Sağlık Bakanı: Yıpranma payı Bakanlar Kurulu’nda imzaya açıldı
SAĞLIK Bakanı Ahmet Demircan, sağlık çalışanlarının uzun süredir beklediği yıpranma payında karar verildiğini açıkladı. Demircan, sağlık çalışanları için “1 yıllık çalışmaya 60 gün yıpranma verilmesi” şeklinde düzenleme yapacaklarını söyledi.
Sağlık Bakanı: Yıpranma payı Bakanlar Kurulu’nda imzaya açıldı
29 Nisan 2018 -

Demircan, uzun süredir tartışılan düzenlemenin tasarı haline dönüştürüldüğünü belirtirken, “Bakanlar Kurulu’nda imzaya açıldı” dedi.

Amaçlarının bu yasama döneminde yıpranma payıyla ilgili düzenlemenin meclisten geçmesi olduğunu söyleyen Demircan, “Tüm sağlık çalışanları için yıpranma payı üzerinde duruyoruz. Şu anda meclis süreci için net bir şey söyleyemem. Ama tabii ki amacımız bu dönemde bu konunun bir sonuca bağlanması olur” dedi. 
Daha önce yapılan açıklamalarda da sağlıkla ilgili bir torba tasarı hazırlandığı belirtilmişti. Söz konusu torba tasarıda, ilaç sanayinde yerlileşmenin artması için düzenlemelerin yer alması beklenirken, sağlık turizmiyle ilgili çalışmaların tek elden yürütülmesi için Uluslararası Sağlık Hizmetleri Anonim Şirketi adı altında bir yapı kurulması hedefleniyor. Tasarıda 20’ye yakın maddenin bulunması bekleniyor.
 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
3
1) Romeo Benetti (Esnaf , Emekli Kasap)
25.05.2018 12:51:46
Herkese Hayırlı Cumalar ..!
People
14
2) faruk (dr)
23.05.2018 17:08:34
belli ki dr ları kandırmaya devam ediyorlar hala, hakkımı helal etmiyorum hiç birinize
People
10
3) İstemi Yabgu (Çadır Tiyatrosunda Oyuncu)
23.05.2018 13:47:22
Kalsın.....
Davamız Divana Kalsın....

İstemezük....!!!
People
48
4) Vatandaşlık (Görevi)
17.05.2018 11:14:04
MESUT ÖZSOY (AİLE HEKİMİ) boş oy atmak veya sandığa gitmemek mevcut sisteme destek sonucunu doğurur.Lütfen sandığa gidiniz ve size en yakın partiye oy veriniz.
People
16
5) MESUT ÖZSOY (AİLE HEKİMİ)
16.05.2018 23:39:09
yıpranma ve üçretler emekliye yansıma ÇIKMAZSA SEÇİMDE BOŞ OY ATACAĞIM HİÇBİR PARTİYE OY VERMEYECEĞİM
People
17
6) kimbıl (dr)
15.05.2018 21:37:06
5 yılın ardından gönderilen tasarıda ne var açıklanmıyor 4 yıla 1 yıldı şimdi oldu 6 yıl geçmiş yıllar verildimi belli değil özlük emekli maaşı birşey belli değil,bunlar verilmediyse eksik olmayın sayın bakanım.
People
29
7) Frankie Bellevan (Tıp Doktoru)
08.05.2018 00:28:58
Değerli Bakanım Ve Meslektaşımız ::: Bakalım şimdi Bizleri ( Sağlık Çalışanlarını , Sağlık Emekçilerini ) Kandırmak ( ! ) İ;çin Hangi Meslektaşlarımızı ve Sağlık Çalışanlarını Kullanacaksınız...???

Kaderin Böylesine Yazıklar Olsun...!!!

Yaptıklarınızla ve icraatlarınızla BerHudar olun...

Orhan Gencebay
People
33
8) ismail yk (dr)
07.05.2018 10:44:26
Biz yıpranma payı istemiyoz.1 yıl çalışana 500 tl maaş zammı versinler..
People
46
9) Çıkar mı (sizce)
07.05.2018 10:26:26
Hani 4 yıl çalışmaya 1 yıl yıpranma payı verilecekti.Şimdi 6 yıla bir yıl deniyor.Çıkıncaya kadar (tabi çıkarsa) ne olacak bekleyip göreceğiz.Diğer düzenlemeler emekli maaşları,ek ödemenin emekliliğe yansıması özlük haklar vb. unutulmuş bile.

Ve Sağlık-Sen hala yetkili sendika ve müjde bekliyor.
People
41
10) Çıktı Çıkacak (Derken)
05.05.2018 12:34:38
14 Mart 2018 müjdesi 4 yıla 1 yıl yıpranma şimdi 6 yıla 1 yıl daha çıkmadan kırpılmış.Emekl maaşları,ek ödemelerin emekliliğe yansıması özlük haklar unutulmuş bile...
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori