İşte Komisyonun kabul ettiği TORBA YASA'nın son hali!
Kamuoyunda "tam gün" tasarısı olarak bilinen, Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair "torba tasarı" TBMM Sağlık, Aile, Çalışma ve Sosyal İşler Komisyonu'nda kabul edildi.
İşte Komisyonun kabul ettiği TORBA YASA'nın son hali!
27 Kasım 2013 -

Komisyon Raporunu tamamlayarak, Torba Yasanın son halini TBMM Başkanlığına sundu.

Kabul edilen ve Genel kurulda bu haliyle görüşülecek yasa tasarısının son halini indirmek için TIKLAYINIZ

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) Yakup (dr)
03.12.2013 16:51:52
Bu torba yasada da Kurum hekimleri yok? Allah sizi bildiği gibi yapsın inşallah !!
People
0
2) drmelih (uzmandr)
02.12.2013 23:41:12
uzman hekimlerin sesini duyurma zamanı gelmedi mi? dernek başkanları halinden cok mu memnun.
People
0
3) Aile Hekimi (Dr)
02.12.2013 22:19:16
Bu asgari 16 saat nöbet olayını BİMER e sendikalara ulaşabildiğimiz milletvekillerine herkes mail göndersin sağlık sen yetkili sendika onlara bu sıkıntıyı anlatalım tüm hekimler bir olup sesimizi duyuralım mutlaka etkili olacaktır.onca işyükü sorumluluğu performansı mobili olan aile hekimi ve hemşireleri birde bunun üstüne nöbet çok olumsuz çok sıkıntı yaratacak bir durum.her kurumun çalışanı farklıdır ozaman hastane dr ve hemşireleri de gelsin asmde çalışsın ayda 3-4gün birinci basamak hizmetlerini unutmasınlar defin otopsi adli nöbet soğuk zincir esnek mesai nöbeti tutsunlar bilgilerini tazelesinler.ayrıca TSM Verem savaş dispanseri halk sağlığı müdürlüğünde ve diğer sgk vs çalışan kurum hekimleride hastanelerde nöbet tutsun???? Varmı böyle bir saçmalık dünyanın başka bir yerinde acaba? Her kurumun personeli işi sorumluluğu farklıdır hastane kendi içindeki personeliyle 1.basamak aile hekimlikleri kendi personeliyle işleri yürütür normali budur.Aİle hekimlerinin nöbet tutması halkın memnuniyetsizliğine neden olacaktır bu çok açık ve net aile hekimi ve hemşirenin çalışma memnuniyeti=hasta memnuniyeti bu kadar basit olay!!! Yetkililere acilen duyuralım.o yeşil alan hastalarının bütün gün boyunca merak etmeyin aile hekimi ve hemşireleri bütün nazlarını kahırlarını çekiyor fazlasıyla ilgi alaka gösteriyor.üstüne birde nöbet gelirse bu ilgi alakadan hastalar mahrum kalacaktır biraz olsun gazı alınan halk acillerde daha fazla dehşet saçacaktır buna emin olun yetkililere duyurulur aile hekimi hemşiresi memnuniyeti=hasta memnuniyeti
People
0
4) dr.mk (uz.dr)
02.12.2013 18:12:32
işyeri hekimliği yapmak için sertifika zorunluluğu kaldırılıyormuş, doktor olmak içinde tıp fakültesi bitirmeye gerek yok diye yasa çıkarırlarsa hiç şaşırmayın dejenerasyonun sınırı yok bunlarda her şey beklenir
People
0
5) uzmanhekim (uzmanhekim)
02.12.2013 09:57:12
ARTIK HEKİMLER ÖZEL HASTAHANELER VE DİĞER SAĞLIK KURULUŞLARINDA MARABA OLARAK ÇALIŞMAK ZORUNDALAR,EMEKLİ HEKİM OLARAK MUAYEHANE BİLE AÇAMIYORUM,SOKAKTA ACİL HASTAYA YAKLAŞMAM BİLE YASAK,TAM KÖLELELİK YASASINI BEKLİYORUZ FESUPANALLAH
People
0
6) Hacı beY (Doktor)
01.12.2013 21:27:45
Önce tam gün ve mesai saati sonrası muayeneyi yasakla,, baktı olmuyor sen çalış beraber kırışalım diyor.. Kendi çıkardığı kanuna kendisi ihlal ediyor...
People
0
7) dr burak (dr)
01.12.2013 17:11:47
Syn emekli malpraktiste tüm cezai yükümlülükler hekime iken ,gerek devlette gerek özelde bugünkü koşullar içerisinde her şey hekimin üzerinden yürürken hem maddi kazanımlarda hemde özlük haklarında bu kadar kötülük nasıl yapılabiliyor Allah aşkına soruyorum size ???? Sizin gibi düşünenlere.Ben kendi adıma şu anki koşullarıda kabul ediyorum ancak bana günde 100 hasta plk muayenesi.50 hasta sonuç 150 hasta eder ,ortalama 1.5 dk.Günlük cironun %95 i çalıştırana (devlet yada özel farketmez ) %5 hekime.Sabahtan akşama kadar eşşek gibi çalış.Akşam nöbete 3 kuruşa kal.Hafta boyunca şehirden ayrılma icaba kal .Üç kuruşa.Sonra hata olunca senin boynunun borcu.Özelde açık sözleşme yap .Hata olunca kıçına tekme.15 yılı okumuşun ihtisas yapmışın ne ki senin gibiler için hava civa .....Bana ne dicen giçicen yani ....Hem devlet hem muayenehane olmaz diyeceksin 5000 nüfuslu yere uzman hekim atayacaksın alt yapı yok,araç gereç yok.Sırf insanlar mutlu olsun oylar dönsün diye.Ordaki hekimde yazık ,ailesinden uzakta 2 tl döner sermaye ye razı olucak.....Özel muayenehane açsan kırk tane zorluk çıkaracaksın,özel tıp merkezi açana her şey serbest.Halk dediğin yolunacak kaz zaten bunlara serbest ,üstelikte devlet eliyle,senin gibilerin gıkı çıkmaz bunlara ..AYRICA İYİ HEKİMSEN ÖZEL HASTANE , TIP MERKEZİ YADA DEVLET HASTANESİ FARKETMEZ O ÖZEL MUAYENEHANE DE DOLAR HABERİN OLSUN,OYÜZDEN BU ENGELEMELER ZATEN BİLMEZMİŞ GİBİ KONUŞMAYIN ,BİZ SAHADAYIZ VE KONUNUN İÇİNDEYİZ....TIPTAN ANLAYANLAR BİLİR ''HASTA HEKİME GİDER ÖNCE......KURUMA DEĞİL...ANLADINMI KARDEŞİM !!!!!!!)Hekimlerin sağlık sisteminin şu anki hali ile fikirlerini dinlemek lazım....Tercih etmek gerekirse ben hekimlerden yanayım...AKLI SELİMDE BÖYLE OLMALI ....Senin gibi düşünenleride çok gördüm ..Bisiklet fabrikası olan tıp merkezi kurmuş özel hastane sahibi....Siyasetle yakın ahbap olmuş...İşini görüyor...Senin gibi düşünenlerde bunların avukatlığını yapıyor....Size kolay gelsin kardeşim.....Benim çok ama çok işim icaplarım var........Eşimden çok uzaklardayım malumunuz tayinimiz bir türlü olmuyorda kafam çok dumanlı ayağınıza bastıysam kusura bakma yani......Ama bence hakettiniz yani.....
People
0
8) Beyhan (dr)
01.12.2013 13:34:11
Asıl kanayan yer Kurum Hekimi maaşları olduğu halde, Kamuda tamgün çalışmakta oldukları halde, "gözleri var görmezleri, kulakları var duymazları oynayanlara" ne bu dünyada ne de ötekince hakkımı asla helal etmeyeceğim.
People
0
9) meral ekim (öğr.üyesi)
01.12.2013 13:12:21
Emeklinin bilmediği bir husus var. Emekli hekim bile muayenehane açamıyor. Şartlar çok ağır. Ayrıca, hekimlik diğer mesleklerden farklı olarak fedakarlık ve öz veri gerektiren bir meslek.Sultan Hamidden beri verilen bir hakkı geri alındı. Hakim emeklisi hekim emeklisinin 3 katı maaş alıyor. Emekli hekim ise çaresiz. Değerli hocalarımız bakıcı masraflarını bile karşılayamıyor.Varsın bakılmasınlar ölsünler diyebilirsiniz! Ama hiçbir hekimden de fedakarlık bekleme hakkınız kalmaz. Hekim de belediye, maliye, tapu memuru gibi bugün git yarıl gel memuruna mı dönsün, isteğiniz o mu! Ülkemizde adliye, maliye, vs kurumlar yani hekim dışı memurlar çok mu fedakar çalışıyor, AİHM ne ödediğimiz tazminatlara hekimler mi neden oldu? Halkın özel hastanelere soyulmasına hekimler mi neden oldu? Bıçak parası denilen iftiradan kat kat fazla özel ödemeler kimin cebine gitti. Kalifiye Hekimin özel hastanede kazanacağı paraya bile göz diken bir devlet dünyada var mıdır? Tabiatıyla geçmişte hekimler ödedikleri vergiyle devlete bedavaya çalıştı, hatta maaştan fazla vergi vererek bütçeyi de finanse etti (hangi memur bunu yaptı).Galiba özelde çalışacak hekimlerin kazancına geçmiş deneyimlerden dolayı göz dkiliyor, ama artık geçti, hekimlerde sıradan memur oldu, M.Tanlara,R ak dağlara dua edin ama bütçe bitti.
People
0
10) salim sezer (dr)
01.12.2013 02:41:12
emekli(emekli)'ye dir sözüm. devlette çalışmayan birinin bile muayenehane açması ne kadar zor biliyor musunuz acaba. burada amaç bağcıyı dövmek. ha sizin dileğiniz bağcının dayak yemesi ise lafım yok. memleketteki çoğunluktansınız demektir.
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori