Göz doktoru yoktu, kadın doğumcu ameliyat etti!
İz­mi­r’­in Men­de­res il­çe­sin­de ya­şa­yan ev­li ve 4 ço­cuk sa­hi­bi E.E, gö­zün­de­ki ra­hat­sız­lık yü­zün­den 15 yıl ön­ce has­ta­ne­ye git­ti. Has­ta­ne­de göz dok­to­ru yok­tu. E.E’­yi ka­dın do­ğum dok­to­ru, ame­li­yat et­ti.
Göz doktoru yoktu, kadın doğumcu ameliyat etti!
10 Ağustos 2014 - BUGÜN GAZETESİ SEZEN ÜNÜVAR

Ka­dın do­ğum uz­ma­nı, ame­li­ya­tın so­nun­da E.E’­nin göz ka­pa­ğı­na ka­lın ip­lik­le di­kiş at­tı. Göz ka­pa­ğı­nın eri­te­me­di­ği bu ip­lik yıl­lar­ca E.E’­nin gö­zün­de kal­dı. E.E. gö­zü­nü kay­bet­mek­le kar­şı kar­şı­ya kal­dı. Gö­zün­de­ki acı da­ya­nı­la­maz nok­ta­ya ula­şın­ca ço­cuk­la­rı ta­lih­siz ka­dı­nı Şi­fa Has­ta­ne­si­’ne ya­tır­dı.

TIP Lİ­TERA­TÜRÜ­NE GEÇ­Tİ

E.E’­yi mu­aye­ne eder­ken gör­dük­le­ri man­za­ra kar­şı­sın­da şaş­kı­na dö­nen dok­tor­lar, aci­len ame­li­ya­ta alıp gö­zün­de­ki di­kiş mal­ze­me­le­ri­ni çı­kart­tı. Ka­dı­nın gö­zü kur­ta­rıl­dı. Tra­ji­ ko­mik va­ka tıp li­te­ra­tü­rü­ne geç­ti.
 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) cengiz (dr)
12.08.2014 16:01:51
15 yıl önce göz uzmanına parayı bastırıp sezeryan bile yaptırırdın.
People
0
2) cengiz (dr)
12.08.2014 15:24:19
Herkes pratisyen olarak tıp fakültesini bitirdi.Tıp fakültesini bitirmeden uzman olan varmı.Yani pratisyenin yaptığı tüm işleri uzman doktorlarda yapabilir.Hatta kendi branşında bir acil hasta geldiğinde pratisyen doktora göre daha avantajlı.Anlama güçlüğü çeken arkadaşlar olduğu için basitleştirerek anlattım.
People
0
3) ihsan (dr)
12.08.2014 13:59:48
haberin doğruluğuna inanmak zor.
nereye dikiş atılmış?
resimdeki gibi kornea mı dikilmiş?
göz kapağı için
estetik cerrahi uzmanı olan bir merkeze sevk edilmeliydi.
People
0
4) ismail (dr)
12.08.2014 02:03:54
Göz hekimi hamileyle karşılaşırsa,fakültede iken kadın doğum stajını da aldığı için,doğutturacak..
People
0
5) kazı kazancı (hekim)
11.08.2014 12:16:12
ikisi de delik değil mi ha göz deliği ha vagen deliği ne farkeder neresi komik bununn yahuu medem hasta15 yıldır niye beklemişkiii
People
0
6) Gökhan D. (Aile Hekimi)
11.08.2014 08:51:39
Başınıza aile hekimi kadar taş düşsün. Her muhabbette aile hekimi. Nöbet başı 1 trilyon da versen çalışmıyoruz acilde. Nöbet tutmak için neden 2 saat yol gidiyorum? benim kurumum mu? sen de git hakkariye. uçakla 1 saat. ya arkadaş, bu kadar mı olunur, hak hukuk olmasın isteniyor.
People
0
7) Çağdaş (Aile Hekimi)
10.08.2014 22:50:47
Göz doktoru, hamile kadına üreogental hastaya ne yapabiliyorsa aile hekimi de aynısını yapabilecektir... Kimse mucize beklemesin... Türkiye'nin asıl sorunu yeterince acil tıp uzmanının olmayışıdır... Tıp fakültelerinden artık pratisyen mezun edilmemelidir... Mezun olan herkes en kötü bir acil veya aile hekimi uzmanı olarak mezun olmalıdır... Yukarıdaki haberde bir şeyi unutmuşlar adamın 15 yıl önce gözünü kurtarmış kadın doğumcu, 15 yıldır sayesinde dünyayı görmüş... Asıl hatalı 15 yıl boyunca gözünü gidipte bir göz doktoruna göstermeyen hastadır...
People
0
8) can ak (dr )
10.08.2014 16:38:07
PEKİ ACİLE NÖBETÇİ YAZILAN GÖZ HEKİMİ
HAMİLE HASTA YA DA ÜROGEİTAL HASTALIKLA
KARŞILAŞTIĞINDA NE OLACAK??
People
0
9) h.y. (dr.)
10.08.2014 13:22:27
izmir de perifer hastanelerin çoğunda,acildeki pratisyen hekimler zaten yapıyor bu tür müdahaleleri.şaşıracak ne var ki.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan TarihiDetayKategori