Hastanemizde güçlü ve başarılı bir yönetim kadrosu bulunmakta. Yönetim ekibi olarak çalışanlarımız, tüm hastalarımız ve Kırkağaç için gece gündüz demeden çalışacağız ve hasta memnuniyetini en üst seviyeye çıkaracağız” diye konuştu. 
Hekim ve tıbbi cihaz eksikliğinin bugüne kadar büyük ölçüde giderildiğini ifade eden Kılıç, kalıcı Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olmak üzere diğer eksikliklerin de giderilmesi için çalışacaklarını ifade etti. 
Başhekim Yusuf Kılıç, kendisini bu göreve layık gören yetkililere teşekkür ederek yüzlerini kara çıkarmayacağını, ilçenin sağlık hizmeti konusunda kısa, orta ve uzun vadeli planlar oluşturacaklarını söyledi. 

Yusuf Kılıç kimdir? 
Yusuf Kılıç 1981 yılında Soma'da doğdu. 1999’da Soma Linyit Lisesi’nden mezun oldu. 2000-2006 yılları arasında Samsun 19 Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesinde eğitim gören Kılıç, 2006-2011 yılları arasında İstanbul Ok Meydanı Eğitim Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Asistanı ve 2011-2013 yılları arasında Şırnak Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanı olarak hizmet verdi. Başhekim Yusuf Kılıç, 1 yıl da Medikal Park Hastanesinde çalıştıktan sonra 2014 yılında Kırkağaç Devlet Hastanesine atandı. Kılıç, evli ve bir çocuk babası. 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) Zuzu (Dr)
18.05.2018 19:07:45
Allahım Yusuf’u başhekim etmişler:)))
People
43
2) Uzman (Doktor)
18.05.2018 17:29:26
Arkadaş anlayamadım gitti,doktor beyin eşi ilçeye 12 dk mesafede özel bir hastanede kadın Doğum uzmanı olarak çalışıyor zaten.Madem reklam yapacaksın reklamı eşimi devlete millete hizmet etsin diye istifa etti buraya başladı diye yap.
People
7
3) dr (opr dr)
18.05.2018 09:29:01
nasıl olacak acaba !!!!
People
9
4) erkan yavuz (genel cerrah)
17.05.2018 19:48:43
bulup bulunabilecek en iyi başhekim....
People
16
5) Atma Yusuf (Kadın Doğum )
17.05.2018 19:08:55
Atma Yusuf., sonra olursun Yusuf Yusuf.. :)
People
13
6) Doc (Dr)
17.05.2018 18:53:53
) Doc (Dr)

16.05.2018 20:33:26

Afili ye hastanelerde .üniversite kadrosunda olmayan doçentler .bir an önce üniversite kadrosuna alınsın .kadrolulardan fazla çalışıp nöbet te tutuyoruz ders te veriyoruz asistan da egitiyoruz .diğerleri yarım kadar çalışıp kadro mobingi uygulayıp yarikatimiz fazla ücret alıyor .bir umut bekliyoruz .umut tükeniyor yüzlerce 3 kat para ile özel üniversite ve hastane arayışına başladı özelikle cerrahi branşlarda kadın doğumda .bunlar ayrılır sa diğerlerinin çoğu yatmak tan işi ameliyatı yapamaz halde eğitim de hasta hizmeti de biter elinizdeki kadroya şartsız olduğu yerde alın herkesin çocuğu evi eşi vs var çoğu kimse başka il yerine ayrılmayı tercih eder.son sans

People
13
7) Doc (Dr)
17.05.2018 18:28:30
) Doc (Dr)

16.05.2018 20:33:26

Afili ye hastanelerde .üniversite kadrosunda olmayan doçentler .bir an önce üniversite kadrosuna alınsın .kadrolulardan fazla çalışıp nöbet te tutuyoruz ders te veriyoruz asistan da egitiyoruz .diğerleri yarım kadar çalışıp kadro mobingi uygulayıp yarikatimiz fazla ücret alıyor .bir umut bekliyoruz .umut tükeniyor yüzlerce 3 kat para ile özel üniversite ve hastane arayışına başladı özelikle cerrahi branşlarda kadın doğumda .bunlar ayrılır sa diğerlerinin çoğu yatmak tan işi ameliyatı yapamaz halde eğitim de hasta hizmeti de biter elinizdeki kadroya şartsız olduğu yerde alın herkesin çocuğu evi eşi vs var çoğu kimse başka il yerine ayrılmayı tercih eder.son sans

People
23
8) Doc (Dr)
17.05.2018 18:25:04
Biraz zor bu yasalarla kimse ilçede tek çalışıp risk almaz doğum 24 saatin her ani olan bişey .tek 24 saat 9 yıl ilçede çalıştım uykuyu unuttum .10 hin bebek dogurttum .bir dava 8 yıl sürdü hapis 3 ay arti tazminat ile ödüllendirildi m. Gelen olursa da sevk memuru olur . Kuvesi yeni doğan anestezi yogun bakımı olmayan yerse çokta lazım değil .büyük 24 saat hizmeti nöbetçi si olan multidisiplin çalışan hastane ler dışında doğum abes .doğum evleri bile misyonunu 10 yıl önce tamamladi
People
11
9) Ahmet gümüş (Yan dal)
17.05.2018 17:59:45
Ya Yusuf, kadın doğumcu sözü ver allasen, kalıcı olduğunu nerden bileceksin. Mecburi hizmetle açılır gelen hemen eş durumu yapar gider noldu kalıcı?
People
29
10) surgeon (op.dr)
17.05.2018 14:59:39