Tam Gün düzenlemesi için kritik gün: 18 Nisan
Türk Tabipleri Birliği Heyeti Sağlık Torba Yasası’na itirazlarını dile getirmek amacıyla Anayasa Mahkemesi Başkanı ile görüştü.
Tam Gün düzenlemesi için kritik gün: 18 Nisan
26 Mart 2014 -

Görüşmeye Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç ile Başkanvekili Serruh Kaleli katılırken Türk Tabipleri Birliği heyeti tarafından “tam gün” düzenlemesine, insanlık yararına hekimliği ruhsata bağlayan düzenlemeye, aile hekimlerine nöbet zorunluluğu getiren düzenlemeye, üniversitede fiilen çalışmayan Sağlık Bakanlığı’ndaki sözleşmeli yöneticilerin akademik ünvanları üniversite dışında kullanmalarını sağlayan düzenlemeye, sağlık personeline ikamet zorunluluğunu değişik isimlerle yeniden getiren düzenlemeye, askeri personel ve özel harekat polislerine “acil tıbbi müdahale” yapma yetkisi getiren düzenlemeye, kurum hekimlerinin öteden beri süregelen ve bu yasayla derinleşen mağduriyetlerine, bu yasayla getirilen ve Türkiye sağlık ortamına zarar veren pek çok düzenlemeye dair itirazlar iletildi.

 

TTB Heyeti Anayasa Mahkemesi Başkanına  “Tam Gün” düzenlemesi nedeniyle 18 Nisan 2014’e kadar yürütmeyi durdurma talebinin ele alınmasının önemine, aksi takdirde telafisi imkansız mağduriyetlerin oluşacağını iletti.

Yorum yazmak için tıklayınız

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Medimagazin veya medimagazin.com.tr sorumlu tutulamaz.

People
0
1) galile (doç)
28.03.2014 18:56:19
bak kazı kazancı meslekdaşım, konu tamgün, konu hoca muayehanesi ve torbaya giren başka konular.tamamen serbest çalışıyormusşun. yasanın ve haberin seninle ilgisi hiç yok. ilk yazdığın yorum pubmed'de yayınları yok. haberle ne ilgisi var. pubmedde 300 yayını olan üstelik abd avrupa dergileri olan muayehaneci hoca da var.
konu durduk yere hacıya hocaya getiriyorsun.
sana ne yahu..sen muayenehanende çalış.kazancın bol olsun. başkalrı ile uğraşma işine bak. enerjini hastalarına ver.medimagazine girip hoca düşmanlığı yapacak vaktin var demek ki. göre hoca olmak pazarda alışveriş yapmak demişsin. hiç denedin mi?. sanki tıp fakültesinde hocalardan değil,açık öğretimden internetten doktor olmuş gibi konuşuyorsun.tıp fakültesinden senin gibi hekimler çıktığı üzülüyorum umarım hastaların üzülmüyordur. sgk'ya bağlı olmadan sırf muayenehaneciliği başarabilmenin bazı insani/ruhi özellikleri vardır. yorumlarına bakarak senden süpheliyim.işin rast gelsin. sen yoluna biz yolumuza haydi eyvallah.ne yazarsan yaz artık...dertti sanki
People
0
2) kazı kazancı (hekim)
28.03.2014 13:49:32
nıye hocaa allerjısı olsun kı sayın galıleoo,hoca olmak pazardan alışveriş yapmaktan daha kolay olduuu,84 tane tıp fak. ve bır suru eğitım araştırma hastanesi var,devletekılerın muayanehanesı kapanırkan hocalarımız nerdeydı yoktu iş kuyruğa dokundu olay başladı hak hukuk diye bana değmeyen yılan bın yaşasın unıv,ile bağı kesilsin bakalım muayanehane işletebiliyo mu?ben hiçbir yerle sgk ve resmı bağı olmayaıp hiçbir yerede arkamı dayamadan muayenehencılk yapıyomm hodrı medannnn
People
0
3) erasmus (dr)
28.03.2014 01:59:40
kolay yolla doçent olmayı engellemek YÖK yasasını değitirmekle ilgili.YÖK yasası iktidarda olanın işine gelecek şekilde yapıldığından muhalefette iken, iktidara gelir gelmez YÖK'ü değiştireceğiz diyenlerin çok işine geldi. dokunmayı bırak daha da kendi hesaplarına gelir yönetmelikler eklediler.
ama bunun haberin konusuyla ilgisi yok. biri Tamgün diğeri YÖK. AYM'ne giden yasa YÖK değil Tamgün!!
Tamgün'ün haksızlıklar içerdiği çok açık.
People
0
4) galile (dr)
27.03.2014 23:13:57
kazancı rumuzlu arkadaş ; rumuzdan pubmed de kimin kaç yayını olduğunu nereden biliyorsun? üstelik yazdığın yorumun tam günle ne ilgisi var.sende bir 'hoca' allerjis olmalı.nedenini sen kendin bilmelisin. bunu pubmed bilemez. hocaları ilgilendiren bir yasa oldu mu sende anafilaktik şok tablosu gelişiyor.
konu tamgün yasası AYM'sine başvuru. sen kalkmış pubmed ,yayın, robert kolej'den bahsediyorsun.daha ne diyelim. çok kazı bol kazan bol. sizin gibiler yüzünden kötü mal iyi malı kaçırır misali ciddi yorumcular medimagazinden kaçar oldu.
People
0
5) kazı kazancı (hekim)
27.03.2014 17:19:16
vay ıngılızcenı yesınler kırpı hoca,kesin robert kolejı mezunusunuzdur,nıye kıskanalım ki geçenlerde the cemaatçı bır dr.hanım 8 yayınla doç.oluverdi,pubmede adını yazdım 1 yayın çıktı o yayında da 1.isim,dergıde iran da yayınlanıyor,,vah hocam vahhh
People
0
6) Hakan Sahan (Dr.)
27.03.2014 15:58:26
Vah Hocam vah...
People
0
7) er (dr)
27.03.2014 15:50:43
Aile hekimlerine nöbet zorunluluğuna itirazlarını dile getirmişler. Kim tutacak bu nöbetleri hocam? Ben uzmanım ama aile hekiminin hastalarına bakıyorum, adam oturuyor ben bakıyorum onun hastalarına. Hasta gitmiyor, sevk zinciri yok. Eee gece de tutayım nöbeti. Nöbet sabahı gelir yine bakarım onlara gitmeyen 1. basamak hastalarına. Böyle saçmalık olurmu hocam.

People
0
8) sünnetçi (sağlıkçı)
27.03.2014 15:23:34
kişinin kendi özlük hakkını savunmasından doğal bir şey olamaz. o nedenle tamgüne karşı mücadele verenleri kutluyor ve destekliyorum. bu mücadele sonunda AYM'si umuduna kadar geldi. kös kös otursadılar bu da olamayacaktı.
torba yasa sadece muayenehanesi olan hocak,ları ilgilendirmiyor ki. aşağıda bir yorumcu (kirpi rumuz) değinmiş,haksız hukuksuz olan nice madde var.
söz gelimi yurtdışı tuhaf okullarından mezun TC vatandaşı hekim mecburiye gitmez maddesine karşı çıkan bir hekim olmadı. belki adrese teslim bir yasa.
sonra kalkmış mücadele edenleri eleştiriyorlar.
ben sünnetçiyim benim ekmeğimle niye oynarsın.
sanki her yerde ürolog, cerrah var.
yahudiler bile bu konuda özel yetişmiş sünnetçilere sünnet olur.
People
0
9) kirpi (2) (öğ üye)
26.03.2014 22:23:59
tamgün çıksın diye zil takıp oynayacak yorumcular(dayton, kazancı et al..) konuya 'hoca kıskanclığı' penceresinden bakmışlar. bu torba yasa aile hekimlerini, kamu hekimlerini, performans alamayan kurum hekimlerini, varna'dan çakma tıp diplomalı TC vatandaşının mecburiden muaf olması gibi nice haksızlıkları kapsıyor. konuya sahip çıkan 'hocalar' olduğu için onların sesi çıkıyor gibi. ama beğenmediğiniz o hocalar torba yasadaki nice haksızlıkların da sözcüsü oluyor. konuyla ilgisi olmayan niye yorum yazar..hasetlikten. biz performans almıyoruz. sizlerin performans şişirmeleriniz bizi ilgilendirmiyor.
yorumcunun biri bizim emekli olmamımızı arzulamış. bir gün her hekim emekli olacak. ben olursam kadromu sen mi dolduracaksın?...
People
0
10) kazı kazancı (hekim)
26.03.2014 17:13:56
adamların derdıne bakın yahu guler mısın ağlar mısın?pubmede hoca diye geçinenlerin adını yazıyosun yayın yok ya da yayında ismi zurnanın son deliği,,,ya da çıkan dergı ya afrıka'dan ya da ortadoğu'dan sayın buyuk hocalarım !
SON HABERLER
#MedimagazinHİT (HAFTALIK)
#MedimagazinHİT (AYLIK)
İLANLAR
İlan Tarihi Detay Kategori