“Sağlıkta Dönüşüm tıp doktorlarını bitirdi, sıra bize geldi”
Adana Dişhekimleri Odası Başkanı Hasan Yaman, diş hekimlerinin işçileştirilmek, köleleştirilmek istendiğini ileri sürdü.
“Sağlıkta Dönüşüm tıp doktorlarını bitirdi, sıra bize geldi”
27 Mayıs 2013 -

ADANA-Yaman, Adana Dişhekimleri Odası ile Dentimplantın birlikte düzenlediği “Hayat Kurtaran İmplant” seminerinde, Sağlıkta Dönüşüm Sistemiyle tıp doktorlarını bitirildiğini sıranın kendilerine geldiğini ifade ederek, "Bizlere tacizler başladı. Amaçları muayenehanelerimizi kapattırıp, sahayı boşaltarak, global büyük hastanelere devretmektir. Diş hekimini işçileştirmek, köleleştirmek istiyorlar. Göreceksiniz Fatma Kemal Tumiçin Kalp Hastanesini de diş hastanesine çevirip, özele satacaklar. Önümüzdeki dönem biz dişhekimleri daha sıkı kenetlenerek, emek vererek, dik durarak, karşı duruş sergileyerek tepkimizi göstereceğiz. Biz kanunlara saygılı bir topluluğuz. Kanunlara saygılı bir şekilde de hakkımızı arayacağız” diye konuştu.


Ankara Dişhekimleri Odası Başkanı Dt. Dr. Ali Rıza İlker Cebeci de konuşmasında diş hekimliğinin birçok alanda baskı altında olduğunu söyleyerek, "Bari eğitim alanında kendi kendimizi baskıdan kurtaralım" dedi.


Ankara Üniversitesi Dişhekimliği Fakültesi Cerrahi Anabilim Dalından Prof. Dr. Orhan Güven ise Dental İmplantoloji ve Protetik Cerrahi Vakalardan örnekler vererek dişhekimlerini bilgilendirdi.
 

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Eski muayenehaneci, şimdi batık ya da bitik (Kardiyolog)
02.01.2014 00:14:31
Şuan sadece Hacettepe mezunlarını alıyoruz biz hastanemize ama evet diş hekimi arkadaşlar, özellikle "adı yok" isimli arkadaşa katılıyorum, o kadar çok fakülte açıldı ki, millet orada öğrenciye yaptırtmayı özelde yaptırtmaya tercih ediyorlar... Şunu da ekleyeyim, kendim hastane sahibi olmama ve 9 diş hekimi çalıştırmama rağmen kendim yine öcelde bir diş hekiminin muayenehanesine gidiyorum :) Merak ettiyseniz o da Hacettepe mezunu bir hekim, bense Çapa Cerrahpaşa mezunu bir ... Ama konumuz bu değil, konumuz yıllar önce gözü kapalı 10bin lirayı rahatça verdiğim bir diş hekimine artık 3bin lira verince o ayın klinik için zararla kapanıyor olması, gerçi diğer bölümlerde aynı, böyle giderse ben de kapatıp ekmek teknemi ki(bir sürü doktor işsiz kalacak)yabaşka bir hastanede ayda 5bin liraya çalışmaya başlayacağım, ya da doktorluk mesleğini komple bırakıp başka bir iş dalına döneceğim, belki ayakkabı kutusu toplarım inşaat işine girip...
People
0
2) Emrullah (Dt)
29.05.2013 22:36:58
Sevsinler senin Hacettepe dişhekimliğini,bir onlar başarılı öylemi ; hekimlik mesleği usta çıraklık ilişkisi ile öğrenilir ve çırak kötüyse usta bir tarafını yırtsa nafiledir her cerrahi eğitimi alan iyi bir cerrah olmayacağı gibi her dişhekimliğini bitiren de dişhekimi olamaz benim toy kardeşim.
People
0
3) süzer (dt)
29.05.2013 11:21:28
diğer dihekimleri odaları özellikle büyük illerin odalarında ....her şey yolunda demekki....bari adana dişhek odasını ve yönetim kurulunu takip edinde iki demeç verin basın yayına....
People
0
4) ats2 (dr)
29.05.2013 10:06:17
adı yok arkadaşım üzülerek söylemeliyim ki tecrübe ettiğim en kötü dişhekimleri senin en iyi sandığın yerden mezundu..rencide etmek için söylemiyorum ama malesef realite bu..
People
0
5) ali yazar (dt)
28.05.2013 15:22:01
'kalp hastanesini diş hastanesine çevirip satacaklarmış' işte bu zihniyet yüzünden dişhekimliği yerde sürünüyor. ve emin olun bitirdiler dediğiniz tıp şuan altın çağını yaşıyor. eskiden 3-5 kişi kazanırdı şimdi pastayı tüm hekimlere böldüler. Bu pastadan eczacılar hatta yardımcı sağlık personeli dahi payını alırken dişhekimleri sistem dışında tutuldu. siz dişhekimlerini hekim statusune bile sokamadınız kalmış hikaye anlatıyorsunuz.

bu arada adsız arkadaşım sağır sultan bile bilirki teorik eğitimi çok iyi olmasına rağmen pratik eğitimi en zayıf fakulte hacettepedir(ankara ilinde)...
People
0
6) şahin öztürk (diş tabibi)
27.05.2013 19:16:44
Adı olmayan sevgili diş hekimi kardeşim..olumsuz ifade ettiğiniz birçok şeye katılmakla birlikte muayenehanede çalışarak zarar edilebileceğini düşünmüyorum..zarar edilmesi için hastanızın olmaması yada çok çok ucuz fiyatlarla tedavi yapıyor olmanız lazım..sevgilerimle..
People
0
7) adı yok (Diş Hekimi)
27.05.2013 17:55:33
Hocam sanırım size daha yeni dokunmaya başladı, bizi çoktan bitirdiydi, biz olmaz derken sizin denkleriniz daha çok fakülte açılmasına teşvik oldu alt tarafı dekan olabilmek için hem de, şimdi onlar da sürünüyor, fakülte sayısını hoca olmamasına olanın da istifa etmesine rağmen 10'dan 52'ye çıkardılar, zamanında 10bin lira maaş teklif etmişlerdi çok az diye beğenmemiştim ama son 4 yıldır muayenehanedeki gelirden gideri çıkarıyorum, ekside kapandığı aylar kara geçtiğim aylardan daha çoğunlukta... Siz bir ay çalışıp o ayın zararla kapanması ne demek bilir misiniz? 50'şer kişi mezun olduğumuz sıralardan şuan 200'er kişi mezun oluyor, son 3 yıldır mezun olanlara dolgu yapmak dahi öğretilmiyor, Kamuya bağlı yerlerde gelen giden herkesin dişini çekse yeter çünkü... Yeni mezun arkadaşlar da eğer Hacettepe mezunu değilse muayenehanelerde başarılı olmaları imkansız, en fazla özel bir hastanede ve sözde tıp merkezlerinde başkasının diploması adı altında kaçak bir şekilde gece vakti kurtarılabilecek dişleri çekip toplum sağlığına zarar veriyor olacaklar...
People
0
8) seher (dt)
27.05.2013 13:49:04
Günaydın hocam;Geçte olsa farkına varabildiniz.Ama artık çok geç.
People
0
9) Hayati (Dr)
27.05.2013 12:24:54
İfade cuk oturmuş; "Sağlıkta Dönüşüm tıp doktorlarını bitirdi" Bitirenler iflah olmaz inşallah...
People
0
10) gölgelice (dr)
27.05.2013 11:15:56
Sistemi, kölelik sistemine çevirme işi, tamamlandı; bir yerlerden köle yetiştirme işi de tamam, şimdi köle bakım ücretlerinin düşürülmesinde sıra. Bence o da tamam, her ne kadar dr açığı var deseler de, yalan! sevk zincirini koy, mecburi hizmeti kaldır bakalım açık mı var fazla mı? Son nokta, doktor ve diş hekimlerine KPSS, açılan 100-150 kadroya 5000-10000 müracaat, biyolog arkadaşların durumuna düşmemiz an meselesi.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
23/11-23/11 TMFTP Tıbbi Uygulamalar ve Hukuk Kongresi TIP... ANKA
23/11-23/11 Türk Kardiyoloji Derneği Ulusal Kardiyo Onkoloji Toplantısı KARDİYOLOJİ İSTA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
21/11-24/11 15. Türkiye Acil Tıp Kongresi ACİL TIP ANTA
20/11-24/11 24. Prof. Dr. A.Lütfi Tat Sempozyumu DERMATOLOJİ ANTA
22/11-24/11 7. Uluslararası Ürojinekoloji Kongresi ÜROLOJİ İSTA
26/11-30/11 3. Uluslarası – 21. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi HALK SAĞLIĞI ANTA