Bilkent Şehir Hastanesine taşınmalar başladı… İşte taşınacak hastane sıralaması!
Bilkent Şehir Hastanesi Türkiye’nin en büyük hastanesi olarak hizmet vermeye hazırlanıyor.
Bilkent Şehir Hastanesine taşınmalar başladı… İşte taşınacak hastane sıralaması!
08 Şubat 2019 -

MEDİMAGAZİN-Hastanenin açılışı ile diğer hastanelerin bu komplekse taşınma işlemleri tüm sağlık çalışanlarının merak konusuydu. Medimagazin’in edindiği bilgilere göre Bilkent Şehir Hastanesine taşınma faaliyetleri başladı.

Bilkent Şehir Hastanesi 1 milyon 312 bin metrekare kapalı alanı ile dünyanın tek seferde inşa edilen en büyük hastanesi. 3 bin 810 yatak kapasitesi ile dünyada üçüncü sırada yer alan hastaneye taşınma işlemleri başladı.

659 yataklı yoğun bakımı ile Bilkent Şehir Hastanesine taşınma işlemleri ilk başlayan hastane Ankara Atatürk Eğitim Ve Araştırma Hastanesi oldu. 11 Şubat tarihinde Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yapılan tıbbi işlemlerin tamamı Bilkent Şehir Hastanesinde sürdürülmeye başlayacak.

Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinden sonra Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Ankara FTR Hastanesi ile Zekai Tahir Burak Eğitim ve Araştırma Hastanesinin taşınması planlanıyor. Son olarak da Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesinin taşınması bekleniyor. Taşınma işlemlerinin Mayıs ayına kadar bitirilmesi planlanıyor.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
10
1) Vatandaş (Doktor)
11.02.2019 17:16:57
25 yıl kira ödenir, 25 yıl sonrada aynı firmaya özelleştirme yoluyla devredilebilir. Neden olmasın ?
People
24
2) ömer hayyam (op.dr)
10.02.2019 12:11:35
devlet sağlıktan çekiliyor, bunu gizlemek için şaşalı yapıyorlar...zamanla bu hastanelerde ortadan kalkar...özel hastane ve özel sigortakarın dönemi comingggg
People
10
3) İrfan Gençer (Emekli)
10.02.2019 03:04:49
Önceden tedavi olduğum hastanenin taşınacak olmasından dolayı SMS mesajı geldi bile.
Bütün bunlarda Ülkemizin gelişmişliğinin göstergesidir. Uğrayan tüm hastalara Allah şifa versin inşallah. Amin. Hayırlı olsun,
Vesile olan emeği geçenlere TEŞEKKÜRLER
People
5
4) Porr (Op.dr)
08.02.2019 23:54:26
Semt poliklinikleri kiralayıp açılması gerekir.super yatırım.
People
26
5) Ali Topuz (Smmm)
08.02.2019 20:36:01
Kanımca bu şehir hastaneleri ankara istanbul gibi mega kentlerde değilde küçük ve orta çaplı illerde faydalı olabilir. Yakın zamanda hatanın farkına varılacak ancak, her zaman olduğu gibi dış lobilere kabahat bulunacak.
Ayrıca hastanelerin çevresindeki eczane, medikal ve optik işyerlerinin akibeti ne olacak. Yeni hastane kompleksleri de bu esnafların barınması mümkün değil. Sayıca da mümkün değil.
Birilerine rant ve siyasi malzeme uğruna yine yanlış yatırımlara devam.
Osmangazi köprüsü, 3.köptü vs. Diğer yatırımlara benzeyecek........ Bedel ödemek yine sana bana kalacaktır.
People
124
6) hüd hüd kuşu (MD)
08.02.2019 15:38:03
Şehir hastanelerine bir de vatandaş açısından bakalım. Örneğin Ankara'da Bilkent ve Etlik'te sadece iki hastane kalacak ve mevcut hastanelerin çoğu kapanacak. Vatandaşın bu hastanelere ulaşımı haliyle güçleşecektir. Bilkent hastanesine ulaşılacak sadece Eskişehir yolu vardı ve zaten bu yol bu bölgede oturan on binlerce vatandaşın kullandığı trafiğin yoğun olduğu bir yol. Şimdi ODTÜ arazisi içinden ikinci bir yol açılıyor, ancak Sayın Bakanımızın belirttiği günlük 40.000 hasta bu yolları aşıp nasıl hastaneye ulaşacak? Toplu taşıma ise ayrı bir konu. Metro Eskişehir yoluna kadar geliyor ve hastaların buradan muhtemelen otobüslerle hastaneye taşınması gerecek. Bunların hepsi hastalara zorluktur. Hastanede çalışanların koordinasyonu nasıl yapılacak ayrı bir sorun. 100 doktorun olacağı tek branşlar mevcut. Örneğin 100 cerrahın aynı çatı altında çalışmasını nasıl koordine edip başarılı olacaksınız? Tüm bunlar hastalara yansıyacak sorunların sadece bir kısmı. Gerisini hastaneler açıldıkça yaşayacağız.
People
17
7) se (uzm dr)
08.02.2019 13:52:01
5 hastane bir arada, ne güzel!
People
8
8) Ahmet Uğur (uzman doktor)
08.02.2019 11:03:55
Adı ne olmuş?
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
21/03-23/03 Sağlık Bilimlerinde Araştırma Sempozyumu TIP EĞİTİMİ İZMİ
27/03-30/03 18. Nefroloji Kış Okulu NEFROLOJİ KIBR
05/04-07/04 TOD Nisan Kursu GÖZ... ANKA
07/04-10/04 41. PEDİATRİ GÜNLERİ ve 20. PEDİATRİ HEMŞİRELİĞİ GÜNLERİ ÇOCUK... İSTA
12/04-13/04 Hacettepe Radyoloji BT Kursu 2019 RADYOLOJİ ANKA
12/04-14/04 Hedef Kanser 2019 TIBBİ... KIBR
10/04-14/04 Türk Toraks Derneği 22. Yıllık Kongresi GÖĞÜS... ANTA