Sağlık Bakanı, şikayet maillerine telefonla cevap veriyor
Mesleğinin sorunlarını Sağlık Bakanlığı'nın geçen ay hizmete soktuğu 'sağlıkta buluşma noktası' sbn.gov.tr adresine gönderen asistan doktor Akif Taşdemir'e, bizzat Bakan Recep Akdağ cevap verdi.
Sağlık Bakanı, şikayet maillerine telefonla cevap veriyor
11 Nisan 2011 - ZAMAN

Akdağ'dan "Akif Bey'le mi görüşüyorum? Şu anda bana yazdığın mesajı okuyorum. Sizi dinliyorum." ifadesini duyan İstanbul Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'nde görevli Taşdemir, sorunlarını telefonda yaklaşık 10 dakika anlattı ve çözümü için Bakan Akdağ'dan söz aldı. Taşdemir, "Sağlık Bakanı ile görüşeceğim aklımın ucundan geçmemişti. Geçtiğimiz hafta sonu telefonum çaldığında bana 'bakanlık özel kalemden arandığım ve Bakan Bey'in benimle görüşmek istediği' söylendi. Buna önce inanamadım. Fakat sesi telefonda duyunca bu şaşkınlığım ortadan kalktı." dedi.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) tevrat keskın (serbes)
22.01.2019 13:31:36
sayın bakanım tevrat keskın esım amalıyat olacak ustune servıs aracı var bagkur borcundan amalıyat olamıyor maddı durumuz musaıt deyıl amalıyat olması gerekıyor bunun ıcın desdeklerınızı ve ne yamam gerekır istanbul cekmekoyde oturuyorom tel 0530 971 02 36
People
1
2) Neşe öztürk (Hasta bakim teknisyeni)
19.01.2019 10:27:24
Sayın bakanım ben %41 engelliyim ben iş arıyorum yalova devlet hastanesi yalova çalıca huzur evine bas vurdum ama başvurmama ragmen hiç bir yerden haber gelmedi özel bir sektörde işe girdim burasıda benim yapabilecegimden fazla iş verip beni magdur ediyor lutven bana yardımcı olurmusunuz
People
1
3) Volkan akıncı (Tıbbi satış mümessili)
17.01.2019 19:24:55
Merhaba
Sevgili sağlık bakanım tıbbi satış mümessiliği yapıyorum 2018 de Yıldırım Beyazıt üniversitesine kayıt yaptırdım eğitim 2019 14 Ocak’ta ki eğitime alınmadım mezüniyet sorunundan bize bu konuda 2018 kayıtlarında yardımcı olun eğitimlere girmemize izin verin yeni evladım oldu bize yardımcı olun bizde bu ülkenin vatandaşı yız ve özel sektörde çalışıyoruz..
People
3
4) Nurettin Şerbetci (Pastaci)
29.09.2018 18:55:58
Sayın bakanım 12 yılık evliyim 3 çocuğum var 12 yildir eşim pskiyatrik rahatsız ara ara dr götürdüm ama ailesi tedaviye karşı çıktığı için tedavi ettiremedim beni eşimden ayıracaklarını defalarca söylediler ama ben eşimi çocuklarımı çok seviyorum kurban bayramlasmasina gidiyorum diye eşim ailesine gitti bidaha geri vermedi babası ne yaptimsa alamadım ailemi araya çok kişiler koydum yine vermedi bana sizi ayıracak diyor eşimin ablasıda hasta
Dr lar babaninda hasta olduğunu söylediler ama bunlar asla dr gitmiyorlar ben asla getiremiyorum ailemin yuvamın dağılmasını istemiyorum sizden allah rızası için yardım istiyorum yalvarırım size bana yardım edin sayın bakanım çok zor durumdayım bakanım 2 çocuğum bende okula gidiyorlar biri 8 diyeri 12 yaşında küçük 2 yaşında annede bayramdan bu yana işe gidemiyorum zor durumdayım çok saygı deyer bakanım size yalvarırım yuvamı kurtarmama yardımcı olun tek umudum sizsiniz çocuklarım yetim kalmasın anasız babasız büyümesin yalvarırım sayın bakanım çok zor durumdayım sizden allah rızası için haber bekliycem 05559652278
People
6
5) Ünzile sağlam karaköse (Hemşire)
27.09.2018 13:36:15
Sayın bakanım eğer bizim şikayetlerimizi dikkate alıyorsanız çok mutlu olurum.Ben 16 yıllık hemşire yım eşimi 2013 te kaybettim çocuklarıma bakabilmek için mecbur çalışıyorum.Ama gün aşırı nöbete gitmek ten artık çocuklarımla ilgilenmez oldum.çocuklarım dan her gün şikayet almaktan çok yoruldum. Lütfen bizim de biraz kıymetimiz olsun artık.aile hayatı sosyal hayat denen birşey kalmadı.Birazda bizim halimiz den anlamanızı istiyoruz Hemşire ler olaraktan.Teşekkür ederim.
People
6
6) Murat izgi (Serbest meslek)
26.09.2018 15:00:39
Sayın bakanım %20 engelli raporumu intiraz ettim yürüme engelliyim ümraniye devlet hastanesinde heyete girdim %40 rapor almıştım beni haydarpaşa numune hastanesine şefkat ettiler oradadır heyete girdim %20 rapor verdiler sayın bakanım çok zor durumdayım yürüyemiyorum evde duvarları kapıları tutarak yürüyorum ama baba engelli raporum alamıyorum bana yardımcı olun allah rızası için
People
6
7) Nihal sevim (İşçi)
16.09.2018 13:22:16
Sayın bakanım benim isteğim hastanelerin bazılarında tarama yapılması.manisada oturuyorum Turner sendromu hastasıyım bı yüzden çocuk sahibi olmam için tüp bebek yaptırmam lazım ama manisa da tarama yapılmıyor İzmir e gitmem lazım İzmir de taramayı dolar üzerinden yapıldığını söyledi zaten askeri ücretle çalışıyorum evim kira ve benden 200_300dolar tarama için para istediler tüp bebek parası hariç ve çok zor durumdayım vebeğim olmasını çok istiyorum ama maddi olarak imkanım yok bu konuda yardımcı olur musunuz
People
9
8) Köksal Kaplan (Serbes)
13.09.2018 00:23:28
Sayın bakanım yaşım 33 annem ve babamla kalıyorum işim yok işim olmadığı gibi yeşil kartımıda iptal ettiler şuan herhangi bir sağlık güvencem yok hastaneye gidemiyorum sgk ya gittim neden iptal etiklerini öğrenmek için bana babamın maaşını göstererek veremeyeceklerini söylediler her ay 61 tl ödeme gerekli sağlık güvencemin olması için ve bunu ödeyecek imkanın yok bu konuda sizden yardım istiyorum saygılar.
People
9
9) hülya demiroğlu (ön muhasebe)
08.08.2018 00:38:35
sayın recep akdağ % 70 engelli bir kızım var kendi işimizde on muhasebe elemanı olarak sgk primlerimi ödedim kızımdan dolayı kanunen verilen 3 yıl+740 gün erken emekli olmak için sgk beni hastaneye sevk etti heyet doktoru 2 dakika görme ile kızımın bakıma muhtaç olmadığına karar vermiş emekli işlemlerim onaylanmadı .kanunen 3 kez başka hastanede inceleme hakkım olmasına rağmen başka hastaneye sevk işlemimi bile yaptıramıyorum zaten isiniz iflas etti tekrar prim ödeme imkanım yok kızımdan dolayı başka iste çalışma imkanıda yok bu konuda tekrar baska hastaneye sevk bile yaptıramıyorum 3 aydir uğrasıyorum her yerde önüme bir engel koyuluyor son ümidim sizsiniz su an hastaneye bile gidemiyorum cok zor durumdayiz ne yapacagimi sasirdim lütfen yardimcı olabilirmisiniz saygilarımla.
People
10
10) mehmet akçal (Araştırmacı)
29.06.2018 16:31:42
663 Sayılı KHK ile (Sağlık Müdürlükleri ve Hastanelerde idareci olarak çalışırken)Araştırmacı yapılan bizlere Sağlık Hizmetleri sınıfına verilmesi düşünülen 3600 ek gösterge eski idareciler olarak bizler ede verilecek mi.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
21/09-24/09 Dünya Gastroenteroloji Kongresi 2019 GASTROENT... İSTA
25/09-27/09 4. Ulusal Çocuk Genetik Kongresi ÇOCUK... ANKA
27/09-28/09 1. Marmara Radyasyon Onkolojisi Günleri RADYOLOJİ İSTA
24/09-28/09 28. Ulusal Dermatoloji Kongresi DERMATOLOJİ ANTA
27/09-28/09 TUSYAD 9. Bahar Toplantısı DİĞER İSTA
26/09-29/09 6. KBB de Dört Mevsim Kongresi KULAK-BUR... NEVŞ
26/09-29/09 Uluslar arası Anne ve Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi KADIN... İZMİ