Hastane idaresi maksimum seviyede döner sermayeyi dağıtmasına rağmen...
Tekirdağ'da Sağlık-Sen üyeleri, hastanelerde yaşanan döner sermaye dağıtımına tepki gösterdi.
Hastane idaresi maksimum seviyede döner sermayeyi dağıtmasına rağmen...
27 Şubat 2016 -

Sağlık-Sen Tekirdağ Şube Başkanı Hamza Öksüz, Tekirdağ Devlet Hastanesi önünde toplanan üyeler adına yaptığı açıklamada, çalışanların emeğinin sömürüldüğünü savunarak, artık bu durumun kabul edilemez olduğunu belirtti.

Döner sermayenin Sağlık Bakanlığı tarafından revize edilmesini istediklerini ifade eden Öksüz, konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Dün itibariyle aldığımız bilgilerle Tekirdağ Devlet Hastanesi ve diğer hastanelerimizde döner sermayenin toplam tutarda çalışana dağıtılabilecek oranda maksimum seviyede bir dağıtım olmasına rağmen maalesef yılın son ayı ve ocak ayında döner sermaye net ele geçen tutarlarında aşağı yukarı aynı oranlarda kalmış olmasını hiç bir şekilde izahı yoktur. Bu bizim vicdanımıza sığmamaktadır. Ana sıkıntımız adilane olmayan bir döner sermaye sisteminin olmuş olması. Sağlık çalışanlarının ücret adaletinde minimum seviyelerde kalmış olmamız çalışanı ciddi derecede yaralamaktadır. Hastane idaresi maksimum seviyede döner sermayeyi dağıtmasına rağmen çok düşük bir döner sermaye ile karşılaşmaktayız. Bu işin takipçisi olacağız."

Açıklamanın ardından grup üyeleri olaysız bir şekilde dağıldı.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
2
1) Hak hukuk (Hakkaniyet)
11.05.2018 19:27:16
Bence Mehmet vatandaş haklı. Tedavi etmek doktorların görevi zaten yapmak zorundalar bir de neden para alıyorlar anlamıyorum. Zaten yatarak okudular yatarak çalışıyorlar. Asgari ücret verilmeli üç ay da maassiz calismalilar. Nöbet tuttukları zaman da para odemeliler çünkü hastanede yatıp yemek yiyorlar. Oysa diğer meslekler öyle mi adamlar işini yapmak zorunda değil ve emek veriyor emek, hiç kolay değil öyle insan hayatıyla oynamaya benzemez ağır bilgi beceri zeka gerekir
People
2
2) DR (DR)
11.05.2018 12:41:50
9) mehmeth (vatandaş) GERCEKTEN BENDE MERAK EDİYORUM 10 YILLIK UZMAN HEKİM OLARAK SADECE BEN Mİ 6500 TL(MAAS+SABİT+PERFORMANS)YE ÇALIŞIYORUM.
BENCE DE HER AY ACIKLANMALI...
People
12
3) drkimbu (doktor)
10.05.2018 18:00:59
neden insanlar kendini doktorlarla kıyaslar anlayamam. okul yıllarından gelen kuyruk acısı veya içinizde kalan uhdenin yansıması mı bu???? 30000 lira net maas alan mühendis arkadaşım var yada bölüm başı 100.000 lira alan oyuncular var.gidin onlarla kıyaslayın kendinizi bence....
People
8
4) DR ALİ (DR)
10.05.2018 15:27:04
Dağıtılacak döner sermaye listelerini açıklamayan bir hastane idaresine karşı bir şey yapılabilir mi? Bilgisi olan lütfen yazsın.
People
12
5) tuncay (dr)
07.03.2016 14:03:40
Sayın mehmeth (vatandaş) asgari ücret dediğiniz vasıfsız bir işçinin maaşı. Bu arada sizi ne ilgilendirir kimin ne maaşı aldığı.Benim yaptığım işe,emeğime ve riskime ortakmısınız!!! Mesleğe girin ve öğrenin şartları . Doktor arkadaş zaten alınan maaşı yazmış.Ha bu meslek bu maaş yapılmaz bunuda bilin.
People
12
6) bigmücahid2002 (hekim )
07.03.2016 11:48:10
Mehmet vatandaş , doktorun maaşını asgari ücret ile mi kıyaslamak doğru, başka ülkelerde ki doktorlar ile mi? Amerikada en kötü uzman yılda 200 bin dolar alıyor. İngilterede sadece pratisyen muayenesi 100 sterlin. Geçenlerde bir haber çıktı, bir ada'da yaşayan doktor ayda 70 bine yanına pratisyen arıyordu. Bir milyon kişi içinde ilk binlere girerek hekim plan ve yıllarca okuyup tus sınavında başarılı olup yine yıllarca okuyup uzmanlık yapan insanlara sen hangi ücreti layık görüyorsun mehmet vatandaş? Asgari ücret + yol+ öğle yemeği mi??? El insaf. Ben sana yine de devlette çalısan bir uzmanın ücretini söyleyeyim : kuru maaş: 3000 lira. Sabit doner : 2000 bin lira. Nöbet maksimum 2900 lira. İcap 600 lira. Performans ödemesi ise çok değişken .0 lira ile 9500 lira arası değişiyor. Bu rakamlara göre en düşük kazanan uzman 6000 lira. En yüksek kazanan ise 18000 lira.
People
9
7) Dr (Dr)
06.03.2016 17:12:08
Sayın Mehmet vatandaş keşke dönersen önce özellikle doktorların harcadığı zaman emek ve özveriyle merak etseniz belki sizin niye alamadığınız anlardınız
People
15
8) xxxx (uz dr)
04.03.2016 14:32:21
mehmet vatandaş sen doktor maaşını merak edene kadar çevrene iyi bak daha iyi maaş alanları görürsün.sen de iyi çalışıp o zaman doktor olsaydın.hayret ki hayret.muayenehane varken sataşma yokken sataşma.doktor tuvalete gitse hesap soracaksınız.
People
12
9) mst (dr)
04.03.2016 14:30:10
sayın mehmeth bey liste halinde tüm hastanelerde açıklanır merak buyurmayın siz de ulaşabilirsiniz.
benim maaşım 2900 ytl 8 yıllık uzman hekimim
saygılar
People
11
10) bozeren (nş uz dr)
29.02.2016 10:07:21
kürekçiler iyi kürek çekecek ki, dümenciler iyi dümen tutabilsinler.
SON HABERLER
ETİKETLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori
ETKİNLİKLER
Tarih Etkinlik Kategori Yer
30/05-31/05 5.Nadir Görülen Hastalıklar Sempozyumu NÖROLOJİ İSTA
26/05-01/06 Hastane İnfeksiyonları Eğitim Programı 2019 ACİL TIP ANTA
12/06-14/06 37. Zeynep Kamil Jineko-Patoloji Kongresi KADIN... İSTA
13/06-15/06 9. Solunum Zirvesi GÖĞÜS... ISPA
14/06-15/06 MEDÜLLOBLASTOMA SEMPOZYUMU MULTİDİSİ... ADAN
14/06-16/06 11. Ulusal Viral Hepatit Sempozyumu (UVHS) ENFEKSİYO... AFYO
15/06-16/06 5. Kanserde Destek Tedaviler ve Palyatif Bakım Sempozyumu TIBBİ... ADAN