Münhal yerlerin tamamı İstanbul'dan! Temmuz Dönemi İsteğe Bağlı İller Arası Yer Değiştirme Kurası yayınladı!
2017 Yılı Temmuz Dönemi İsteğe Bağlı İller Arası Yer Değiştirme Suretiyle Atanma Kurası
Münhal yerlerin tamamı İstanbul'dan! Temmuz Dönemi İsteğe Bağlı İller Arası Yer Değiştirme Kurası yayınladı!
08 Haziran 2017 -

İlan metni ve münhal kadrolar yayımlanmıştır. Başvurular 7 Haziran 2017 Çarşamba - 14 Haziran 2017 Çarşamba (saat 18:00'e kadar) tarihleri arasında Personel Bilgi Sistemi (PBS) üzerinden alınacaktır.

 

 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
8
1) ÖZGÜR YOLDAŞ (ANESTEZİ T.)
14.06.2017 10:34:10
Yönetmeliğe aykırı hareketler üstler kanun dışı iş yaptı mı bunlar da cesaret alıyor demek ki malesef.
People
20
2) İSMAİL YETENEK (DR)
13.06.2017 16:55:32
EYLÜL ATAMASINI KALDIRMIŞLARDI,TEMMUZU DA KALDIRDILAR,OLDU OLACAK OCAK DÖNEM TAYİNİNİ DE KALDIRSINLAR DA,TAYİN DERDİNİ DÜŞÜNMEKTEN TAM KURTULALIM...
People
30
3) dr.mecburi (hekim)
13.06.2017 14:01:09
İSTANBUL için yönetmelikte olmamasına rağmen yeni kura açıp daha çekilmeden(15 Haziran da çekilecek) TEMMUZ dönemi İLLER (İstanbul ili değil) kurasında da sadece İstanbul için münhal açıklamak hangi aklın ürünü sayın bakanlık yetkilileri bir açıklasa bizim kafamız çok karışık.

İstanbul için zaten özel kura açtın Temmuz kurasındaki münhal kadroları da ona ekleseydin ya Temmuz da da diğer illeri açardın.
2 kura var peş peşe ama ikiside İstanbul. Akıl işi değil gerçekten.

Bakanlık yetkililerini ve ‘’yetkili sendika’’ Sağlık-Sen’i tebrik ediyorum.
People
41
4) uz.dr. (hekim)
12.06.2017 17:03:00
Hakim, Savcı veya polislere bu yıl atama yok Haziran ve Temmuzda 2 kura açıyorum her iki kurada da (Birinin adı zaten İstanbul kurası bu durumda 2 kuraya ne gerek var o da ayrı saçmalık) sadece İstanbul tercih edilebilecek denseydi ne olurdu acaba?

Bakanlık ne yönetmelik takıyor ne hak hukuk kafasına göre takılıyor. Torpili olan zaten işini hallediyor olmayan gariban ezilmeye mahkûm.

Yetkili sendika SAĞLIK-SEN sadece açıklama yapıyor. Bizler ise suskun ne olması lazım ARTIK YETER demek için.

Arkadaşların önerisine katılıyorum öncelikle SAĞLIK-SEN den istifa ile başlıyalım tepkimizi görsünler.
People
11
5) elif ekin elif (dr.dr.)
12.06.2017 10:17:44
isteyen istediği yere gidebilmeli.temmuz kurası zorunlu bir atama kurası gibi olmuş.
People
1
6) safiye dinç (uzman doktor)
11.06.2017 09:18:49
lütfen bana cevap verin ,bu temmuz atama kurasına nasıl başvurulacak daha önce defalarca pbs üzerinden tayin istedim bu sefer isteyemiyorum ,çünkü branş seçemiyorum tayine açılan kadrolara girebilen deneyen var mı ayın 14nde başvurular son ,sadece benim kullandığım tüm bilgisayarlar bozuk olamaz,şimdiden teşekkürler.
People
28
7) DR.AHMET (HEKİM)
10.06.2017 23:10:06
Tek kelimeyle felaket. Sadece magazinsel açıklama yapmaktan başka öteye gidemeyen SAĞLIK-SEN den, tıp camiasının lokomotifi hekimler istifa etmeliler ki diğer kardeşlerimizden bizlerden güç alarak istifa etsinler. SAĞLIK-SEN uyumaya devam etsin.
People
8
8) att (att)
10.06.2017 04:35:38
arkadaşlar hepberaber sendikalara tekrar çağrı da bulunması için başvuralım.... belki 1-2 ay sonra tayin dönemi açabilirler....
People
4
9) tugrul (kardiyoloji uzmanı)
10.06.2017 00:57:23
Koca İstanbulda doktor açığı mı var? bilen biri söylesin lütfen.
People
58
10) dr.gariban (hekim)
09.06.2017 11:44:54
Kuranın adına bari İller arası atama demeyin.Diğer illerden İstanbul iline atama veya İstanbul mecburi hizmet kurası olur.
Bu kuradaki münhaller 15 Haziranda kurası çekilecek ve yönetmelikte olmamasına rağmen açılan İstanbul kurasına eklenebilirdi.Temmuz kurasında da diğer illeri açardınız.

Böyle şey olur mu hem haziran hem Temmuzda sadece İstanbul iki kuraya ne gerek var o zaman.

Bir arkadaş Eylül dönemi tayininden bahsetmiş.Onu zaten daha önce kaldırıp 3 olan kura dönemini 2 ye düşürmüşlerdi zaten.Şimdi Temmuzuda kaldırdılar.Sayı indi 1 e.Nasılsa torpilli işini görüyor diğerlerini takan yok.

Allahtan yetkili sendika Sağlık-Sen varda açıklama yapıyor...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
24/05-25/05 Marmara Odyoloji Günleri-2019 DİĞER İSTA
25/05-25/05 Vaskülitlere Multidisipliner Yaklaşım ROMATOLOJİ İSTA
25/05-26/05 MS'de Sağlıklı Yaşam Sempozyumu NÖROLOJİ İZMİ
30/05-31/05 5.Nadir Görülen Hastalıklar Sempozyumu NÖROLOJİ İSTA
26/05-01/06 Hastane İnfeksiyonları Eğitim Programı 2019 ACİL TIP ANTA
12/06-14/06 37. Zeynep Kamil Jineko-Patoloji Kongresi KADIN... İSTA
13/06-15/06 9. Solunum Zirvesi GÖĞÜS... ISPA