İşte doktorların mesai saatinin 16.00-23.00 olarak düzenleneceği hastane listesi!
Acil servislerde yeni düzenleme gereği doktorların mesai saatinin 16.00-23.00 olarak düzenleneceği hastaneler
İşte doktorların mesai saatinin 16.00-23.00 olarak düzenleneceği hastane listesi!
04 Şubat 2018 -

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, acillerdeki yoğunluk sorununa çözüm bulmak için bazı uzman doktorların mesai saatini 16.00-23.00 şeklinde düzenlediklerini belirtti.


Acil servislerinde yeni dönem: Saat 23:00'e kadar Yeşil Alan2'de poliklinik yapılacak


 

 

O hastanelerin listesine Medimagazin ulaştı, İşte o hastaneler:

 

 

 

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) Dr duru (Dr)
13.02.2018 00:34:31
Acilde triaj sistemi konması gerekirken Dr lara vardiya zorunluluğu anlaşılır gibi değil.bizim gibi gelişmekte olan bir ülkede gelişmiş ülkelerde bile olmayan uzman Dr a bu kadar kolay ulaşmak sağlıktaki çıkmazların çözümü mü ?.uzman Dr ve değer kıymetsizliği ve israfına artık dur denmeli .
People
11
2) pratisyen (dr)
07.02.2018 23:13:32
acillerde çok sıkıntı çekiyoruz.hasta ve hasta yakını saldırıları çok fazla.devamlı stres ve şiddet var.hasta sevk etmek imkansız.acilde 18 saat hasta takibi yapıyoruz.184 bakanlığında haberi var.
People
8
3) ismail yetenek (dr)
07.02.2018 14:16:02
oldu olacak bir liste daha yapıp 24-08 de çalıştırsaydınız bari...
People
7
4) Alesta (Dr)
06.02.2018 21:11:04
Doktordan önce yardımcı personelin parasını tam verip ...yükü sırtlan hekim olduğu halde onun parasını eksik veren fahiş vergi dilimine sokan sisteme artık kimsenin inancı kalmadı !
People
48
5) agal (diş hekimi)
06.02.2018 20:02:23
zamanında türkiyede ilk 1000e girip diş hekimliğini seçmiştim. babam tıp yazmadığım için benimle 2 ay konuşmamıştı. şimdi görüyorum da iyi ki de tıp okumamışım. ha şimdiki aklım olsa diş hekimliğini de yazmazdım. ya yurt dışına çıkma imkanım olan bir mühendislik ya da hayalim olan beden eğitimi öğretmenliğini yazardım.bu ülkede ne olursan ol asla okumuş olma. idealist olma. ülkenin en zekileri mühendis olsun yurt dışına kaçsın ya da türkiyede nerede rahat meslek var onları yapsın. yoksa bu ülkede kaldığın müddetçe her şeyin göze batar. uzman doktor olmuşsundur hasta bedavadan sana ulaşır . sana emir verir. istediği zaman şikayet eder . şimdi uzman doktoru gece 11e sözde hazır tutacaksın. ulan geçen hafta altı üstü bir kombi bakımı için 3 gün tesisatçının peşinden koştum. sadece arıza tespiti için 50 lira para aldı. sorsan ilkokul mezunu..
People
52
6) Sezer Yakupoğlu (doktor)
06.02.2018 17:03:51
çeşitli kurumlarda, SGK md.de, emniyette, tapuda, nüfus müd. de, bazen kendi banka şubemizde, muhtarda işlerimiz oluyor ama mesai saatleri nedeniyle yetişilemiyor. Devlet memurları için buralarda da nöbetçi memurlar kalmasını talep ediyorum.
People
133
7) dr.mikro (hekim)
06.02.2018 08:24:13
’…elbetteki vatandaşımız kendisini acil hissediyorsa, acildir…’’sayın bakan diyor. Bende kendimi kötü hırpalanmış itibarsızlaştırılmış yıpranmış hissediyorum. Ama ne yetkililer nede çevrem inanmıyor. Örneğin meslektaşlarım dışında herkes benim ayda en az 20 bin TL kazandığımı sanıyor gerçeği söylediğimde ise inanmayan alaycı bir bakışla karşılaşıyorum. Hadi canım 10 bin maaş olsa 10 binde döner alıyorsundur işte 20 bin diyorlar. Emekliliğe yansıyan maaşım 3 bin totalde de elime gecen izne vs. çıkmazsam 7 bin dediğimde gülüp geçiyorlar.

Gelelim özeleştiri kısmına peki biz ne yapıyoruz arkadaşlar. Meslektaşımızı hala rakip olarak görüp performansını tartışıyor kuyusunu mu kazıyoruz. TTB ye en ağır eleştirileri yöneltirken (hekim hakları için yeterli mücadeleyi vermiyor vs. gibi) eski genel başkanları iktidar partisi milletvekili olan şimdikiler ise muhtemel aday adayı olan Memur-Sen Sağlık-Sen’e yok mu bir tepkimiz. 10 yıldır yetkili sendika olarak bizi temsil eden sendika dişe dokunur ne kazanım elde etti.10 yıl öncesine göre daha iyi durumda mıyız? En son birçok şeye en az %20 zam gelirken bizim sendikamız % kaçlık zamma imza attı.(Örn.Metal işkolunda son yapılan toplu sözleşmede %25 zam alındı) En azından bu sendikadan istifa ederek tepkimizi göstermek için daha ne bekliyoruz.

Birbirimizin rakip görmeden mesleki dayanışma ile meslek örgütümüz çatısı altında bir araya gelip mücadele etmeliyiz. Genel kurullara katılıp bizi en iyi temsil edecek arkadaşları göreve getirmeliyiz.
People
41
8) Aslihan (Doktor)
06.02.2018 01:41:22
İş hukukunda isteği dışında kimse gece çalışmaya zorlanmamalı. Hem sağlık hem aile birliği açısından. Ama tabiki hiçbir hukuk kuralı doktorları kapsamıyor. Benim gece acil bankacıya da ihtiyacım var yada notere yada öğretmene , kreşe.. Herhangi birine yaptıramadıkları uygulamaları birtek bizim üzerimizde uygulayabilmelerine ne diyorsunuz. Öncelikle acil olmayan hastaların gece acile gelmelerinin önünü kesmek yerine doktoru gece acile dikmek ne kadar güzel ve akıllıca? Gece çalıştığımda veya gece yarısı 11-12 de eve giderken beni kim koruyacak? Yetmedi mi doktora bu kadar zulum..
People
86
9) m. murat (dr)
05.02.2018 13:46:03
Bu işin sonu 7/24 kesintisiz poliklinik hizmeti vermeye kadar gider, hekim camiasında bu sinmişlik olduğu sürece.

İktidarın, kazan kaldıran emekçilerden ne kadar çok korktuğunu Metal iş kolundakilere verlen kallavi zamda görüldü...

Saat başı kaç kuruşa çalıştırılacak? Genelgede göremedim ben. Demek ki, para mevzusu, emeğe verilen değer onlar için o kadar önemsiz!...
People
46
10) melek (hemşire)
05.02.2018 12:14:05
önce çalışanın hakkını verin sonra çalışma bekleyin..
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori