Burası tıp fakültesi: Asistan ek ödemesi hasta memnuniyetine göre belirlenecek!
 Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği hastaların anket sonuçlarına göre hekim ve hemşirelere ek ödeme verileceğini bildiren yazıyı anabilim dallarına gönderdi
Burası tıp fakültesi: Asistan ek ödemesi hasta memnuniyetine göre belirlenecek!
01 Haziran 2021 17:03 - MEDİMAGAZİN

MEDİMAGAZİN-Necmettin Erbakan Üniversitesi Rektörlüğü Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekimliği tarafından hastanenin Döner Sermaye giderlerinden yapılacak olan ek ödemelerin dağıtımına ilişkin yazı tüm kliniklere gönderildi.

Yazıda, hasta memnuniyetini arttırmak amacıyla hasta ve hasta yakınları ile yapılacak olan yüz yüze görüşmelerde doktor ve hemşirelerin değerlendirme anketine tabi tutularak hastaların memnuniyet oranlarına göre çalışanlara ek ödeme sağlanacağı ve bu ödemelerin memnuniyet oranlarına göre yapılacağı bildirildi.

 

 

Hastanede bulunan tüm kliniklere gönderilen yazıda, taburcu olan tüm hastaların doldurması sağlanacak olan anketin, Hizmet Değerlendirme Kutusu’nda saklanacağı ve bu konuda hastane çalışanlarının bilgilendirmesinin sağlanması gerektiği de yer aldı

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
5
1) ht (dr)
05.06.2021 22:35:31
bence her 5 yılda bir genel seçimlerde millete sorulsun; doktorlara döner verelim mi diye?
kazara ''evet'' çıkarsa 1 defaya mahsus döner yatsın.(torba yasaya son dakika eklemesi ile gizlice ''yılda bir defaya mahsus'' ibaresi getirilip)
zaten kesin ''hayır'' çıkar.
böylece döner ödeme sorunu da kalkmış olur devletin..
çok zorlarına gidiyor zaten...
pandemide bile elleri titreye titreye 2-3 ay tavandan döner verdiler ; o da şunlar hariç, bunlar hariç diye diye eleyip, kalan az bir kesime!
uğraştırmayın milleti anketle manketle :))
People
9
2) El insaf (Uz.dr)
04.06.2021 15:34:02
Bence bu girişim yönetimin dr.a döner vermemek/daha az vermek için yaptığı bir düzenleme. Bahanesi de hasta memnun değil demek. Herkes bilir ki üni.hastanelerinde işler asistanlar üzerinden yürür, hocalar-islerini hakkıyla yapanlar hariç-yatar, nöbet tutmaz ama döneri çoğu kez yüksekten alırlar, canları sıkılınca mobbing yapar, eziyet çektirir..vs..
Bence döner kaldırılmalı ve dönerin yerine hakkaniyetli bir ücret düzenlemesi getirilmeli, mesela savcı ve hakimlerde olduğu gibi..
Yoksa bu tartışmalar bitmez.
People
9
3) dr (dr)
04.06.2021 10:07:26
Evet, "Çare yurtdışı"nın yazdığı gibi neden hastalara, özelikle de hasta yakınlarına puan vermiyoruz ? Efendi hastaya bonus muayene, psikopata türüne göre kart iptaline kadar uygulanacak yaptırımlar...
People
31
4) şevki (dr)
03.06.2021 12:25:47
kesinlikle yerinde bir karar, yöneticilerimizi kutluyorum, bu kararı alan ve emeği geçen herkesi öpüyorum, aynı kararın da yönetici maaş ödemelerinde çalışan anketine göre verilmesini talep ediyorum
People
12
5) uzman doktor (anestezi)
03.06.2021 10:34:02
Asistan arkadaşlar kliniklerde canla başla çalıştılar pandemide, acaba onların isteği nedir şikayeti nedir diye soran oldu mu hiç de alacakları döneri hastaların memnuniyetine bırakıyorlar. İdarecilere verilen döner kimin memnuniyetine göre verilecek acaba. ?...
People
8
6) Port (Op.dr)
03.06.2021 00:38:36
Eskidendi asistanlık.hem memnun ederdik hem laf yerdik hem asgari ücret alırdık.
People
13
7) murat (dr)
02.06.2021 11:32:54
neden sadece hemşire ve asıstan dr diğer çalışanlar neden yok. analayan var mı???
People
72
8) yusuf (Uzman doktor)
02.06.2021 10:02:53
Başhekimin ek ödemesi için de asistan memnuniyeti anketi yapalım
People
25
9) yahya eroğlu (dr)
02.06.2021 09:17:34
meram tıpın adresine bakarsanız http://www.meramtip.com.tr/
herşeye anlaşılıyor. devlet kurumu kendine şirket adresi almış.
People
31
10) Fesleğen (Dr)
02.06.2021 09:12:41
Rızk Allah'tandir kula minnet etmeyin. Bu işi derhal birakin. Yapılacak tarafı kalmadı.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)