Sağlık Bakan yardımcısı değişti!
Bakan yardımcılığına Medipol Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sabahattin AYDIN atandı
Sağlık Bakan yardımcısı değişti!
18 Kasım 2020 02:56 -

Sağlık Bakanlığı Bakan Yardımcısı Muhammed Güven'in yerine Bakan yardımcılığına Medipol Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Sabahattin AYDIN atandı. Atama kararı Resmi Gazetede yayımlandı:

3 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 2, 3 ve 4 üncü maddeleri gereğince, Sağlık Bakanlığı Bakan Yardımcısı Prof. Dr. Muhammet GÜVEN görevden alınmış ve Bakan Yardımcılığına Prof. Dr. Sabahattin AYDIN atanmıştır.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) ömer hayyam (op.dr)
25.11.2020 08:19:10
sağlıkta dönüşümü, savunan, hekim meslektaşları aşağılardaki yorumlarda okuyorum ...intihar eden hekimler olmamış gibi, katledilen hekimler olmamış gibi, emeklilik hakları verilmiş gibi ,özlük hakları verilmiş gibi sağlıkta dönüşüme , arka çıkan yorumları okumuş olduğumdan...hani instagramda takipci - yorum satın alma durumu varya....yorum satın alınmış gibi hissettim....
People
7
2) durmuş öztürk (doktor)
24.11.2020 12:18:10
bakan beyi ben ilçe sağlık grup başkanı iken bakanlığın sağlıkta dönüşüm programında tanıdım sahayı çok iyi bilen biri tepeden gelen biri değil emekli bir işyeri ve acil hekimi olarak emekli hekimlerin SSK Bağkur emekli sandığı ayrımı yapmadan geçinebilir maaş artışı yapılmasını talep ederiz bakan yardımcımız sebahattin beyi tebrik eder başarılar dilerim
People
59
3) AVNİ ÇELİK (DOKTOR)
20.11.2020 20:02:16
Sağlıkta dönüşümün mimarı, Medipolü dünya çapında bir üniversite haline getiren, Van YYÜ TIP Fakültesinde canla başla çalışan bir vatan sever. Sağlık Bakanlığında çok başarılı olacağına inanıyorum . Hayırlı olsun . Allah Yardımcısı olsun
People
8
4) Urol (Urol)
19.11.2020 09:43:00
Tum sisteme hakim ve dr sıkıntilarıni cozebilecek bir kisi, hayirli olur umarim
People
11
5) Mustafa Tahincioğlu (Diş tabibi)
18.11.2020 19:20:23
100. Yıl üniversitesi araştırma Hastanesi'nde görevli iken tanıdığım ülkesini çok seven değerli bir kişi. Hayırlı uğurlu olsun.
People
20
6) Asım (Dt)
18.11.2020 12:11:52
Sahada olup bitenden habersiz sağlık çalışanların derdinden anlayamayacak tepeden inme yöneticilerin kime ne faydası olacak.Nasıl bir kafa var bunlarda ben anlamakta zorlanıyorum
People
18
7) bozeren (nş uz dr)
18.11.2020 09:31:42
sağlıcaklaa!
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)