2010 TUS'unda şok! Herkesin kazandığı yer değişti!
12 Aralık 2010 tarihinde yapılan TUS'la ilgili Danıştay İdare Mahkemesinin kararını onayınca, ÖSYM soruları iptal ederek yeni bir sonuç açıkladı.
2010 TUS'unda şok! Herkesin kazandığı yer değişti!
31 Ağustos 2012 20:38 -

ÖSYM tarafından 12 Aralık 2010 tarihinde yapılan Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (TUS) Sonbahar Dönemi ile ilgili Temel Tıp Bilimleri Testi-1 (TTBT-1) ve Klinik Tıp Bilimleri Testi (KTBT) soru kitapçıklarındaki bazı soruların hatalı olduğu öne sürülerek bu soruların iptali talebiyle Ankara 15. İdare Mahkemesine dava açılmıştı. Açılan davada mahkeme dava konusu işlemin ve uyuşmazlığa konu olan soruların iptaline karar vermişti.

ÖSYM'nin Danıştaya yaptığı temyiz başvurusunda ise sonuç değişmedi. Danıştay İdare Mahkemesinin kararı onadı. Bu onama sonucunda ise ÖSYM soruları iptal ederek bugün yeni bir sonuç açıklamak zorunda kaldı.

 

Yeni yerinizi yeri öğrenmek için TIKLAYINIZ

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) ADİL (CEVAZ)
04.09.2012 11:23:50
Ben ilk YDUS ile yan dal uzmanı olan zavallılardanım. Çalıştığım yerde (mecburi hizmet) genel pediatri branş nöbeti tutturuluyorum. Mecburi hizmet bitince özele gitme şansım yok. Yan dal kadrosu olan büyük zincir özeller de bana büyük şehirlerin birisinde 8000 fiks, haftada 6 gün 9-18 arası çalışma, her çağırılan acil hastaya gelme şartı sundular. Üniversitler en fazla 3000-4000 liraya öğretim görevlisi olma imkanı veriyor.
People
0
2) Rasim Levent Kılıçaslan (Genel Cerrahi Uzmanı (TUS +))
03.09.2012 13:27:43
YDUS (yan dal uzmanlık sınavı) artık yılda 1 defa yapılıyor ve o da neredeyse 18 aydır yapılamıyor .TUS 1987'den beri oturmuş bir sistem olmasına rağmen böyle bir rezalet yaşandı. YDUS sorularda yanlış oranı daha fazla. Bu rezalet varken bitirince 1 yıl mecburi hizmet, dönünce özelde kadro verilmemesi sonrası devlete 3 kuruşa muhtaç olmak için yandal sınavına girecek saf bulabilirler mi acaba bu saaten sonra ?
People
1
3) galip (uzm dr)
03.09.2012 11:58:35
milleti mağdur etmeyin .kendi hatanızı gariban asistana yüklemeyin.ne demek yeriniz değişti.bu insanlar bu olayın suçlusu değil mağduru....
People
0
4) türkay özcan (dr)
03.09.2012 08:05:27
doktorlar eksik,hata yapınca verin mahkemeye 500 bin ceza, ama doktorlar bu ülkenin malı olduğu için onlar eksik hata yaptığında mahkemeye verin,vurun öldürün,dövün.ama diğer kurumlarda hata serbest
People
0
5) prizma (dr)
02.09.2012 17:02:31
kanımca bir problem daha ortaya çıktı bu durumda!o sınavda baraj altında kalıp da iptal edilen sorularla barajı geçen birsürü meslektaşımız oldu.ösym bunu açıklamadı.bu insanlar ozaman açılan kadrolara düzeltilmiş puanlarla pekala yerleşebilecekti.bunca insanın mağduriyeti nasıl giderilecek,buyursun ösym bunun cevabını versin!!!!!!!!!
People
0
6) mehtap yeren (drmyeren@gmail.com)
02.09.2012 16:56:59
okula başlama yaşını olmadık şekle getirip beyin gelişmesine sekte vurmak istemeyen aileleri kendi yaptığıyla itham eden (psikiyatride yansıtma)zihniyetler idareci olursa daha ülkenin geleceğini sekteye uğratmak için neler neler olur
People
0
7) cemal (op.dr)
01.09.2012 19:52:58
10 sene öncede şimdide yanlış soru hazırlıyorlar.buda ösym ye kapak olsun.2002 de sınava girdim,en az 15 soru iki cevaplıydı.
People
0
8) drarif (dr)
01.09.2012 14:50:55
se bende bunu diyorum birçok sınavda eleyici soru diye yaptıkları tartışmalı sorular vardı ama nedense sınav komisyonu değişince davalık oldu. Sınav komisyonu yıpratmak ve eski komisyonu getirmek amaç
People
0
9) se (uzman dr)
01.09.2012 13:43:57
Bir çok sınavda eleyici olsun diye garip, çelişkili soru hazırlıyorlar, sonrada itirazlar gelincede hepsini ret ediyorlar, Allah'tan Danıştay gibi kurumlar varda adalet gecikmişte olsa yerini buluyor.
People
0
10) drcerrahpaşa (dr)
01.09.2012 11:23:50
Ösym bu yanlış soruları hep vardı, neden dersane sınav komisyonu değişince üzerine gitti dersiniz. Evet sorular özenli hazırlanmalı ama aralık 2010 u diğerlerinden ayıran en büyük özellik yeni sınav komisyonu yıpratmak olduğunu düşünüyoruz. Bizim arkadaşlarıdan çoğunun puanı düşmüş artanlar üst tercihe erleşen bir kişi. Ama dersane bu işi sınav komisyonu yıpratmak için kullanacak
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)